Varhaisultra

Itsellä on eka ultra nyt aamulla 12.30.
Syystä että se plussa tuli yli viikon ennen menkkojen alkupäivää. Täs oli tähystys just edellisten menkkojen aikana,mut kaiken järjen mukaan tärpin on tarvinnut tulla siis heti sen tähystyksen jälkeen. Se taas ei voi pitää paikkaansa, koska silloin ei ole ollu gigulia lähimaillakaan... Eli täa on TODELLA epäselvä tilanne, nii sitä mennään ny selvittelemään. Vähä ehkä jännittää, siks kai mä täs kahen aikaan viel istun hereillä ja väännän elämäni ensimmäisiä villasukkia.
 
Itsellä on eka ultra nyt aamulla 12.30.
Syystä että se plussa tuli yli viikon ennen menkkojen alkupäivää. Täs oli tähystys just edellisten menkkojen aikana,mut kaiken järjen mukaan tärpin on tarvinnut tulla siis heti sen tähystyksen jälkeen. Se taas ei voi pitää paikkaansa, koska silloin ei ole ollu gigulia lähimaillakaan... Eli täa on TODELLA epäselvä tilanne, nii sitä mennään ny selvittelemään. Vähä ehkä jännittää, siks kai mä täs kahen aikaan viel istun hereillä ja väännän elämäni ensimmäisiä villasukkia.

Ompas sulla jännä tilanne! :grin Toivottavasti ultrassa on kaikki niinkun pitääkin ja, että saat selvyyttä asioihin! :)
 
Ompas sulla jännä tilanne! :grin Toivottavasti ultrassa on kaikki niinkun pitääkin ja, että saat selvyyttä asioihin! :)


Ei siel näkyny viel mitään muuta ku vasta se, et limakalvon paksuudesta lääkäri pystyi helposti päättelemään et jotaki siel jossain on. Eli on viel niiiii alus,et ei näkyny alkiota.
 
2,9 mm mittainen katkarapu löytyi. Sykettä ei vielä onnistuttu löytämään, mutta kohdussa näytti olevan ja vasemmalta on irronnut munasolu. Varasin uuden ajan samalle lääkärille 2 viikon päähän, vaikka sanoi, että voi viikon päästä katsoa uudelleen ja silloin pitäis näkyä sykekin. Jotenkin on luottavainen fiilis, vaikka sykettä ei näkynytkään.
 
2,9 mm mittainen katkarapu löytyi. Sykettä ei vielä onnistuttu löytämään, mutta kohdussa näytti olevan ja vasemmalta on irronnut munasolu. Varasin uuden ajan samalle lääkärille 2 viikon päähän, vaikka sanoi, että voi viikon päästä katsoa uudelleen ja silloin pitäis näkyä sykekin. Jotenkin on luottavainen fiilis, vaikka sykettä ei näkynytkään.

Milläs viikolla nyt meet?
 
Okei eli varhaisessa vaiheessa vielä meet. Syke näkyy sit seuraavassa ultrassa! :)
Juu tiesinkin sen etukäteen. Onpahan nyt kuitenkin papereissa olemassa, että on virallisesti todettu alkanut raskaus, jos meniskin jostain syystä kesken ennen ultraa julkisella.
 
Mulla ois maanantaina ultra. Silloin pitäisi omien laskujen mukaan olla 6+5. Nyt vaan mietin, että olenko liian ajoissa liikkeellä vai näkyyköhän syke, mikäli on ylipäätään näkyäkseen.
 
Mulla ois maanantaina ultra. Silloin pitäisi omien laskujen mukaan olla 6+5. Nyt vaan mietin, että olenko liian ajoissa liikkeellä vai näkyyköhän syke, mikäli on ylipäätään näkyäkseen.

Mulle klinikalta sanottiin, että 7+ viikolla näkyy aivan varmasti (jos on näkyäkseen) niin tuskin pari päivää aiemmin ois paljon huonompi näkyvyys. Tsemppiä ultraan!
Mulla ultra tiistai-aamuna. Nyt jo jännittää! :wideyed:
 
Mä varasin ajan, 29.12, jolloin on edellisistä menkoista laskettuna 6+6, mutta oman aavistuksen mukaan saattaa olla jopa viikko vähemmän.
Esikoisen syke näkyi jo 6+2, joten hyvällä tuurilla tämänkin voisi. :)
 
Meillä oli siis eilenä ultra.. viikkoja menkoista laskettuna 6+6/7+0, tiesin, että näin ei ole.
Löytyhän sieltä heti mini ja sykekin näkyi, viikkoja 5+5, makaronin koko tais olla 2.2mm.
Tammikuun 2 pv uusi ultra, menee samalla hinnalla kivasti :dummy1::happy::smiley-bounce013silloin viikkoja 8+
 
Ei hitsi! Mä olin just kirjoittamassa, että olisin halunnut mennä, mutta jäi aika varaamatta ja nyt ei Perhe-Artessa enää ole vapaita aikoja ennen joulua. No päätinpä kuitenkin vielä tarkistaa ja ilmeisesti joku oli perunut aikansa!!! :woot::woot::woot: Mulla on nyt siis aika varattuna torstaille 20.12. :grin
 
Huh, mä en uskalla vielä edes soittaa neuvolaan :bag: Jos tää jatkuu vielä viikon, ni sit.
Meillä pitäis olla teneriffan reissu tammikuun lopulla ja sitä ennen ois mahtava päästä.
Onnea kaikille pienistä sykkeistä ja mielenrauhasta :love017
 
727be6f4158659d10e902c45b806f58e


Naistenklinikan varhaisultra takana, nyt 7+3.
 
Takaisin
Top