Varhaisultra

Onnea Banana hyvistä uutisista. Toivotaan, että vuotaa pois hissukseen, eikä häiritse alkavaa elämää!
 
Kävin varhaisultrassa tänään 7+1 ja sikiö vastasi samaa. Crl 9.9mm. Ehkä nyt uskaltaa varata neuvolan.
Banana mitkä viikot menossa?
 
Sofiask, onnea hyvistä ultrakuulumisista! :) Mulla tänään rv 6+0, eli seuraava uä-tarkistus osuu rv6+6.
 
Kävin tänään uudestaan ultrassa. Edellisistä kuukautisista laskettuna 6+6. 6+1 ei näkynyt vielä kuin tyhjä raskauspussi. Nyt raskauspussi oli kasvanut. Ruskuaispussi näkyi ja myös alkio, jossa syke. Kooltaan noin viikkoa pienempi, mitä edellisistä kuukautisista laskettuna. Vaikuttaisi, että hedelmöittyminen tapahtunut myöhäisessä vaiheessa. Ultrassa näkyi myös toinen sikiöpussi, mutta se näytti tyhjältä. Viikon päästä uusi ultra. Mutta ei ainakaan tuulimuna ollut tällä kertaa. Olin kyllä henkisesti jo niin varautunut tuulimunadiagnoosiin. Ihana yksityinen neuvola täällä Oulussa, johon pääsee kohtuuhintaan ultraan.
 
Tänään soitin ja varasin ajan yksityiselle ultraan. Aika on 2.10. Silloin on omien laskujen mukaan 7+4. Viimeksi oli mennyt kesken rv7+3 niin vähän lohduttaa, että tuo on sen yli vaikkei ookkaan kun päivällä.

Nyt sitten pitäis jotenkin kestää 2 viikkoa odottelua. Toivottavasti kaikki on hyvin :Heartred
 
Hansus, mulla just sama ajatus kuin sulla, et päivän yli siitä millon viimeks meni kesken on vast eka ultra. :) Ens viikon to selvii sit mikä tilanne on.
 
Hansus, mulla just sama ajatus kuin sulla, et päivän yli siitä millon viimeks meni kesken on vast eka ultra. :) Ens viikon to selvii sit mikä tilanne on.
 
Me oltiin tänään ultrassa. Alkio löytyi ja sykekin näkyi "juuri ja juuri", mutta alkion koko vastasi vasta viikkoja 6+2. Ovulaation perusteella olis pitäny olla 7+0. Olisin voinut ajatella, että on 6+6 tai 6+5, mutta 6+2 vaikuttaa ihan mahdottomalta. Kuulemma mittavirheet on tässä vaiheessa yleisiä, mutta silti vähän huolestuttaa.
 
Mrs. R, onko sulla pitkä kierto? Mä kävin tosiaan myös ultrassa tänään ja menkkojen mukaan ois ollut 7+1 mutta vastasi 6+3 eli just sama ero. Mutta eivät olleet huolissaan kun sanoin että mulla on hiukan pidempi kierto ja ilmeisesti lyhyt luteaalivaihe. Ja mulla oli sama juttu molemmissa aiemmissa raskauksissa että vastasivat aluks pienempiä viikkoja ja koko raskauden itse asiassa ainakin sen pari päivää pienempää näytti. Mutta kaikki oli siis hyvin. Eiköhän sullakin oo! Ja toivottavasti mullakin taas, kyllähän se tietenkin jää vähän mietityttämään.
 
Mrs. R, onko sulla pitkä kierto? Mä kävin tosiaan myös ultrassa tänään ja menkkojen mukaan ois ollut 7+1 mutta vastasi 6+3 eli just sama ero. Mutta eivät olleet huolissaan kun sanoin että mulla on hiukan pidempi kierto ja ilmeisesti lyhyt luteaalivaihe. Ja mulla oli sama juttu molemmissa aiemmissa raskauksissa että vastasivat aluks pienempiä viikkoja ja koko raskauden itse asiassa ainakin sen pari päivää pienempää näytti. Mutta kaikki oli siis hyvin. Eiköhän sullakin oo! Ja toivottavasti mullakin taas, kyllähän se tietenkin jää vähän mietityttämään.
Joo, mulla on pitkä ja epäsäännöllinen kierto. Kuukautisten mukaan olis pitänyt olla jo 8+5, mutta hyvin tiesin, ettei raskaus varmastikaan ole niin pitkällä. Olen tikuttanut ovulaatiota ja mittaillut lämpöjä, joten olen aika varma ovulaatiopäivästä.
 
Aa niin just. Toivotaan parasta kuitenkin. Mittaus taitaa olla joka tapauksessa vielä aika hankalaa näillä viikoilla että voi hyvinkin olla mittausvirhekin. Tsemppiä joka tapauksessa[emoji173]️
 
Meillä on ensimmäinen ultra nyt onnellisesti takana. Kyytiläinen oli just sen kokonen ku pitikin olla eli 6+5 ja sydän jyskytti hirmusta vauhtia :Heartpink Ihan mieletöntä :happy: Ihmeen lunkisti olin tämän odotusajan, paitsi että tänä aamuna iski semmonen ahistus ettei mitään järkeä. Nyt koetan hyvien uutisten jälkeen toipua tästä olosta ja muutamat onnen itkut oon jo tirauttanu :)
 
Mä vähän mietin tota mun ensimmäistä raskaustestiä, josta sain ihan haalean plussan dpo 11. Kyseessä oli tosiaan RFSU:n herkkä testi, jonka olisi pitänyt näyttää positiivista jo 8 päivää hedelmöittymisen jälkeen. Dpo 8 tein kuintenkin (illalla) vielä ihan puhtaan negan. Eli voisi hyvin olla, että hedelmöittyminen onkin sitten tapahtunut 2 tai ehkä jopa 3 päivää myöhemmin kuin oletin. Ja sitten taas 2-3 päivän mitta virhe ei tunnu niinkään mahdottomalta kuin 5 päivää.

Eniten huolettaa kuintenkin, että syke näkyi vain "juuri ja juuri". Olis nyt ollut edes "vahva syke", niin voisin olla vähän rauhallisimmin mielin. Yritän toivoa parasta, mutta varaudun kyllä myös pahinpaan.
 
Mä vähän mietin tota mun ensimmäistä raskaustestiä, josta sain ihan haalean plussan dpo 11. Kyseessä oli tosiaan RFSU:n herkkä testi, jonka olisi pitänyt näyttää positiivista jo 8 päivää hedelmöittymisen jälkeen. Dpo 8 tein kuintenkin (illalla) vielä ihan puhtaan negan. Eli voisi hyvin olla, että hedelmöittyminen onkin sitten tapahtunut 2 tai ehkä jopa 3 päivää myöhemmin kuin oletin. Ja sitten taas 2-3 päivän mitta virhe ei tunnu niinkään mahdottomalta kuin 5 päivää.

Eniten huolettaa kuintenkin, että syke näkyi vain "juuri ja juuri". Olis nyt ollut edes "vahva syke", niin voisin olla vähän rauhallisimmin mielin. Yritän toivoa parasta, mutta varaudun kyllä myös pahinpaan.

Mulle sanottiin, että voin varata ultran mille päivälle tahansa viikolle kuusi. Sitten kun valitsin tottakai 6+0, niin sanottiinkin, että ei sitä, kun on liian aikaista. Eli voisko se hento syke johtua vaan siitä, että oli liian aikanen käynti? Aiotko mennä uudestaan ultraan lähiaikoina? Toivotaan, että sielläkin olis pikkusella kaikki hyvin :Heartpink
 
Mulle sanottiin ultraa varatessa, ettei kannata tulla ennen kuin 6+4 täynnä, muuten ei välttämättä kuulu vielä mitään. Varasin omani sitten 7+1, pitäisi ainakin varmasti näkyä, jos siellä tyyppi on.
 
Takaisin
Top