Varhaisultra

Vitsi kun pitäs viikko vielä odotella omaa ultraa. Siirtäisin sen aikasemmaksi jos mulla olis joku vahtimaan lapsia mutta kun ei ole...

Jos sinne asti odotat, niin ompahan ehkä taas vähäsen varmempaa "päästä maaliin" ja riskiprosentti pienempi, jos jotain hyvää ultran odottamisessa :)
 
Iiiks huomenna heti aamulla klo 8 olis varhaisultra! Neuvolasta laittoivat mut sinne kun oon saanu alavattan kouristuskohtauksia niin ettei nukkumisesta tullu oikeen mitään (se on talttunu nyt panadolin avulla ja sen voimin pystyn olla myös töissä mutta huomioitavaa että todennäkösesti mun ärtyneen suolen oireyhtymä siinä vaan takkuaa), halutaan nyt vaan varmistaa ettei tää oo kohdun ulkopuolinen vaan että tyyppi olis siellä missä sen pitääkin olla.
 
Huomenna varhaisultra, jännittää.. Ja pelottaa. Ettei siellä olekaan ketään. Ja nyt pelottaa viel enemmän ku mies meinas tulla mukaan. Jos siel ei näy mitään, mies ei YHTÄÄN osaa puhua mulle/olla puhumatta jos tulee huonoja uutisia. Osaisin vastaanottaa huonot uutiset vaan paremmin yksin siellä. Ää :D Onko ihan kamalaa että haluan mennä yksin? :D no en kyl kehtaa sanoo tolle ukolle et menisin mieluummin yksin ku hän ite vaan ilmoitti tulevansa mukaan. Pitäkää mulle peukkuja et siel löytyy syke. :)
 
Huomenna varhaisultra, jännittää.. Ja pelottaa. Ettei siellä olekaan ketään. Ja nyt pelottaa viel enemmän ku mies meinas tulla mukaan. Jos siel ei näy mitään, mies ei YHTÄÄN osaa puhua mulle/olla puhumatta jos tulee huonoja uutisia. Osaisin vastaanottaa huonot uutiset vaan paremmin yksin siellä. Ää :D Onko ihan kamalaa että haluan mennä yksin? :D no en kyl kehtaa sanoo tolle ukolle et menisin mieluummin yksin ku hän ite vaan ilmoitti tulevansa mukaan. Pitäkää mulle peukkuja et siel löytyy syke. :)
Meillä oli miehelle tosi iso asia nähdä pikkuinen varhaisultrassa, joten anna ihmeessä miehesi osallistua odotukseen alusta alkaen :) Varsinkin kun eivät fyysisesti koe raskauden muutoksia kehossaan niin noi ultrat on varmasti iso juttu. Tsemppiä, toivotaan että kaikki on hyvin :Heartred
 
Joo, niin mie koitinkin järkeillä. Mua vaan niin jännittää ja pelottaa että tuntuu etten osaa ajatella järkevästi välillä :D
 
Onnea anssku ihanista ultrakuulumisista! :Heartred Niin tiedän ton sun fiiliksen ultraan menosta. :rolleyes: Itseänikin jännittää miehen tulo mukaan, koska viimeksikin olin yksin vastaanottamassa huonot uutiset varhaisultrassa. Pelottaa, että kriisin hetkellä menen ihan toimintakyvyttömäksi, kun en olekaan yksin tilanteessa.
 
Mie ole ollu aina yksin kun huonoja uutisia on kuultu. En kyllä osaa edes kuvitella miten mies siihen suhtautuisi jos olisi mukana. Aina olen hänelle ensin soittanut ja kertonut, sitten järjestelly mm. Lastenhoitoa ja kotiin pääsyä.

En ole uskaltanut perua keskiviikon ultraa vaikka olenkin sykkeet saanut kuuluviin (viimeksi tänään). Vaikka ei nyt ehkä rahaakaan olis liikaa niin menen varmaan kuitenkin...
 
Mä toivoisin että mies pääsis mukaan nt-ultraan, kun ne huonot uutiset pelottaa ja paremmin pärjään jos mies on tukena. Mihin vaan pistää esikoisen siksi aikaa, mieskin joutuu lähtee etuajassa töistä muutenkin.:/
 
Huijui, tänään ultra! Toisaalta pelottaa hurjasti, mutta loppujen lopuksi olen innoissani ja uskon, että siellä näyttää juuri siltä kuin kuuluukin. :love7 Jännä nähdä, siirtyykö päivät vähän edemmäs - tein plussatestin niin aikaisin, että epäilen oviksen olleen hieman aiempia kiertoja edellä.
 
Retale mitäs siellä näkyi?

Mulla on huomenna ultra. Miehelle eilen sanoin että menen oman mielenterveyteni takia sinne ja yllätykseksi hän päästi suustaan "toivottavasti niitä olis kaksi" o_O vähän epäilen kun edellisessä ultrassa näkyi vain yksi ruskuaispussi...
 
Retale mitäs siellä näkyi?

Mulla on huomenna ultra. Miehelle eilen sanoin että menen oman mielenterveyteni takia sinne ja yllätykseksi hän päästi suustaan "toivottavasti niitä olis kaksi" o_O vähän epäilen kun edellisessä ultrassa näkyi vain yksi ruskuaispussi...

Meilläkin mies toivoi, että tulis kaksoset! :wideyed: En tiiä, mistä tuollainen toive, kun ensimmäinen tulossa, niin opeteltavaa riittää varmasti yhdenkin kanssa..:angelic: Yksi siis näkyi ultrassa.
 
Retale mitäs siellä näkyi?

Mulla on huomenna ultra. Miehelle eilen sanoin että menen oman mielenterveyteni takia sinne ja yllätykseksi hän päästi suustaan "toivottavasti niitä olis kaksi" o_O vähän epäilen kun edellisessä ultrassa näkyi vain yksi ruskuaispussi...

Meillä mies oli vähän pettyny ku kuuli et kahtena lähteny, mutta vaan toinen kehittyny. :) oli vähän hassu ku ollaan kuitenkin aina vitsailtu et kuinka ois järkytys jos kaksoset tulisi :)
 
Retale mitäs siellä näkyi?

Mulla on huomenna ultra. Miehelle eilen sanoin että menen oman mielenterveyteni takia sinne ja yllätykseksi hän päästi suustaan "toivottavasti niitä olis kaksi" o_O vähän epäilen kun edellisessä ultrassa näkyi vain yksi ruskuaispussi...

Pieni sydänhän siellä ihan vimmatusti läpätti. :love7 Olin jo niin psyykannut itseni siihen, ettei kaikki välttämättä ole Ok, etten meinannut uskoa kun lääkäri näytti sydämensykkettä ruudulta.

Meilläkin vitsailtiin kaksosista ennen ultraan menoa. :grin Voisiko olla, että mies järkeilee sen jotenkin "kaksi kärpästä yhdellä iskulla" -tyyppisesti?
 
Joo meillä kans mies heitti et "voi harmi" kun lääkäri sano et yks vaan tulossa. Huudettiin sit kilpaa lääkärin kanssa et "hyvä vaan!" ja lääkäri piti vielä luennon siitä mitä riskejä kaksosraskauteen liittyy et ei kannata tolleen kevyesti vaan toivoa :D meni mies vähän hiljaseks siinä...
 
Onnea Retale! Mulla huomenna sama piina edessä :)

En tajua mitä ton miehen päässä liikkuu kun tämä on kuitenkin jo meidän neljäs niin kaksoset tarkottas sitä että noita lapsia olis viisi o_O Ehkä se aatteli että helpottas mun elämää kun ei tartte sitten uudestaan olla raskaana ja oksentaa :D
 
Tsemppiä ultran odotteluun, Hena! :) Aika sitä odotellessa menee loppujen lopuksi tosi nopeasti. Mulla oli ainakin eilen maailman lyhyin työpäivä, kun jännitti niin kovasti että taisin melkein toivoa ettei se ultra-aika ikinä koittaisi. :rolleyes:
 
Takaisin
Top