Vatsalihaskipuja

Quara

Puuhakas puhuja
Mahtaako teillä muilla on kipuja vatsalihasten venymisestä? Minulla tuntuu säännöllisen epäsäännöllisesti tuskallisen kipeää venymistä navan ympäristön vatsalihaksissa sekä sivuilla. Mikään asento ei ole hyvä ja vatsaa on vaikea rentouttaa. Kyljellään olo helpottaa, jolloin mukulan saa "pudotettua" vatsan sivulle. Eilen sattui niin, että melkein itketti...
 
Tuttuja juttuja.. onneksi mulla jo ohitte nuo, mutta alavatsassa ne vasta tuntuikin ja pidempään [:(].
 
Mulla on kerran ehkä ollut.. Se tuntui vasemmalla puolen ihan alamahassa, ja juuri vatsalihasten suuntaisesti. Sohvalla maakaminen auttoi. Mutta siinä sitten muksu kerran tunki itseään juuri siitä kohdasta "läpi" jolloin kipu tuntui tosi kovana, joten siksi luulisin sen olleen vatsalihaskipuilua!
 
Mulla on navan alapuolella piste johon koskee jatkuvasti. Mun on selältään parhain olla, kyljellä olo tuo ikävän tuntee, kun vauva menee mahan mukana. Enkä mä täysin kylelläni pysty olemaan kauaa, pitää tunkee joko peitto tai tyyny mahan ja patjan väliin. Ja se on totta että mahaa ei voi rentouttaa vaikka haluaisi.
 
Takaisin
Top