Varhaisultra

Voi hyvin pitää paikkaansa tuo 9/10, kun selviytymisprosentti kasvaa huimasti viikko viikolta. Itselläni edellisen kehitys oli loppunut vasta 8+6 niin elän jännityksessä ihan sinne viikolle 12 saakka.
 
Jos sen vauvan kehitys vaan loppuu ni tietääks sitä ite mistää, vai selviääkö vast ultrassa? Mul nyt menos 9+2 ja eka ultra-aika on vast 3vk päästä ja en oo käyny varhaisultras.
 
Varhaisultrassa meilläkin näkyi syke, ei kuunneltu. Ihan normaalia.

Kyfi, ei sitä tiedäkään, sehän just tekee tästä alun odottelusta niin veemäistä... Mulla varhaisultra 6+6 ja seuraava ultra 12+2. Siinä siis yli 5 viikkoa epätietoisuutta ja itsellä ainakin oli pää hajoamassa ja olo huononi. Siksi hankin dopplerin. Ajattelin käyttää 2x viikossa. Nyt aamulla kokeilin toista kertaa ja nyt todella rauhallinen olo kun syke löytyi taas ja hurjaa vauhtia sykki. Mulle ei jännitys ja tietämättömyys sovi.
 
Juuh ei meilläkään mitään sykettä kuunneltu neuvolan ultrassa. Ihan vaan katseltiin :) Sillä doplerilla sitten kun alkavat joka neuvolakäynnillä kuunnella niin siinähän taas kuuluu muttei näy :)
En yhtään muistä äitiyspolin ultrista että kuunnellaanko siellä vai näkyykö vaan??? Muistaako joku?
Kun aloin vaan miettiä että välittyykö sen ultraääni anturin kautta edes ääni vaiko vain kuva???
 
No mie kans ostin sen dopplerin ku ei oo kiva elää täs epätietoisuudes ku sinne ultraa viel aikaa, mut oon vast kerran kokeillu ja sillon en ainakaa viel kuullu vauvan sykettä, mut en lannistun kuitenkaa, ens viikolla yritän taas uudestaa :)
 
En muista olenko tänne jo kirjoittanut, mutta itsellänikin on tuo doppleri hommattu ja on siis tosi vaihtelevaa milloin ne äänet kenelläkin kuuluu :) Viime raskaudessa kuului vasta rv13+6 joten ei kannata stressata ollenkaan. Riippuu paljon minkä mallinen kohtu on, missä istukka jne. Toisilla saattaa kuulua jo tosi paljon aiemmin.
 
Hei vaan! Täällä ois menossa 9+3, varhaisultrassa käyty viime viikolla :) minkään sortin pahoinvointia ei ole ollu, ei ees yhtä yökkäystä..suoraan sanoen ärsyttää... Heti alkaa pelottaa et kaikki ei oo hyvin, vaik eihän se pahoinvointi sitä kerro. En tietäs et oon raskaana, ellen ois ite nähny papuu ultrassa ja menkat jääny pois. Muita hyvä vointisia? Laskettuaika on 11.7.2017 :)
 
Hei vaan! Täällä ois menossa 9+3, varhaisultrassa käyty viime viikolla :) minkään sortin pahoinvointia ei ole ollu, ei ees yhtä yökkäystä..suoraan sanoen ärsyttää... Heti alkaa pelottaa et kaikki ei oo hyvin, vaik eihän se pahoinvointi sitä kerro. En tietäs et oon raskaana, ellen ois ite nähny papuu ultrassa ja menkat jääny pois. Muita hyvä vointisia? Laskettuaika on 11.7.2017 :)

Tarkoitat varmaan 11.8? :happy: Mulla päivän pari edellä sua ja ei myöskään pahoinvointia eikä huonoa oloa, vain pohjaton nälkä :nailbiting: Tuntuu tosiaan että onko siellä kohdussa enää ketään vaikka olen myös nähnyt siellä makaronin kokoisen alkion ja sydämen sykkeen. Ehkä se on tää stereotypia että pahoinvointia on oltava :yuck:
 
Apua kylläpä hermostuttaa, tänään varhaisultra iltapäivällä eikä ole kyllä aikoihin jännittänyt näin! Oireita kyllä on että sen puoleen vois kai kuvitella että siellä jotain todella on, mutta kuvittelin että pahoinvointikin vain pahenisi vielä tässä vaiheessa mutta melkein on käynyt päinvastoin. Vaikka toki olen kiitollinen jos näillä oloilla selviän :) Vaikka ehtiihän tässä vielä tapahtua vaikka mitä oireilunkin kanssa.

Tänään 7+0
 
Mie tos kokeilin melkei viikon tauon jälkee tota kotidoppleria ja oon aika varma et olis vauvan syke löytyn :) oon niin paljo katton noit videoita et mist erottaa oman ja vauvan sykkeen :) oon niin happy!
9+4
 
Possumunkki tuuhan kertomaan ultrakuulumiset sitten! Mulla sama homma, pahoinvointi lähtenyt lievenemään. :nailbiting: ja huomenna eka ultra!
 
Hyviä uutisia, huh! Siellä se oli, pienen pieni papunen ja hienosti sykkivä sydän :Heartred Vastasi juuri niitä viikkoja mitä pitikin, tuli niin helpottunut olo että kaikki on toistaiseksi hyvin :) nyt vaan jännitetään huomista neuvolaa.

Naffa onnea ultraan, uutisia odotellessa! Mehän mennään näköjään ihan samaan tahtiin! :)
 
Mullakin on huomenna ultra... pelkään että liian aikaisin kun viikkoja on huomenna vasta 6+5 (tai ehkä 6+3)
 
Palaan linjoille kun tänään pääsin uudelleen ultraan, jossa näkyi sikiö ja sillä tasainen syke, joka myös kuului. Viikkoja 9+1 ja LA siirtyi 14.8. Huh kun helpottaa, joulun alla ei näkynyt sikiötä lainkaan, mutta johtui siis vain myöhemmästä ovulaatiosta. Kaikki oli normaalia eli hyvin siis. Nt-ultra onkin jo kolmen viikon päästä.
 
Palaan linjoille kun tänään pääsin uudelleen ultraan, jossa näkyi sikiö ja sillä tasainen syke, joka myös kuului. Viikkoja 9+1 ja LA siirtyi 14.8. Huh kun helpottaa, joulun alla ei näkynyt sikiötä lainkaan, mutta johtui siis vain myöhemmästä ovulaatiosta. Kaikki oli normaalia eli hyvin siis. Nt-ultra onkin jo kolmen viikon päästä.

Ihanaa! Onnea hyvistä uutisista :)
 
Takaisin
Top