Varhaisultra

Huomenna ultra, jännitttää. Ei täällä ainakaan neuvolassa ultraa tarjottu vaikka ei ole mitään tarkkaa tietoa viikoista.
 
Nyt on varattu ultra 3viikon päähän. Sit ois viikkoja +/-7 :) voi ei mä en malta oottaa!! Haluaisin jo tietää ja päästä nauttii tästä raskaudesta jos sielä oikeesti on joku :p:D
 
Nyt on varattu ultra 3viikon päähän. Sit ois viikkoja +/-7 :) voi ei mä en malta oottaa!! Haluaisin jo tietää ja päästä nauttii tästä raskaudesta jos sielä oikeesti on joku :p:D

Meillä on sitten samana päivänä :)
 
Täällä myös tämän päivän ultrassa löytyi viikkoja vastaava alkio ja vahva syke. :Heartred Onneksi kävin, on kyllä huojentunut olo vaikkei mitään varsinaista aihetta epäilykseen ollutkaan.

Kara 7+3
 
Muokattu viimeksi:
Mikäli mun plussa vahvistuu, aion mennä ehdottomasti varhaisultraan ! Esikoinen olisi kyseessä, mutta oon kamalan huolissani ollut aina, että jos joskus raskaana olen, niin ei mulla voi olla niin hyvä tuuri että vauvan syliin saisin...mä olen kuluttanut liikaa aikaa lukien internetin syövereistä tarinoita mikä kaikki voi raskaudessa mennä pieleen. Itkenyt jo monet itkut etten lasta saa, vaikka en ole ollut parisuhteessakaan niin pitkään mitä olen asiaa itkenyt ‍♂️ mut sen mä tiedän että stressi ei tee raskaana oleville, raskautta yrittäville tai ylipäätään kenellekään hyvää. Siispä kuluneen kierron aikana oon vaan miettinyt kaikkea muuta kuin Vauvahaaveita. Ja kas, haamuplussa
 
Ultrassa näkyi vasta ruskuaispussi ja muttei sykettä. Olin ehkä liian aikaisessa. Täytyy varmaan mennä uudestaan jossain vaiheessa.
 
Ultrassa näkyi vasta ruskuaispussi ja muttei sykettä. Olin ehkä liian aikaisessa. Täytyy varmaan mennä uudestaan jossain vaiheessa.

Voi kurja :sad001 mitä kätilö tuumasi? Millä viikoilla sä menet?
 
Voi kurja :sad001 mitä kätilö tuumasi? Millä viikoilla sä menet?


Ultra tehtiin muusta syystä kuin raskaudesta mutta ultraaja kurkkasi samalla kohtuun siis rv 6+2 kai oli eilen tai vähän enempi tai vähempi. Täytyy seurailla!
 
Ultra tehtiin muusta syystä kuin raskaudesta mutta ultraaja kurkkasi samalla kohtuun siis rv 6+2 kai oli eilen tai vähän enempi tai vähempi. Täytyy seurailla!

Eiköhän sielä viikon päästä jo puksuta pieni sydän :)
 
Mikäli tää raskaus jatkuu ajattelin varata varhaisultran viikolle 8+2 mikäli onnistuu. Jos ja mikäli ensi viikolla ollaan edelleen siunatussa tilassa lähden varmaan soittelee aikaa :)
 
Onko täällä muilla tullut tiputtelua ultran jälkeen?:anyone Mulla alkoi eilen illalla ja tänään on tullut vähän. Jostain luin että alakautta tehty tutkimus voi ärsyttää limakalvoja ja johtua siitä:nailbiting:
 
Onko täällä muilla tullut tiputtelua ultran jälkeen?:anyone Mulla alkoi eilen illalla ja tänään on tullut vähän. Jostain luin että alakautta tehty tutkimus voi ärsyttää limakalvoja ja johtua siitä:nailbiting:

Mä kirjottelin tuola aiemminkin muistaakseni että edellisessä raskaudessa varhaisultran jälkeen tuli pientä vuotoa. Kätilö tästä onneks varotteli etukäteen että harmitonta on :)
 
Mä kirjottelin tuola aiemminkin muistaakseni että edellisessä raskaudessa varhaisultran jälkeen tuli pientä vuotoa. Kätilö tästä onneks varotteli etukäteen että harmitonta on :)
No näin muistelelin täälläkin nähneeni mutta heti taas stressitasot nousi. Oivoi kunpa vaan menis 6 viikkoa äkkiä niin tulis nt ultra... :)
 
Ei mua viime raskaudessa kukaan varoitellut tiputtelu vuodosta ultran jälkee eikä kyllä mitää tullutkaan.. Mut huomenna klo 14 ois vihdoin ultra ja stressi taso huipussa! Jotenkin niin sellainen tunne et ei oo kaikki hyvin.. Voi tosin johtuu näistä hormoni heittelystä kun pienestäkin itkua väännän..
 
Ei mua viime raskaudessa kukaan varoitellut tiputtelu vuodosta ultran jälkee eikä kyllä mitää tullutkaan.. Mut huomenna klo 14 ois vihdoin ultra ja stressi taso huipussa! Jotenkin niin sellainen tunne et ei oo kaikki hyvin.. Voi tosin johtuu näistä hormoni heittelystä kun pienestäkin itkua väännän..

Paljon tsemppiä Suva!!
 
Takaisin
Top