Varsinais-Suomen heinäkuiset

RvD

Näppärä viestien naputtelija
Heinämammat 2016
Ehkäpä olisi aika kasata myös meidät Varsinais-Suomalaiset yhteen! Täällä voi sopia vaikka treffeistä, jakaa ideoita tai jutella muuten vaan. Halutessaan voi vaikka kertoa, missä päin Varsinais-Suomea asuu.
 
Itse siis asun Turussa, n. 7 km keskustasta. Perheeseeni kuuluu aviomies sekä 10/2014 syntynyt tytär.

Musta olis ainakin kiva joskus lähteä vaikka ravintolaan tai tavat muissa merkeissä muiden heinäkuisten kanssa. Olen livenä vähän arka ja hiljainen, mut tykkään kuitenkin tutustua uusiin ihmisiin.
 
Mä asun myös about saman etäisyyden päässä Turun keskustasta. Työt ja arki pitää nyt kiireisenä, mutta äitiyslomalla voisi olla kivaa nähdä.
 
Mä asun Turun saaristossa Paraisilla. Mulla ainakin työt ja perhe pitää kiireisenä mutta eiköhän jossain kohtaa sovi treffailla :-)
 
Me asutaan Aurassa ja olen jo vallan kotosalla erityisäitiysvapaalla, mutta samaan syssyyn autoton! :) Mulla oli työsuhdeauto ja jouduin tietty luopumaan siitä kun jäin pois töistä. Nyt ollaan "yhden auton loukussa" kun mies Turussa töissä. Viikolla illat menee pitkälti poikien eri sortin harrastuksissa, mutta kyllä varmaan joku väli löytyy milloin ehtii treffaamaan uusia ihmisiäkin! :)
 
Hep! Varsinais-Suomesta myös, sanotaan nyt sillä tarkkuudella että noin tunti Turusta. Mielellään tapaan uusia ihmisiä, jos ja kun vaan aika löytyy :)
 
Noniin! Alkaa porukka pikkuhiljaa olla äitiyslomalla, joten olisko muilla halukkuutta nähdä joskus ihan livenä?
 
No juu! Juuri tässä mietin, voisinko vielä tällä viikolla käydä Turun keskustassa kampaajalla.
 
Heippa! Meillä olis lounastreffit ens tiistaina 20.9. Turussa ravintola Pinellassa klo 12! Tervetuloa kaikki kynnelle kykenevät! :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: RvD
Onkos kukaan varmuudella tulossa huomenna? :) Vai siirretäänkö suosiolla toiseen kertaan?
 
Takaisin
Top