Varhaisultra

Onnea suzkip ihanista ultrauutisista :) toivotaan et kaikki menis hyvin!
 
Tänään käyty ultrassa (9+3) ja siellä se meidän pieni näkyi, sydän sykki ja liikkui kauheesti :shy:
Vastasi hyvin viikkoja, 9+2 ja kaikki hyvin :Heartred

Niin helpottunut ja liikuttunut olo että sanat ei riitä kertomaan :angelic:
 
Liikkuuko sikiö jo viikolla 8+? Onko tunnistettavissa katkaravuksi vai näkyykö vain syke? Oon ite käyny ultrassa aina 6+ viikolla ja niskapoimu ultrassa niin en tiedä mitä siinä välillä voi olettaa näkevänsä.
 
Liikkuuko sikiö jo viikolla 8+? Onko tunnistettavissa katkaravuksi vai näkyykö vain syke? Oon ite käyny ultrassa aina 6+ viikolla ja niskapoimu ultrassa niin en tiedä mitä siinä välillä voi olettaa näkevänsä.

Meillä ei kyllä vielä 8+2 liikkunu mihinkään :rolleyes: syke vaan näky ja sano et vastaa viikkoja ja kaikki hyvin. Toki tässä alussa tosi nopeasti kehittyy niin 9+ varmaan alkaa jo liikkumaan
 
Kiitos kaikille ❤ Täytyy sanoa et aika pelon sekavat tunteet :nailbiting: Meillä ei oo suvussa kaksosia niin todella yllätys. Hematooma mietityttää. Onko kellään kokemusta?
 
Mulla olis viikon päästä ultra ja pelottaa jo nyt... Muutaman kerran käynyt mielessä että en mene ihan vain siksi että en pysty vastaanottamaan huonoja uutisia just nyt. Mutta toisaalta taas se ehkä helpottaisi hetkeksi jos sen sykkeen näkisi... pitää yrittää metsästää dopplerilla sydän ääniä ja jos ne löytyy taidan perua ultran.
 
Meillä kans ultra viikon päästä torstaina. Jännittää ja pelottaa...
 
Kaikki hyvin ultrassa :Heartred Sydän läpätti kovaa ja vastasi viikkoja tai jopa pari pv pidemmällä, laskurin mukaan nyt 7+1. Huh, mikä väliaikainen huojennus... jos lietson paniikin vielä myöhemmin niin aina voi vielä mennä ennen 12 viikon ultraa uudestaan tuonne tässä odotusajalla..
 
Kaikki hyvin ultrassa :Heartred Sydän läpätti kovaa ja vastasi viikkoja tai jopa pari pv pidemmällä, laskurin mukaan nyt 7+1. Huh, mikä väliaikainen huojennus... jos lietson paniikin vielä myöhemmin niin aina voi vielä mennä ennen 12 viikon ultraa uudestaan tuonne tässä odotusajalla..

Vitsi kun pitäs viikko vielä odotella omaa ultraa. Siirtäisin sen aikasemmaksi jos mulla olis joku vahtimaan lapsia mutta kun ei ole...
 
Olen tyytyväinen, että maltoin odottaa ja päädyin vaihtamaan sen viime viikkoisen ajan tälle viikolle. Arvio heitti jokusen päivää, joten pahimmillaan olisinkin ollut siellä liian aikaisin ja olisi tullut turha reissu. Ei kuitenkaan la muuttunut, kun alle viikolla heitti, niin sanoi että se tarkentuu kyllä sitten myöhemmillä ultrakerroilla.
 
Takaisin
Top