Varsinais-Suomen maaliskuiset

Niittipyssy

Kommentoinnin ninja
Eloäidit 2020
Ajattelin nyt tällaisenkin tehdä kun monille muillekin alueille on oma ketjunsa (: eli aikalailla kaikki TYKSissä synnyttävät voivat täällä jutustella ja ties vaikka maaliskuussa ois foorumikaveri viereisessä sängyssä :joyful:
 
Hei mä oon kans turkulainen! :D oon vain enemmän tuolla salaisessa ryhmässä, niin en huomannut tätä. :)
 
Olin katsovinani että TYKSiläisiä olisi tuolla listalla enemmänkin mutta ehkä tätä ei vain ole huomattu :joyful:
 
Onhan meitä! :smiley-bounce012

Onko joku muu käyny ultrassa TYKSin äitiyspolilla? Mua harmitti kun saatiin nt-ultrasta vaan yks kuva :sorry: myös rakenneultra tulee olee siellä koska Paimiossa ei ultrata muuten kuin sydänäänten tsekkauksen verran neuvolan yhteydessä.
 
Heippa kaikki Tyksissä synnyttävät. Oletteko muuten kuulleet, että Tyksin synnytyssairaalaan pääsee ihan paikanpäälle taas tutustumaan ryhmissä. Alkanut vissiin tänä vuonna, en ole varma. Onko joku suunnitellut menevänsä? Tää on varmasti sellainen juttu, että tulee kai ajankohtaiseksi vasta viimeisen kolmanneksen aikoihin.
 
Mulle tyks on sinänsä sairaalana tuttu että tuskin saan hirveästi uutta infoa vaikka kävisinkin, mutta olisihan se miehellekin hyvä nähdä mitä on edessä :) Olin pari vuotta sitten mukana siskon synnytyksessä niin tuli siinä vahingossa tutustuttua synnäriin :joyful:
 
Osaisiko joku vinkata profylax-kurssista Turussa? Kiinnostaisi käydä sellaisen, mutta oli vähän nihkeästi tietoa netissä.
 
Onko joku käynyt jo rakenneultrassa Turun kaupungin sairaalassa? Kuinka kauan kesti ja millainen kokemus oli? Saitteko selville sukupuolen? :)
 
Onko joku käynyt jo rakenneultrassa Turun kaupungin sairaalassa? Kuinka kauan kesti ja millainen kokemus oli? Saitteko selville sukupuolen? :)

Me käytii TYKSissä ja meni melkein tunti, työkaveri taas kertoi käyneensä kaupunginsairaalalla ja oli todella nopea/tehokas ultraus ja sukupuolikin oli näkynyt selvästi :joyful: 45min vissiin yleensä on hyvä varata aikaa?
 
Takaisin
Top