Varhaisultra

Mulla kans on suurin osa päivistä ennen ultraa töitä. Vain vkl vapaa normaaliin tapaan. Toinen pojista sanoi eilen että mun on mentävä niiden joulujuhlaan koululle. Sanoin että mulla on töitä silloin mutta totuus on, että mulla on silloin se ultra. Oli poika pettynyt kun kuuli ja hyvä ettei itku tullut.
 
Voi olla, että varaan varhaisultraan ajan PerheArteen tammikuun alulle. Näissä kahdessa km raskaus on keskeytynyt ihan varhaisilla viikoilla ja vuoto alkanut myöhemmin. Niin nyt saisi selkeyden sitten heti alkuun.
 
Varasin ultraan ajan 2.1 terveystalolle, jolloin viikkoja 7+1. Kolme viikkoa siis. Kyllä jännittää joka päivä, että meneehän kaikki niinkun pitää. Esikoista odotan niin ei tiedä yhtään mitä odottaa.:nailbiting:
 
Mä soitin Femedaan ja kysyin miten tehdään ku mulla oli aika sinne varattu 28.12. eli vasta reilun 2 viikon päästä. Kerroin jatkuvista pienistä kivuista kohdun seudulla ja kkm:n jälkeisestä kohtutulehduksesta. Aika päätettiin siirtää tän viikon perjantaille. Sillon ois 5+6 ja ihan liian aikaista ultrata mutta pitäis ainakin nähdä, onko oikeassa paikassa. Jos hyvin käy, näkyy enemmänkin. Vanhemmasta tytöstä näkyi jo noilla main syke.
 
Todellakin toivon, että näkyis. Pitäis ainakin saada merkintä raakaudesta jo tää meneekin kesken niin eivät vois julkisella ainakaan siihen vedota ettei ole virallisesti missään todettu koko raskautta. Sillä ajanvarauksen naisella oli ihan eri asenne kuin eilisellä neuvolan akalla.
 
Vielä pieni tarkennus tuohon vanhemman tytön ekaan ultraan. 15 päivää plussasta kävin ultrassa ja silloin oli 5+6. Crl oli 3 mm ja vahva syke näkyi. Toiveet on siis aika korkealla.
 
Se on niin kurjaa, että näissä neuvola-asioissa sattuu ikäviä ihmisiä vastaan. Raskaus on muutenkin herkkää aikaa ja kaikkia pelkoja ja ahdistuksia tulee hyvin monesti vastaan ja jos vastaanotto on tylyä,se tuntuu tosi pahalta. Niin epäammattimaista toimintaa. Pelkästään se, miten ne asiat esittää, vaikuttaa moniin asioihin.
 
Nonni, tän keskustelun perusteella oli pakko varata aika varhaisultraan Perhe-arteen ☺️ Ainoa jäljellä oleva sopiva aika oli just omana syntymäpäivänä 21.12. Toivottavasti tulee ihana synttärilahja ❤️
Mulla on samana päivänä aika sinne. Mihin aikaan meet?
 
Äh nakkisormet ja puhelimen näppäimistö
 
Takaisin
Top