Vasen rinta on suurempi :D

  • Ketjun aloittaja kumma
  • Aloituspäivämäärä

Kumpi tissi on isompi

  • vasen

    Äänet: 33 61.1%
  • oikea

    Äänet: 20 37.0%
  • en osaa sanoa

    Äänet: 1 1.9%

  • Kaikki äänestäjät
    54
K

kumma

Vieras
Luin just hauskan jutun: Tiesittekö, että noin 65 prosentilla naisista vasen rinta on suurempi? Niin on itsellänikin, ja kun mietin muutaman ystävän kanssa käytyjä tissikeskusteluja siitä, mitä tisseille on käynyt imetyksen aikana ,niin heilläkin vasen tissi on isompi! Hassu fakta. :D

Kumpi rinta teillä on suurempi? Tehdäänpä gallup :wink
 
Ihan sama mitä Vauva3:llakin! :D Vasen tissi on suurempi, mut sen mitä imetin, niin oikeasta tuli maitoa paljon enemmän ja helpommin!
 
vasen, mutta mulla se on ollu ennen raskautta jo suurempi kuin toinen, sillä itse en ole koskaan imettänyt...joten en usko sen viittaavaan raskauteen tai imetykseen =)
 
Raskauden ja imetyksen myötä oikea tissi on alkanut roikkumaan, mutta vasen tissi on se joka pingottuu kivikovaksi ja tuottaa (välillä jopa) kaksinkertaisen määrän maitoa. Eli lienee siinä enemmän rintakudosta kuitenkin. (vastasin silti että oikea on suurempi)
 
Oikea tissi aina ollut n. Kokoa suurempi ja nyt raskausaikana oikea tissi vain kasvaa.. vasen tissi on samankokoinen kuin ennen raskauttakin, vähemmän verisuoniakin kun oikeassa.:grin nyt oikea tissi on n. 2 kokoa suurempi kuin vasen. Ero on huomattava mutta mitä väliä, kuulumpas harvinaiseen oikeaan tissikastiin :laughing025
 
Oikea tissi täälläkin isompi:) on muutenkin "parempi" muodokkaampi, kiinteämpi ja "maitotissi"...koko ero ei kyl oo huomattava mut itse sen huomaa:wink
 
Suurimmalla osalla naisista vasen rinta on suurempi. :) Näin itsellänikin ja vasen oli myös parempi imetykseen.
 
Tuli tässä mieleen että onkohan tämä asia jotenkin yhteydessä sen kanssa onko oikea- vai vasenkätinen? Suurin osa ihmisistähän on oikeakätesiä. Voisikohan oikeakätisellä olla (todennäköisemmin) vasen rinta suurempi ja päinvastoin. Lisäys siis galluppiin! (Tehdään pieni tutkimus, eikös joo.) Kertokaa kumpi tissi on suurempi ja kumpikäsisiä olette. Itse olen oikeakätinen ja vasen tissi on suurempi. Silloin kun poika oli ihan pieni, oikea oli parempi "maitotissi" mutta jossain vaiheessa vaihtui vasempaan vaikka en mitenkään erityisesti imettänyt kummastakaan toista enempää.
 
Vasen tissi suurempi, ja välillä suihkutissi. Liivinsuojia en oo oikeessa tississä tarvinnut koskaan, vasemmassa sen sijaan on välillä tarvetta. Ja oon oikeakätinen.
 
Vasen tissi on isompi ja se on myös parempi maitotissi. :grin Niin ja olen oikeakätinen.:)
 
Takaisin
Top