Varhaisultra

Kävin aamulla kunnallisella ultrassa ja siellä lääkäri hetken katsottuaan löysi ruskuaispussin kohdusta.
Lisäksi ihan pienen määrän nestettä (2tl) vatsaontelosta. Jonka takia varmuuden vuoksi passitti verikokeeseen ja parin päivän päästä sama homma.
Soittaa sitten ja ilmoittelee onko hormonitasot nousussa vai laskussa. Kuulemma ilman tuota nestettä olisi vain todennut että näyttää kaikki ok viikkoihin nähden mutta nesteen takia tutkitaan.
Nyt sitten hermoja rastavaa odottelua.
Arveli että aika lailla täsmäis viikot 5+0
:sad001
 
Meilläkin oli eka ultra tänään. Lääkärin sanoja lainaten " Syke näkyy, ja hyvin näkyykin!" :Heartred
Tällä hetkellä huolestuttaa vaan jo kuukausia sitten bongattu myoma kohdun seinämässä, joka tuntuu vaan jatkavan kasvamistaan. :confused:
 
Täällä olisi tarkoitus mennä myös varhaisultraan. Lähinnä aiemman km takia haluaa itselleen mielenrauhaa, mutta myös tarkistaa ollaanko pidemmällä mitä edellisistä kuukautisista laskettuna. Näin ainakin on epäilty :)
Onko teillä kaikilla näkynyt sykkeet ja millä viikoilla tarkalleen olette käyneet? Me ajateltiin vasta 8+ viikkoa
 
Oletteko muuten saaneet kunnan kautta tuon varhaisultran mikäli on epäilty raskauden olevan pidemmän mitä laskennallisesti?
 
Tänään varasin varhaisultran ens viikon maanantaille. Silloin joko 6+0 tai 5+5. Pakko oli ottaa niin aikaisin, kun se kätilö jää sitte lomalle heinäkuun loppuun.
 
Tänään tuli kutsu sairaalalta ultraan 24.7. Jolloin oltaisiin 12+jotain. Mitenhän sinne asti jaksaa odottaa :wacky:
 
Oltiin tänään 6+5 ultrassa ja pieni sydän siellä jumpsutti :Heartred

Onnea muillekin sykkeistä! Voiko Rousbe se myoma hävitä itsestään? Mulla löydettiin pieni hematooma, joka luultavasti aiheuttanut vähän vuotoa. Toivottavasti katoaa..
 
Mä sain kunnalliselta puolelta ajan ultraan edellisen raskauden poikkeavuuden takia,jotta kaikki verikokeet yms. Saadaan mahdollisimman varhain otettua.
 
Minulla on jo huomenna ensimmäinen ultra. Viikkoja ei sillon ole kuin 5+, mutta tarkoituksella näin aikaisin riskiraskauden takia, jota seurataankin tarkasti koko raskausajan. Jännittää, että näkyykö siellä vielä edes mitään, mutta jospa varmistuisi raskaus ja sitten uudestaan muutaman viikon päästä.
 
Tämmönen 1,5cm pitkä otus ultrassa löytyi ja sydän sykki villisti. Vastasi viikkoja 8+0, joissain kuvissa mitä sain mukaan näkyy tuo 7+6 (kuten tässä) mut ihan sama. :D

u-kuva01_zps7urjytgs.jpg
 
Kävin varhaisultrassa kun viikkoja oli 7+0. Kohdussa näkyi vain ns. " nesterakkula" muttei sikiökaikua. Ultraaja antoi silloin vielä toivoa ja pyysi tulemaan viikon päästä uudelleen. Viime viikolla kävimme siis uudelleen kun viikkoja 8+0. Tuulimunatuomio tuli...nyt lääkkeellisestä keskenmenosta toipumassa niin henkisesti kuin fyysisestikin. Onneksi käytiin ultrassa. Oishan se kesken mennyt kuitenkin mutta tässä vaiheessa kaikki on käynyt suht helposti...jos joskus vielä raskaudun, aion varmasti käydä varhaisultrassa silloinkin.
 
Mä mietin vähän, jos menisin varhaisultraan ensi viikolla. 6.7 pitäisi olla rv 6+3, onkohan silloin liian aikaista? Kannattaisikohan odottaa rv 7 asti? Ajateltiin vain mennä sitten mökille niin silloin on vähän hankala.
 
Takaisin
Top