Varhaisultrassa käyneet

Heitura

Satasella mukana keskusteluissa
Nyt on pakko kysellä täällä teiltä jotka enemmän tiedätte tai on kokemusta! Eli missä olette käyneet varhaisultrassa pk-seudulla, ja paljon olette siitä maksaneet? Ei enää kykene itse odottamaan, kun tuo eka ultra ois vasta vähintään 3vk päästä ja olen kärvistellyt jo niin kauan epätietoisuudessa! :sad001 Viikoista en ole varma (8+? - 10) ja ylipäätään siitä onko se minun pieni ihmeeni tuolla kasvamassa vai ei... Help!
 
Mä kävin femedalla se on helsingin keskustassa ja oisko maksanu 136€ ja se tehtiin viikolla 6 :) voit hyvillä mielin mennä jo varhaisultraan :)
 
Femedassa kävin myös ja todella mukava vanhempi mies lääkäri! Suosittelen :) Maksoi n.120e kelakorvauksen jälkeen. Mehiläisessä itiksessä kävin myös ja lääkäri oli todella kylmä ja iloton. Maksoi 240e.
 
Kuulemma Femedassakin on paljon hintaeroa lääkäreiden kohdalla, toiset alle 100€ kun toiset taas n.160€. Jospa vaan kehtaisin soittaa sinne ja kysyä edullisemmalle lääkärille aikaa :D Pakko kokeilla! Hyvä kun kysyin täällä, koska Mehiläinenhän on tosi kallis, sinne ei ainakaan!
 
Joo siis femedassa se hinta menee lääkärin mukaan,kun mä soitin se kysy multa kahta vaihtoehtoo kunpaa haluun ja sanoin vaan toisen,ekas se ärsytti et oli vanha,mut sit olin ilonen en otin sittenki sen :wink
 
Kiitos kysymästä :) Siellä se pienokainen heilutteli ja kaikki vaikutti oikein hyvältä ♡ Huh! Laskettu aika taitaa olla muutaman päivän myöhemmin kuin luulin, mutta toisaalta niin esikoisenikin kohdalla LAta myöhäistettiin viikolla ja hän kuitenkin syntyi pari pv ennen tuota LAta. Eli veikkaisin alkuperäisen LAn olleen sit kuitenkin oikea :wink Noi kun on niin pienestä kii!

Suosittelen muuten muillekin pk-seutulaisille Femedan Larkio-Miettistä! Oli tosi mukava nainen ja maksettavaksi jäi vain reilu 70€!
 
Kiitos, Heitura, suosittelusta!
En huomannut tätä ketjua aiemmin, mutta kommentoin omia kokemuksiani:
Viime syksynä keskenmenon yhteydessä kävin Femedassa Brunolla enkä tykännyt, kun mies ei paljon puhua pukahtanut.
Nyt kävin rv 10:llä Forumin Mehiläisessä Hanna Linnun vastaanotolla ja oli mukava käynti. Hintaa en muista.
 
Mua kiinnoistais myös käydä varhaisultrassa. Lähinnä sen takia, kun tuo "iskä" ei jotenkaan ymmärrä tai usko, että tuolla masussa ihan oikeesti on joku :) Missä vaiheessa ootte varannu ajan yksityiselle ultraan? Kannattaisko eka oottaa et käyn eka kerran neuvolassa? Mulla eka neuvola on rv 6+5. Nyt siis 5+2, eli kannattais varmaan joka tapauksessa odottaa vielä muutama viikko tonne ultraan menoa?
 
Jonna viikoilla 10-12 on "tavallinen ultra". Joten minä ainakin jos yksityiselle kerran olisin menossa niin menisin viikoilla 6-7. Kyllä nykyajan ultrilla näkee jo sykkeen 6+

Voi ihme miten nois yksityisen ultrassa voi olla noin suurta hinta eroo?? Tyyliin 70€-240 ohhoooh
 
Niinpä Harmony!! Ja kuitenkin hinta ei todellakaan määrää palvelun laatua. Olimme tosi tyytyväisiä tuohon Femedaan.

Mulla itelläni on tuo np-ultra vasta rv 12+5, joten oon iloinen et käytiin tuolla katsastamassa jo masun sisältö (rv10) :) Etenkin kun rv10 eteenpäin kuitenkin keskenmenon riski pienenee päivä päivältä niin varmemmin se pikku alkio siellä myös pysyy :Heartred

Itse oon sitä mieltä et toi n.rv 8-10 on hyvä aika käydä kun silloin ainakin sydämen syke pitäis olla varmempi (ainahan on mahdollista että alkio vastaakin vaikka parikin viikkoa pienempää kun on itse laskenut)
 
Täällä ilmoittautuu yksi varhaisultran varannut! Ihan vain jo oman mielenrauhan takia, todetaan siellä sitten mitä vaan, tiedän sen sitten jo aikaisemmin. Ja jos ei ole jokin kunnossa niin ainakin tiedän sen ennen ekaa varsinaista ultraa, ei tule eleteltyä toiveita turhaan ja niin kauan. Toivotaan nyt kuitenkin, että kaikki on ok. :)

Muoks, mulle varhaisultra varattiin rv 6+6, vielä olis n. puoltoista viikkoa odoteltava. Huoh..
 
Meillä ar-ultra tehtiin neuvolan puolesta. Lääkäri tahtoo siis ultrata kaikki ennen ensimmäistä neuvolakäyntiäkään, tahtoo tarkistaa että alkio on oikeassa paikassa. Meillä ei lasketusta-ajasta ja raskausviikoista ollut tuossa vaiheessa tietoa, mutta ultrassa selvisi, että silloin eleltiin rv 6+3 ja hyvin näkyi pieni pallero jolla jokin sydämentapainen siellä sykki. Helpotti itseäkin kummasti jo noin aikaisilla viikoilla tuo tieto.
 
Kävin itte eilen Meri-Oulun neuvolassa (yksityinen) varhaisultrassa, ultras mahan päältä niin aika huonolaatusta kuvaa oli, mutta oikeasta paikasta löyty ja sykekin oli näkyvissä niin helpotti omaa hermoilemista :)
 
Minäkin varasin nyt Femedaan ajan. Kävin siellä edellisessä raskaudessa juurikin tuon yhdessä aiemmassa viestissä mainitun Brunon vastaanotolla, tosin 4D-ultrassa sillä kertaa, ja mä taas olin häneen tosi tyytyväinen. :) Tällä kertaa menen eri lääkärille. En kehdannut hintaa kysyä, niin täytyy toivoa, ettei ole sieltä kalliimmasta päästä.
 
Kiinostaisi kyllä tietää paljon siellä 4D ultra maksaa olisi mielen kiintoista käydä 4D ultrassa :)
 
Takaisin
Top