Varhaisultra

Tuun huikkaamaan hintakeskusteluun että Perhe Arte on Helsingissä ja Lahdessa ja ultran hinta tosiaan 60+toimistomaksu eli jotain alle 80 euron luokkaa. Tampereelta ois kannattanut bussilla lähteä Lahdessa käymään kun bussit on niin halpoja, täällä kun näytti ultrat maksavan 200 euron luokkaa. Varasin sieltä jo ajan mutta peruin kun tuli kutsu pari päivää myöhemmin tänne kaupunhin ultraan. Mutta jos tää raskaus jatkuu niin tulee varmasti siellä vielä paniikkiultrissa käytyä.
 
Mulla ultra tänään kun etsiskellään edelleen sitä kadonnutta kierukkaa mutta kauppa mä voin sen luokitella myös ar-ultraksi kun kuitenkin siellä myös tsekataan kohdun mahdollisen asukkaan tilanne. Jännittää! Viimeks viikko sitten 4+0 näkyi vaan joku alkiopussi eikä tälläkään viikolla paljon enempää vielä näy,mutta tietääpä sitten ainakin mihin suuntaan ollaan menossa,kehittyykö jotain vai meneekö kesken..
 
Ooooh, kaikki on hyvin!! Siellä pieni makoili ja kokoa oli 6+5, eli LA siirtyi päivällä. Ainakin alustavasti. Oon niin onnellinen! 2,5 vuotta meni tähän tilanteeseen pääsemisessä :)nyt sitä uskaltaa varmaan neuvolaankin soitella!
 
Kaikki oli ultrassa hyvin ja vastasi mitoiltaan viikkoja.
Ajaessani kotiin päin alkoi verta tiputtamaan,ei mitään paljon mutta kuitenkin.
 
Ilmeisesti muillakin tuo ultraus saattaa aiheuttaa verenvuotoa. Mullakin sillon päivä ultran jälkeen vv:n mukana sitä beigeä tuli pari pv. Vissiin niin herkkänä limakalvot.
 
Joo sen se äkkiä tekee ku rönkitään ni verisuonet ei tykkää hyvää, ja on ne pintaverisuonet herkillä ja alkaa tiputtelemaan. Älä diku siitä murehdi hei, varmasti kaikki hyvin.
 
Ihanaa kun hyviä kuulumisia❤️ tästä tämä odotus sitten alkaa realistisoitumaan pikkuhiljaa, ainakin itselläni :grin nyt odotellaan nt-ultraa sitten!
 
Mä sain neuvolasta ajan varhaisultraan, koska raskauden kestoa on niin vaikea määrittää epäsäännöllisen kierron vuoksi. Hyvä näin! :D 5.6. ollaan sitten toivottavasti viisaampia.
 
Mulla varhaisultra maanantaina 29.5. :nailbiting: jännittää! Alkuvuodesta oli se keskenmeno, joten hyvin tuoreessa muistissa on, miltä se tuntu ku sai huonoja uutisia ja sitten se kaikki sen jälkeen... olen yrittänyt ajatella positiivisesti, kun tää on selkeesti runsaampi oireisempi raskaus kuin se edellinen. No onneks ei tarvi odottaa enää kuin vajaa kolme vuorokautta.
 
Takaisin
Top