Vatsan sitominen synnytyksen jälkeen

Nyt on mennyt melkein 4 viikkoa sektiosta, ja sidoin äsken ensimmäistä kertaa bengkung belly bindin päälle. Tuntuu oikein hyvältä kun rakenne kannattelee keskivartaloa, mutta voin myöntää, että lopputulos on aika mielenkiintoisen näköinen. :hilarious: Vaatii varmasti jonkun verran harjoittelua ennen kuin se näyttää niin kuin kuvissa/opetusvideoissa. Sidoin sen myös yksin, joten siinä kova työ sekä sitoa ja olla sotkeutumatta pitkään liinaan :D Mulla vatsa näyttää muutenkin palautuvan nopeasti, mutta nyt on mielenkiintoista seurata, onko tästä hyötyä. No, ainakin se on mukavan tuntuinen :)
 
Mun piti niin kovasti käyttää sitä " korsettia", vai mikä se on.. mutta eipä oo tullut käytettyä.. kertaakaan en ole päälleni kokeillut.
 
Mun piti niin kovasti käyttää sitä " korsettia", vai mikä se on.. mutta eipä oo tullut käytettyä.. kertaakaan en ole päälleni kokeillut.

Sama täällä, ei oo tullut käytettyä, vaikka korsettia piti metsästää kissojen ja koirien kanssa, että varmasti tulee hommattua ennen synnytystä :eek:
 
Mä kans olen jo useampana päivänä sitonut masun ja yllättävän pieni masu on jo. Toki todella löysä.. :grin
 
Takaisin
Top