Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En näkisi asiaa ihan niin mustavalkoisesti. Joskus lapsen on hyvä käydä vaikka osa-aikaisesti hoidossa, jotta vanhemmat jaksavat olla sitten lapsen ollessa kotona hyviä vanhempia. Näin itseasiassa meilläkin. Mies on sairaseläkkeellä ja itse teen etätöitä pari tuntia päivässä eli sen suhteen ei olisi tarvetta hoidolle. Mutta lapsi on neljänä päivänä viikossa hoidossa, jotta me jaksaisimme. Hiihtoloma hänellä kyllä oli (ja nyt onkin meillä vanhemmilla olo varsin uupunut). :)Mä en ymmärrä miksi lasten pitäisi olla hoidossa, jos vanhemmat on kotona. Paitsi tietysti jos hoidossa on parempi kuin kotona, mutta silloin voisi miettiä pitäisikö lasten olla muukin aika jossain muualla kuin vanhemmillaan, jos siellä on niin huonot oltavat.
Mä en ymmärrä miksi lasten pitäisi olla hoidossa, jos vanhemmat on kotona. Paitsi tietysti jos hoidossa on parempi kuin kotona, mutta silloin voisi miettiä pitäisikö lasten olla muukin aika jossain muualla kuin vanhemmillaan, jos siellä on niin huonot oltavat.
No huh. Kyllä meidän lapsi on hoidossa ihan sen vuoksi että viihtyy siellä ja hoidossa on parhaat kaverit. Kotonakin voisi olla mutta ei siellä 3-4-vuotias enää saa virikkeitä samalla tapaa kuin päiväkodissa - ja meillä kyllä harrastetaan, käydään kavereiden kanssa leikkimässä ynnä muuta. Muutama päivä viikossa on ihan hyvä. Ei päiväkoti tarkoita sitä että kotona on huonot oltavat, meidän lapsi pitää sitä yhtenä harrastuksenaan. Kuten sanottu, meillä lapsi käy 8 lapsen ryhmiksessä 3pv viikossa 6h/pv, eli ehkä eri asia kuin joku "laitospäikky" mutta silti varoisin näitä vastakkainasetteluja että lapsella olisi hyvä kotona ja vain kotona. Plus että esim. 1v on eri asia kuin vaikka 4v. Harmaan sävyjä, pliis.
No ainakaan omaa lastani en päiväkotiin laittaisi, jos olen itse kotona. Hän tosin on alle vuoden niin en tiedä mitä vaikka neljä-vuotias kaipaa.