VAU LA joulu2010 fb

peekay67

Näppärä viestien naputtelija
Noniin, jos joku siis tahtoo tähän meidän salaiseen ryhmään, niin mulle sähköpostia osoitteeseen peekay67(a)hotmail.com.
Kerro se sähköpostiosoite, jolla oot kirjautunut fb:hen, joten etsin sinut ja tungen kaveriksi. Sit kun ollaan kavereita, lisään tuohon ryhmään.
Laita spostin otsikoksi/aiheeksi VAU:n fb-ryhmä, jotta huomaan sieltä mun JunkMailistä.
Ja jos sun fb-asetukset on niin, ettei pysty etsimään sua sähköpostiosoitteella sieltä, niin tunge mulle kaveriksi.
 
Myös mulle voi laittaa viestiä jos ryhmään haluaa. Onnistuu laittamalla yksityisviestinä täällä Vau:ssa käyttämäsi sähköpostiosoite fb:ssä. Etsin ja lisään sinut sitten kaverikseni. Kaveriksi hyväksymisen jälkeen rajaan todennäköisesti yksityisyyteni niin, ettet näe kuin tuon fb-ryhmän.

Tämä ihan sen takia jos peekay vaikka välillä on pidemmän aikaa netin saavuttamattomissa tms.
 
Nostanpa vähän tätä jos vaikka joku ei oo ollut "linjoilla" siinä vaiheessa kun tätä puitiin aiemmin. Eli joulukuun mammat, tervetuloa myös tuonne suljettuun fb-ryhmään. Muistattehan käydä tekemässä esittelyn siellä kun teidät on ryhmään liitetty.
 
Takaisin
Top