Vatsan pistely normaalia?

häyde91

Vauhtiin päässyt keskustelija
Hei!

Mulla on nyt rv 4+5 eli aika alussa vielä ja plussasin pari päivää sitten. Mahaa vihloo nyt ihan hirveesti eniten tosta ihan keskeltä mahaa, mutta myös välillä munasarjojen kohdalta. Pelottaa, että tulee jotain hämminkiä tämän kanssa. :( Raskausoireitakaan ei ole kuin väsymys ja flunssa tuli vaan. Aamulla oli hieman etova olo mutta meni sekin ohi. 

Onko kellään muulla samanlaista? Ja millon teillä alko ihan kunnon pahoinvointi?
 
kuuluu asiaan jo ihan alkuviikkoina! :) itse kärsin lähinnä toisen puolen vihlonnasta ja pelkäsin kohdunulkoista mutta ihan oikeeseen paikkaan oli alkio kiinnittynyt... voi niitä onnekkaita joilla ei raskausaikana mikään tunnu missään, toisaalta ite olisin sitten varmaa huolissani siitä oireettomuudesta ;) ja pahoinvointia mulla oli ehkä rv10 eteenpäin pari hassua viikkoa eikä edes oksennus tullu kertaakaan.
 
No mulla on tuntunut nyt enemmän tosi kovaa vihlomista oikeella puolella munasarjan(?) kohdalla, välillä tulee kovia menkkakipujen tapaisiakin vihlomisia ja aattelen et koht se pulahtaa ulos, mutta ei oo mitään vuotoa ilmestynyt onneksi. :)
Pahoinvointi on nyt ollu aika summittaista, ei oo enää joka päiväistä vaa tulee jossai vaiheessa nurkan takaa. Viikonloppuna jo ajattelin et varmaa menny kesken ku ei oksettanu mut kyllä eilen sit iski nii hirvee olo taas et oksat pois! Pitää vaa odotella ekaa ultraa muutaman viikon päähän :)
 
Mahakipua täälläkin välillä, muita oireita ei juuri olekaan. Menossa 5+3. Aamulla hieman rintoja vihloo. Välillä on itelläki pelko perseessä, meneekö kesken, mut kyllähän se kuuluu asiaan. Kohtu kasvaa ja "vauveli" tekee tilaa itelleen. :)
 
Mullakin ollut aika paljon mahan pistelyä ja menkkakipumaisia tunteita. Nyt 11+4 ja pahoinvointi ollut jo 6 viikkoa ihan mahdotonta. Eilen oli ensimmäinen ultra, mutta oli pakko käydä viimeviikolla yksityisellä, kun en malttanut oottaa tähän viikkoon kipujen ja pahoinvoinnin takia. Pelkäsin jo pahinta, mutta siellä se pikkunen vilkutteli ja mönki.. Eli kaikki on onneksi hyvin ja onneksi nää olot ja kipuilut on ihan normaalia
Ensimmäistä tässä kanssa ootellaan! LA olis 20.8 <3
 
täälläkin tosi kovaa, menkkakipumaista vihlontaa aika ajoin. tuntuu, et vetää välillä ihan kaksinkerroin ku sattuu kovasti. mut ei onneksi oo kipeä koko ajan (: ja oon ollu menkkojenki aikaan välillä niin kipeä, et joutunu olemaan esim. töistä pois "/ mut eipä juuri muita oireita.. pääkipua ja väsytystä. yököttäny ei ole kertaakaan! :D ja tissitkin on ihan tavallisesti. haha (; kai minun täytyis olla siis onnellinen, kun oon säilynyt vähillä oireilla - ainakin tähän asti (; ja eilenhän tässä vasta plussattiin, et eiköhän niitä oireita vielä kerkeä tulla, jos siis on tullakseenkaan...

täällä menossa 5+3 laskureiden mukaan (vaikka tickeri muuta väittääkin!), huomenna tai perjantaina soittelen sitten neuvolaan aikaa.. (: 
 
Mulla tuli tänä aamuna kun neuvolasta lähdettiin, aivan hirveä vihlonta ja kova kuukautis kipu oikealle puolelle vatsaan ja aattelin et oliko se nyt siinä kun ei meinannut helpottaa millään. Kotona sit nappasin panadolin kun ainakin oma neuvolatäti suositteli että sitä saa ottaa muttei montaa päivässä ja vihlonta loppui siihen ja olo ollut muutenkin ihan normaali "raskaus olo". :) Eli tais vaa pikkunen repiä mahaan tilaa itelleen. Ilkeeltä tuntuu kyllä välillä... >:(
 
Taitaa joo pikkunen tehdä siellä tilaa vaan itelleen :) mulla on kyllä ihan päivittäistä tämä vihlonta, mutta kumminki olen ihan hyvillä mielin ja kun kumminkin tietää et kaikki pitäis olla ok. (niinkun kätilö viimeviikolla sanoi ultrassa) tää just kun on ihan uutta ni säpsähtää pienistä kivuista mutta ilmeisesti ne kuuluvat asiaan :)
 
Niin on uutta täälläkin koko asia niin jokaisesta vihlasusta säpsähtää, että nytkö se on sit loppu? :D Ei oo kyllä päivittäistä. Ehkä joka toinen päivä tuntuu pientä vihlomista alavatsassa oikealla puolella enemmin. Kipeiltä menkkakivuilta tuntuu kyllä aika paljon mutta menee kyllä ohi hetken päästä. :)
 
toivotaan että ne vähän helpottais tässä matkan jatkuessa.. en usko et sulla on mitään hätää.. :) tai ainakin toivon kovasti niin.. onko sulla koska ensimmäinen ultra?
 
Takaisin
Top