Varhaisultra

Mulla on huomenna neuvolalääkärin ultra ja jännittää ihan törkeesti. Viikko sitten kävin ekan kerran neuvolassa, kun oman arvion mukaan viikkoja 8+0 ja tarkoitus oli saada selvyyttä noihin viikkoihin, mutta hoitaja ultrasi vain mahan päältä, eikä mitään näkynyt. Viikon nyt kummitellut tyhjä kohtuontelo mielessä, mutta huomenna nyt saa sitten lääkäriltä jonkinlaisen varmuuden suuntaan tai toiseen. Kyllä epävarmuus voi sitten olla raastavaa!
 
Täällä ollaan epätoivon partaalla. Maanantaina käyty Ultrassa ja tulevana maanantaina uudestaan koska ei ollut sikiökaikua. :sad001 Kyllä tässä jo itse arvaa miten tämä luultavasti päättyy, nyt pitäisi vaan maanantaihin jaksaa että sais tän jonkinlaiseen päätökseen.
On vähän sellainen elämän huijaama olo.

Tsemppppiä!!!
 
Ihanaa ja huh miten helpottavaa! Masussa pieni heilui kuin heinämies ja sydän sykki oikein komeasti! Viikkoja arvioitiin olevan nyt se 8+0. Tuollaiset suurpiirteiset mahan päältä vilkaisut on kyllä ihan perperistä, kun koko viikon oon sen jälkeen stressannut onko siellä mitään. Lääkärikin selvästi epäili hoitajan lausunnon perusteella, oonko raskaana ollenkaan, kunnes ultrasi alakautta ja totesi, että kaikki on oikein hyvin.
 
Mä en millään jaksa odottaa nt-ultraa, ni sorruin varaamaan vielä yhden ar-ultran. Nt on 7.2 ja tää minkä varasin on 23.1.

Viimeks kun ultrassa olis kierron mukaan pitänyt olla 8+4 ja olikin vaan 6+6-7+1 ni haluan käydä vielä varmistamassa että edelleen mennään noilla laskuilla. Koska nt on näiden ultralaskujen mukaan 12+0 mutta jos onkin käynyt joku mittavirhe käynyt niin nt ultrassa oliskin jo 13+3. Saa nähdä mitä sinne sit kuuluu ja millä mitoilla ollaan :shy:

Onko kellään käynyt niin että on mitattu pienemmäksi ja olis sitten kirinyt kiinni seuraavaan ultraan mennessä?

Mä en tiedä ihan noin isosta heitosta, mutta tänään just ultraava lääkäri sanoi taas, että se heitto on +-5 päivää, eli aika paljon menee mittavirheen marginaaliin näillä viikoilla, kun eri lääkärit tekee ultria. Mulla eka varhaisultra oli laskujen mukaan 7+4, ultran mukaan 6+6, lääkäri epäili jollain mitoilla jopa 6+4. Siitä tasan viikon päästä olikin 8+2, eli joitain päiviä ainakin kirinyt kasvua - tai sitten vaan ollut mittavirhettä tms ekassa ultrassa.
 
Lisäyksenä että tosiaan mulla oli taas hematooman (ja kystan) takia kontrolliultra tänään. Kaikki oli yhä pienellä hyvin, viikkoja 9+2. :Heartred Hematoomakin oli pienentynyt, kyllä sitä viime viikolla vuotelikin. Yhä se siellä oli, mutta ei lääkärin mukaan mitään akuuttia vaaraa. Ihan hyvä kehitys kahden viikon takaisesta uhkaava keskenmeno -tuomiosta... Pelkäsin niin kovin tätä aamua ja ultran näkymiä, että aikamoisen liikuttuneisiin fiiliksiin on helpotus tänään purkautunut. Huh näitä hormoneita!

Onnea Lupuselle!

Ja ihan suunnattoman suuret pahoittelut Rouva L:lle. :Heartred
 
Tarkoitat varmaan 11.8? :happy: Mulla päivän pari edellä sua ja ei myöskään pahoinvointia eikä huonoa oloa, vain pohjaton nälkä :nailbiting: Tuntuu tosiaan että onko siellä kohdussa enää ketään vaikka olen myös nähnyt siellä makaronin kokoisen alkion ja sydämen sykkeen. Ehkä se on tää stereotypia että pahoinvointia on oltava :yuck:

Äh tietysti tuli kirotushärö eli 11.8 :)
 
Oon menossa ylihuomenna varhaisultraan ja perhana et jännittää. Saa nähä löytyykö mitään.. Rv 7+5 vasta, kai.

Tsemppiä! Voin kuvitella jännityksesi, itselläni edessä nt-ultra ensiviikolla ja en malttaisi odottaa kun en itse varhaisultrassa lopulta käynyt. Toivotaan että pikkuinen on siellä missä pitää ja kaikki muutoinkin hyvin :)
 
Tsemppiä! Voin kuvitella jännityksesi, itselläni edessä nt-ultra ensiviikolla ja en malttaisi odottaa kun en itse varhaisultrassa lopulta käynyt. Toivotaan että pikkuinen on siellä missä pitää ja kaikki muutoinkin hyvin :)

Voi kiitos! :) Ilmoittelen heti tänne, mitenkä kävi! Toivottavasti pieni sydän löytyisi. :Heartred Tsemppiä sinne myös!
 
Takaisin
Top