Varhaisultra

Nyt varasin ajan perhe arteen. Hui ku jaksais jännittää maanantaihin. Toivottavasti sais syökkeen jo kuulumaan. Viikkoja pitäis olla 6+3 sillon kasassa. o_O
 
Odottelen lähetettä, varhaisultrassa käytävä aiempien km vuoksi. Luultavasti 2vk päästä kun 7. vk käynnistyy.

Ymmärsinkö oikein että saat ultran kunnalliselle keskenmenojen vuoksi? Sulla taisi olla aiemmin kohdunulkoinen, ehkä se on syynä, mutta hienoa joka tapauksessa, että tarjotaan. Tässä on niin herkän äärellä henkisesti ja fyysisesti, jos on aiempaa komplikaatiotaustaa.

Itse kyselin mahdollisuutta kunnalliseen varhaisultraan kolmannen keskenmenon jälkeen, mutta ei ole kuulemma mahdollista.

Mulla oli esikon (kesällä täyttää 6v) ja kuopuksen (1,5v) välissä 4 km, joista kolme keskeytynyttä, todettu viikoilla 6-12. Kuopuksen raskaudessa kaksonen meni noin 6.viikolla kesken. Yksityiselle varhaisultraan suuntaan varmasti ennen neuvolaan soittamista. Ennen ultran varailua teen kuitenkin vielä toisen digitestin viikonloppuna ja varmistan, että hormonitaso nousee.
 
Ymmärsinkö oikein että saat ultran kunnalliselle keskenmenojen vuoksi? Sulla taisi olla aiemmin kohdunulkoinen, ehkä se on syynä, mutta hienoa joka tapauksessa, että tarjotaan. Tässä on niin herkän äärellä henkisesti ja fyysisesti, jos on aiempaa komplikaatiotaustaa.

Itse kyselin mahdollisuutta kunnalliseen varhaisultraan kolmannen keskenmenon jälkeen, mutta ei ole kuulemma mahdollista.

Mulla oli esikon (kesällä täyttää 6v) ja kuopuksen (1,5v) välissä 4 km, joista kolme keskeytynyttä, todettu viikoilla 6-12. Kuopuksen raskaudessa kaksonen meni noin 6.viikolla kesken. Yksityiselle varhaisultraan suuntaan varmasti ennen neuvolaan soittamista. Ennen ultran varailua teen kuitenkin vielä toisen digitestin viikonloppuna ja varmistan, että hormonitaso nousee.

Joo mulle tarjotaan kunnallisella varhaisultra edellisen ku vuoksi. Ei täällä muuten kuuluisi. Kävin tänään vielä digitestin itsekin ostamassa, jos vielä testailis loppuviikosta ennen ultraa. On tämä kyllä piinaavaa aikaa vaikka miten yrittäis olla miettimättä..
 
Mua ärsyttää ku Oulussa ainut järkevän hintanen yksityinen ultra on Merioulunneuvolassa, ja ainaki tällä hetkellä niiden toiminta on tauolla. Huhtikuun alussa pitäis jatkua, mutta eivät uskaltaneet luvata saavatko heti huhtikuun alkuun järjesteltyä asioitaan. :shifty:
 
Esikoisen kans tekivät ultran 7+2 kun olin sairaalassa hyperemeesin takia. Nyt jos hyperemeesi tulee nii tod.näk. taas ultraisivat varhaisillä viikoilla että on oikeassa paikassa ja ettei oo monikko raskaus. Oon miettiny ajan varaamista yksityiselle mutta tod.näk. tekisin sen joskus rv8+. Jos pahoinvointi ei oo sillon alkanu nii ehkei alakkaan. Täällä oon katellu varhaisultran hintoja nii halvimmillaan voi maksaa vaan 40£-70£. Sairaanhoitajan/kätilön tekemänä nuo varmaanki.
 
Mua ärsyttää ku Oulussa ainut järkevän hintanen yksityinen ultra on Merioulunneuvolassa, ja ainaki tällä hetkellä niiden toiminta on tauolla. Huhtikuun alussa pitäis jatkua, mutta eivät uskaltaneet luvata saavatko heti huhtikuun alkuun järjesteltyä asioitaan. :shifty:

Katsoppa Terveystalolta Elina Korva. Joku täällä palstalla suositteli eikä hintakaan paha.
 
Tänään iltapäivästä varhaisultra ja nyt aamusta pientä rusehtavaa vuotoa. Eipä olisi voinut paremmalle päivälle sattua. Sekavat fiilikset... 1km takana, mutta toisaalta viime raskaudessa rusehtavaa vuotoa oli useinkin.
 
Mulla huomenna ultra, lauantaina tuli pyyhittäessä ruskeeta vuotoa, sen jälkeen menkkakipuja ja toffeen väristä vuotoa. Nyt molemmat loppu ja tänään vv ollut jo valkoista, mutta pahoin pelkään että ei tule tästäkään vauvaa.
 
Mua ärsyttää ku Oulussa ainut järkevän hintanen yksityinen ultra on Merioulunneuvolassa, ja ainaki tällä hetkellä niiden toiminta on tauolla. Huhtikuun alussa pitäis jatkua, mutta eivät uskaltaneet luvata saavatko heti huhtikuun alkuun järjesteltyä asioitaan. :shifty:


Mä varasin Gynekolta, 1.4 ois aika. Hinta 120€. Onko kokemuksia Oulun Gynekosta? Terveystalolla ja Mehiläisessä niin hankalasti vain aamulla aikoja tarjolla ettei mies pääsisi mukaan.
 
Takaisin
Top