Varhaisultrassa veikattiin sukupuoli suurella varmuudella! :o

PriscillaMama

Vasta-alkaja
image.jpg
Moikka!
Rv 11+2 (tänään yksityisellä sanottiin että vastaa viikkoa 12)
Olen uus täällä enkä tajua vielä tästä sivustosta mitään joten avaan uuden keskustelun.
Olin tänään yksityisellä kovien mahakipujen takia. Lääkäri ultras ja kun kysyin että koska voi tulevaisuudessa kysyä sukupuolta niin se sanoi et hän voi veikata nyt jo. Sanoi poika. (Sanoi ultran aikana 3-4 krt että on poika)
Lääkäri oli kokenut vanhempi mies ja kun kysyin että onko mahdollista että hän onkin tyttö ja selviää myöhemmis ultrissa...(kun on sitä turvotustakin?) niin nauroi että aika pieni todennäkösyys.

Näkyykö liittämässäni kuvassa mitään poikaan viittaavaa teidän mielestä? (Ei oo näistä kuvistakaan kokemusta....)

Kaksi vuotta yritimme lasta joten pikkuinen on niin rakas ja tervetullut :Heartred kumpi vaan :Heartred mutta Ihmetyttää vaan että miten kukaan voi olla niin varma tästä, tässä vaiheessa? :eek:
 
Muokattu viimeksi:
Oon ite ymmrtäny ettei noilla viikoilla pysty sukupuolta ainakaan noin satavarmasti sanomaan :O tuo voi olla vaikka napanuora? Voiko olla muka noin selvät pojan vehkeet viikolla 12? Mulla on tyttö ennestään ja oon uutta mahaa käyny 12+viikolla ultraamassa eikä puhettakaan sukupuolista, joten en tiedä miltä selvä poika ultrassa näyttää....

Eikä ainakaan julkisella enää nykyään mielellään sanota kumpi tulee, ettei tuu sanomista jos tulikin eri sorttia. Taitaa olla yleistymään päin oleva käytäntö.
 
Kyllä voi ennustaa sukupuolen jo noin varhain. Sukupuolielimet ovat vielä melko saman näköisiä mutta kulma on pojilla eri (www.baby2see.com external and internal genital organs, löytyy googlettamalla en osaa linkittää :) tosin pitää olla ammattitaitoa ennustaa :-)
 
Onpa tyhmää, jos eivät mielellään enää kerro kumpi tulee. Arvatenkin taas mielensäpahoittaja-vanhemmat asialla.. jos on vähänkään järjellä suotu ihminen, niin ymmärtää että tulos on varma vasta kun lapsi on maailmassa, eikä se siltikään ole yhtään vähempää eikä enempää kuin 50/50. Eikö inhimilliselle erehdykselle anneta enää mitään arvoa? No, kai he kertovat varovaisen arvauksensa jos vain pyytää ja allekirjoittaa päälle vielä jonkun todistuksen, jossa lupaa olla haastamatta lääkäriä ja sairaalaa oikeuteen sekä pidättäytyä vaatimasta korvausta tämän arvion perusteella turhaan ostetuista ja vääränvärisistä vauvantarvikkeista, mikäli arvio sukupuolesta menee pieleen :grin

Itse asiaan niin kyllähän tuossa äkkiseltään katsottuna näkyisi pikku pistooli olevan, mutta voivathan ne tosiaan olla varpaat tms. Huh kuinka ison ja ihmisen näköinen jo noilla viikoilla :rolleyes: täällä mennään viikolla 10+4 ja ultra 1½ viikon päästä.
 
Onpa hassua että noin aikaisessa vaiheessa jo lähdetään noin varmaksi sukupuolta veikkaamaan.. o_O
 
Esikoisen ultrassa 12+3 näkyi joku "uloke", mutta rakenneultrassa veikattiin tyttöä ja tyttö sieltä syntyi :)
 
Eihän nuo ihan luotettavia arvioita ole. Tytöllä voi olla häpyhuulet todella turvoksissa ja muistuttaa kovasti kiveksiä. Pojan vehkeitä ei välttämättä edes näe, kun laskeutuvat paljon myöhemmin. Ja muistelenko oikein, että tytön häpykieli vai mikäs se on on tuollain ulospäin alussa ja kehittyessään "vetäytyy" sisäänpäin...

Ja kun aattelee, et on 50-50 chancet veikata oikein niin ei se nyt ihme oo vaikka osuis vahingossakin oikeaan. :grin
 
Kumpis täällä syntyi sitten? :D Ei saisi lukea näitä vanhoja ketjuja kun alkaa liikaa kiiinnostaa! Eikä varmaan kuitenkaan saa enää vastausta :sad001
 
Takaisin
Top