Varhaisultra

Tavallaan tekisi mieli varata vielä tälle viikolle ultra, mutta toisaalta rauhoittaisiko se oikeasti omaa mieltä yhtään, kun edellinen meni kesken vasta myöhemmällä viikolla. Aika tuntuu matelevan aivan liian hitaasti :banghead: :banghead:
Just tätä samaa pohdin, vaikka olen jo varannut ajan torstaille. Viimeksi oli mennyt kesken rv9 ja nyt ultra on jossain rv 7-8 tienoilla. "Demonit" päässä on alkanut ottaa valtaa ja pohdin myös jokaista raskausoireen puuttumista tai katoamista. Hohhoijaa. On tää niin tätä taas.
 
Taalla käyty ultrassa klinikalla ja hyviä uutisia tuli alhamdulillah. 6+1 menossa mittojen puolesta. La mun kierrolla laskujen mukaan 9.2 mutta koska lääkärit laskee 28pva kierrolla aina niin muuttivat alkamispaivan loppumispaivaan ja laskettu ois 17.2.
 
Osaako joku neuvoa että millä perusteella voi saada kunnalliselta varhaisultran. Viime raskaudessa en osannut pelätä, mutta nyt jotenkin tuntuu siltä ettei kaikki ole kohdallaan. Yksityiset taas tuntuu olevan aika kalliita.
 
Osaako joku neuvoa että millä perusteella voi saada kunnalliselta varhaisultran. Viime raskaudessa en osannut pelätä, mutta nyt jotenkin tuntuu siltä ettei kaikki ole kohdallaan. Yksityiset taas tuntuu olevan aika kalliita.

Varmaan vuoto+kivut on ainoo. Pelon perusteella tuskin :sad001 Ja vaikka takana olisi 1-2km niin ei siltikään välttämättä pääse. Mulla takana kohdunulkoinen raskaus ja kun yksi takana niin riski uusiutua on muistaakseni 10% luokkaa niin siksi katsotaan raskauden sijainti 6-7viikolla.
 
Huomenna (torstai) olis nyt sitten odotettu ultrapäivä. Hiukan kyl jännittää.
 
Itse olen menossa huomenna alkuraskauden ultraan, laskujeni mukaan olisi 7+1. Itse sain lähetteen lasketunajan määrittämistä varten (virallinen versio, ja toki kiertoni ovat olleet vaihtelevia), mutta oikeasti anelin puhelimessa lähetettä viimekesäisen keskeytyneen keskenmenon jättämän epävarmuuden vuoksi.
 
Mulla ultra-aika tuli tänään ja on 4.7. silloin olis viikkoja 7+1 jos sinne saakka pääatään. Pitkäks kaksi viikkoa ja päivä edessä.
 
Varhaisultrassa käyty, mittojen mukaan 7+2, syky näkyi ja kaikki muutenkin hyvin. Nyt jos uskaltaisin hetken huokaista, vielä on matkaa siihen, että uskaltaa luottaa, mutta päivä kerrallaan.
Neuvolakortin mukaisesti muutin nyt sitten tuonne listaankin lasketuksi ajaksi 3.2.
 
Ihanaa kuulla teidän kaikkien ultrakokemuksia ja että kaikki ollut hyvin!! :Heartred
Mulla varhaisultra varattu 11.7. ja samana päivänä iltapäivällä neuvola. Kiva saada samalle päivälle. :) Silloin omien laskelmien mukaan 7+1 (pitäisi olla tarkkaa kun meillä tehty pakastealkion siirto).
Oliko teillä kaikilla kuulunut syke jo näihin aikoihin (mulla ensi raskaus joten vähän pihalla)? :)
 
Ihanaa kuulla teidän kaikkien ultrakokemuksia ja että kaikki ollut hyvin!! :Heartred
Mulla varhaisultra varattu 11.7. ja samana päivänä iltapäivällä neuvola. Kiva saada samalle päivälle. :) Silloin omien laskelmien mukaan 7+1 (pitäisi olla tarkkaa kun meillä tehty pakastealkion siirto).
Oliko teillä kaikilla kuulunut syke jo näihin aikoihin (mulla ensi raskaus joten vähän pihalla)? :)
Syke näkyi selkeästi läpättelevänä ruudussa, mutta varsinaisesti sitä ei kuunneltu. Näin ainakin minulla. :)
 
Joo syke näkyi (7+4) ruudulla ihan selvästi, pieni sydän läpätti. Mutta sitä ei voi vielä kuulla.
 
Toivottavasti paikallisen neuvolan vanha ultra vielä toimii niin hoituisi sillä ekalla käynnillä...
 
mä meen huomenna.. laskurin mukaan olis silloin 6+3 tai 6+4. mulla ei oo ollut oikein mitään oireita järjetöntä väsymystä lukuunottamatta niin ihan kiva mennä katsomaan onko kukaan kotona :) mulla tulee seulonnatkin eteen kun ikää on jo vähän enemmän. ja oon varautunut että joudun kaikenmaailman sokerirasituksiin yms ällötyksiin osallistumaan
 
Takaisin
Top