Varhaisraskauden seulonta

Nuppurainen

Vauhtiin päässyt keskustelija
Heinäkuun äidit 2019
Menittekö mukaan seulontoihin?

Miten kauan kesti, että veri ja virtsanäytteiden tulokset näkyivät omakannassa?
 
Seulontoihin osallistutaan. Yleensä näkyny jo samana päivänä tai sit seuraavana. Nyt en muistanu katsoa ku vasta 4pvä verikokeen jälkeen. Edellisissä raskauksissa tuli näkyviin vasta sitten np-ultran jälkeen
 
Osallistutaan seulontoihin, mutta ei näy vielä kuin osa tuloksista omakannassa. Ei itseasiassa edes näy "tutkimuksen nimi" kohdassakaan s-pappa ja muut? Pitäisiköhän näkyä kaikki mitkä on otettu? Tuloksethan on eri kohdassa listan alapuolella.
 
Osallistutaan seulontoihin, mutta ei näy vielä kuin osa tuloksista omakannassa. Ei itseasiassa edes näy "tutkimuksen nimi" kohdassakaan s-pappa ja muut? Pitäisiköhän näkyä kaikki mitkä on otettu? Tuloksethan on eri kohdassa listan alapuolella.

Mulla näkyy myös osa mutta s-pappaa ja sitä hcg (en muista mikä oli tarkempi koodi tähän) mitä eniten odotan ei näy vielä. Tosin olin vasta tänään labrassa eli varmaan hetki ainakin menee.
 
Osallistuin seulontaan. 7.12 kävin antamassa veri ja pissanäytteet, pissanäytteen tuloksen sain tietää seuraavana maanantaina koska oli vti. Verinäytteen tulokset tulivat eilen ja itselläni ei ole riskiä.
 
Minäkin osallistun. Kävin verikokeessa eilen ja vein pissanäytteen samalla. Tänään kävin kurkkaamassa tuloksia ja olivat näkyvillä. En kyllä osaa sanoa, puuttuiko siitä vielä jotain.
 
Mistä ne tulokset löytyy omakannasta? Mä en löydä mistään vaikka ne kokeet oli viikko sitten.
 
Osallistuin ja tänään kävin labrassa. Meillä ne kai säilyttää sen verinäytteen täällä ultraan asti ja vasta sit lähettävät seulottavaksi. Huomenna saan soittaa neuvolaan pissakokeen tuloksen. Itse asiassa vähän on kutinaa ja epämukavaa oloa, vähän selkäkipua, et vois vaikka ollakin vti.. saapa huomenna tiedon tästä.

Viime raskaudessa just tässä vaiheessa yritti vti päälle, mut sain nitistettyä sen karpalomehulla.
 
Mulla näkyy ne siinä päivämäärän alapuolella "tutkimukset" kohdassa josta sen sai auki.

Jep, terveystiedoissa neuvolakäynnin/kuka on tehnyt lähetteen tutkimuksiin kohdassa tai sitten tutkimuksille löytyy ihan omakin sivu:
4c78faa612296f9d993d79c91e042d96
 
Nyt oli tullut s-pappa ja se hcg -arvot Kantaan. Mulla on s-pappa yli 2400? Eikös sen pitäisi olla jossain satasissa?
 
Nyt oli tullut s-pappa ja se hcg -arvot Kantaan. Mulla on s-pappa yli 2400? Eikös sen pitäisi olla jossain satasissa?

Ei kai? Mulla tais olla 3300. Ja eilen oli nt-ultra ja sanoivat että viimeistään tänään tulee soitto jos riskilukemat hälyttävät eikä tänään ole mitään soittoa tullut. Noita arvoja ei oikein pysty yksinään arvioimaan.
 
Ei kai? Mulla tais olla 3300. Ja eilen oli nt-ultra ja sanoivat että viimeistään tänään tulee soitto jos riskilukemat hälyttävät eikä tänään ole mitään soittoa tullut. Noita arvoja ei oikein pysty yksinään arvioimaan.

No hyvä tietää! Kiitos. :) Oon koittanu Googlailla, mutta löytyy aika huonosti tietoa mikä on normaalia ja mikä ei. Varmaan just tämmösten hysteerikkojen takia tarkemmat tiedot ei olekaan julkisia :D
 
Tuo s-pappa arvo ilmeisesti ei yksinään kerro juuri mitään mihinkään suuntaan. Luin että olis korkeampi kaksoisraskaudessa. Tosiaan ultran kanssa noita sitten tulkitaan, mutta ei pitäis viitata mihinkään vakavaan :)
 
Mullakin näkyy nyt ne ja s-pappa oli 1170 ja b-hcg 51. Näitä googlettelin illalla myös mutta jossain oli että ei huolta ainakaan näissä luvuissa. Torstaina on sitten nt. Monessa paikkaa myös luki että tässä vaiheessa s-pappa nousee ja b-hcg laskee. Ja tämä tieto on vaan googlauksen tulos. :D
 
Takaisin
Top