Varhaisultra

Odottelua88, mä ajattelin mennä yksin, tai en ainakaan lasta ota mukaan. Jos siellä ei olekaan kaikki hyvin, niin tilanne voi olla aika hämmentävä lapselle.
 
Mä haluan mennä ihan yksin. En haluais sinne yhtään ketään mukaan. Viimeks oli vanhin mukana ja poika odotti käytävässä koko ultran ajan. En saanut hyviä uutisia niin se masensi aika pahasti ja poika oli ihmeissään.
 
Meillä myös on varhaisultra 17.12 koska ollaan naistenklinikalla oltu viimevuoden syyskuusta asti lapsettomuushoidossa. Nyt toisesta inseminaatiosta tärppäsi, varasin sitten vielä tohon maanantaille 10.12 perhe-artelle ultraan ajan koska olen malttamaton. Silloin pitäisi olla 6+3!
 
Maanantaina ultra En ole varma vielä edes lasketusta, kun oli niin pitkään kierukka ja kapseli, ettei kunnon kiertoa ole. Jos nyt ma saisi selkeyttä. Mies lähtee mukaan. ❤️
 
Muokattu viimeksi:
Onks noit varhaisultria vaan yksityisillä? Vai mitä kautta meette? Vähän kiinnostaisi itseäkin..
 
Mä meen omalle, yksityiselle klinikalleni Tampereen Ovumiaan. Siellä varhaisultra maksaa n. 110€.
 
Sansansaa, meillä on päivä eroa la:ssa tuon listan mukaan ja sulla on jo ultra. Onko mahdollista että näkyy yleensäkään miten paljon näin pienillä viikoilla? Mulla on varattuna perhe arteen aika just ennen joulua ja silloin ois kuukautisista laskettuna 6+6. Hyvällä munkilla voi näkyä jo tuolloin mutta vähän epäilyttää.
 
Ei saa julkiselta ultraa ennen np-ultraa. Ellei siihen ole jokin syy, esim epäsäännölliset kierrot, tai lapsettomuushoidossa plussanneet taikka jatkuvat km. Olikohan vielä joku muu? Me saatiin varhaisultra tosiaan hoidon kautta. Mutta omakustanteisesti menen yksityiselle perhe-arteen jossa alkuraskauden ultra maksaa 62€+17€ Toimistomaksu. :)
 
Sansansaa, meillä on päivä eroa la:ssa tuon listan mukaan ja sulla on jo ultra. Onko mahdollista että näkyy yleensäkään miten paljon näin pienillä viikoilla? Mulla on varattuna perhe arteen aika just ennen joulua ja silloin ois kuukautisista laskettuna 6+6. Hyvällä munkilla voi näkyä jo tuolloin mutta vähän epäilyttää.


Miulla ultra näin varhain, koska viikoista ei varmuutta ja 3v sitten oli kohdunulkoinen ja sen takia poistettiin toinen tuuba. Nyt siis varmistetaan, että raskaus oikeassa paikassa, kun tuohon kohdunulkoiseen meinasin silloin kuolla. Siksi näin aikaisin. Laskettu aika tuolla listassa ei ole miulla mikään varma todellakaan kun kiertoa ei ollut välissä enkä ole voinut siitä laskea.
 
Sansansaa, ok. Tuu kertomaan mitä löytyi.

Ainakaan syksyllä 2011 ei saanut Helsingissä ylimääräistä ultraa, vaikka ei edellisen synnytyksen jälkeen tullut kertaakaan kuukautisia. Suoraan plussa ja Naikkarilla sanoivat, että ei mitään aihetta ultraan.

Mulla on kaks perussairautta ja niidenkään takia en pääse. Huomenna soitan neuvolaan ja sanon uusiks, miten paljon syyskuisen kkm:n jälkeen pelottaa, että sama toistuu. Mun normaali elämä oikeasti kärsii tästä pelosta.
 
Sansansaa, ok. Tuu kertomaan mitä löytyi.

Ainakaan syksyllä 2011 ei saanut Helsingissä ylimääräistä ultraa, vaikka ei edellisen synnytyksen jälkeen tullut kertaakaan kuukautisia. Suoraan plussa ja Naikkarilla sanoivat, että ei mitään aihetta ultraan.

Mulla on kaks perussairautta ja niidenkään takia en pääse. Huomenna soitan neuvolaan ja sanon uusiks, miten paljon syyskuisen kkm:n jälkeen pelottaa, että sama toistuu. Mun normaali elämä oikeasti kärsii tästä pelosta.

Varmasti on eri käytäntöjä eri sairaaloissa. Miulla on lisäksi mahtunut elämääni 7 keskenmenoa niin toki voi olla, että nekin vaikuttaa aikaiseen ultraan. Tää aika on ihan gyneltä saatu ja jo silloin 3v sitten sanottiin, että jos raskautuu niin viikolle 5-6 ultra-aika.
 
70b85c29e743f9b67c5391fb0b2d9f55


Sieltä löytyi pieni sykkeen kanssa. Itku siinä sitten pääsi. :Heartred
 
Mulla vielä 11 päivää piinaa. Saa nähdä nukunko ollenkaan edellisenä yönä kun jännitän niin paljon.
 
Miulla olisi 14.12 ultra, jännittää :facepalm::oops: viikkoja silloin menkoista laskettuna 6+6 / 7+0, mut ite uskon, että ei olis niin paljoa, ovis tul ainaki aika myöhään :joyful: käyn Appelmedillä, 163€.
 
Takaisin
Top