Varhaisultra

Täällä eka ultra 17.7. eli silloin on 9+3..nelisen viikkoa vielä :sad001 jännittää ja pelottaakin vähän! Mahakipuilujen ja vähenevien oireiden miettiminen pistää miettimään. Nyt jotain rohkasevia ja rauhottavia sanoja eka kertalaiselle, kiitos toverit :stop:

Ihana kuulla muilta hyviä uutisia! :hello2
 
Täällä eka ultra 17.7. eli silloin on 9+3..nelisen viikkoa vielä :sad001 jännittää ja pelottaakin vähän! Mahakipuilujen ja vähenevien oireiden miettiminen pistää miettimään. Nyt jotain rohkasevia ja rauhottavia sanoja eka kertalaiselle, kiitos toverit :stop:

Ihana kuulla muilta hyviä uutisia! :hello2

Mulla oireet lieveni todella paljon rv 4+4-6+0. Nippailut loppui kokonaan ja tissitkään ei ollut kipeät. Ainoastaan paleli ja satunnaisesti väsytti normaalia enemmän.

Nyt rv 6+1 eteenpäin alkoi kuvotus ja pahoinvointi, olisi saanut pysyä poissa. Rv 6+3 kävin ultrassa ja elämää löytyi kera pauhaavan sydämen :)

Nyt menossa rv 7+3
 
Hilimainen, mahakivut on varsin yleisiä ja kuuluu asiaan. Myös oireet yleensä nimenomaan aaltoilee ja välissä on oireettomia päiviä. Elä siis turhia murehdi niin kauan kun ei oo mitään oikeeta syytä :) Piinaaviahan nää ekat viikot on ihan kaikille. Tsemppiä!
 
Terkkuja ultrasta, alkio löytyi kera pompottavan sydämen :Heartred Viikot 6+1, mikä on vähän vähemmän kuin oma arvioni. Hoitaja kuitenkin sanoi että näillä viikoilla ei voi ihan tarkkaan sanoa. Samalla viikolla kuitenkin ollaan, yritän olla huolestumatta ja hengähtää hetkeksi.
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista Tinja! ^_^

Voi ei, Onnellinen :/ Tosi piinaavaa joutua oottelee viikko varmistusta. Toivotaan, että oliskin ollu myöhäisempi ovis ja siksi ei viikot täsmää ja liian aikanen ajankohta nähdä syke. Tsemppiä!
 
Toivotaan onnellinen, että ovia ollut myöhempään ja ensi viikolla sieltä löytyy ihana jumpsuttava sydän. Tsemppiä odotelluun :Heartred
 
180e maksoi Helsingin Femedassa varhaisultra.. Eikä Kela korvaa mitään. Vähän tuntui pahalta, mutta pääasia että kaikki oli hyvin. Rv 8+2!
 
Haluaisin mennä, mutta rahallinen tilanne ei ihan anna myöten kun mitään varsinaista syytä varhaisultralle ei ole... Vaikka nyt ollaan tosin niin alussa, että jos tässä muutaman viikon sisään tulee vaikka vuotoja ja vatsakipuja niin sitten arvioidaan tilanne uudestaan. Näillä näkymin kuitenkin vasta nt-ultraan :)
 
Haluaisin mennä, mutta rahallinen tilanne ei ihan anna myöten kun mitään varsinaista syytä varhaisultralle ei ole... Vaikka nyt ollaan tosin niin alussa, että jos tässä muutaman viikon sisään tulee vaikka vuotoja ja vatsakipuja niin sitten arvioidaan tilanne uudestaan. Näillä näkymin kuitenkin vasta nt-ultraan :)

Mä pulitin varhaisultraan just 180e. :D Ärr.
 
Aika erikoista että vaikka oot maksava asiakas niin et saa kuvaa mukaan. Kai ne nyt osaa paperit sinne vaihtaa? Mä olisin varmaan nostanu äläkän tosta.

Pääsin siis neuvolan kautta sinne ultraan, mut silti vaikka en maksanukaan ni ois ollu ihan kivaa saada se kuva ihan paperille :sad001
 
Minä sain ajan ultraan ensi viikolle viikkojen tarkistamiseksi ja että raskaus on oikeassa paikassa. Laskujeni mukaan silloin on viikkoja 5+3. Voiko silloin näkyä jo jotakin? Viikot voivat olla vähemmänkin, sillä kierto heittelee aina muutamilla päivillä. Pelottaa mennä sinne jos siellä ei vielä näykään mitään ja saa itselleen taas uusia huolenaiheita.
 
Olin varaamassa aikaa varhaisultraan, mutta kätilö onkin lomalla 5.7-28.7. Eli just ennen aloittaa loman, kun meillä ois paras käydä. Jos kävis ennen lomaa olis vasta 5+5/5+6 eli sykkeet ei varmaan näkyisi.... ois ollu vaan huomattavasti halvempi kuin muualla.
 
Takaisin
Top