Vatsan ympärysmitta

Neita

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kertokaahan millä viikoilla olette ja paljonko on vatsanympärys navan kohdalta mitattuna? Itse olen viikoilla 20+5 ja ympärys on tasan 100cm. Kiinnostaa tietää mitä muilla on :)
 
20+4 ja 91 cm. Tätä mittaa voisikin olla hauska seurailla, kun nyt tuntuu aika kovaa vauhtia maha paisuvan.
 
Täähän oli hauska idea =) varsinki ku suunnitelmissa on pistää elämä kunnolla ranttaliksi (elopainon suhteen) ku maha asukin saa tähän suureen maailmaan =)
Elikkä täällä oli rv 23 tasan ja 107cm
 
Täällä 21+6 ja mitta näytti 95cm, sama mitta ennen raskautta 69cm että "muutaman" sentin on vatsa kasvanut:D!
 
Täällä rv 22+1 ja ympärys 116cm. Tämmöinen mahan koko oli viime raskauksissa rv 30+. Aikaisin on kasvanut juu...
 


Mty kirjoitti:
Täällä 99cm ja viikkoja 18+2 :)


Tilanne nyt 103cm ja viikkoja 20+6!
 


m-kukka kirjoitti:
Rv 20+4 ja 95cm


Rv 22+0 98cm :) Kyllä se ilmeisesti pikkuhiljaa kasvaa!
 
Mittasin itsekin uudelleen nyt kun on tasan 24 viikkoa täynnä ja 3 viikossa tullut vain 2cm eli mitta on nyt 102cm. Voihan toki olla, että turvotti aikasemmin ja nyt ei niinkään.
 
24+2, eli eilen mittaa oli 97 senttiä. Eli hieman alle neljässä viikossa on tullut 6 senttiä lisää ympärysmittaan. Jännityksellä odottelen mikä tulee olemaan lopullinen ympärysmitta parin kuukauden päästä :D.
 
Täälä meni 90 cm rikki. Nyt rv 25+5 ja 92 cm. Ihmekös mulla viime vikolla kiristeli mahansivuja ja alavatsaa tosi paljon!! Nyt on jäänyt taas kaksi takkia pieneksi, vielä viime viikolla mahtuivat päälle...
 
Takaisin
Top