Valitusketju

Voimia sinne Maatunen! Kotona on vaan niin ihanaa. Olin ite ihan itku kurkussa kun pikkuselta otettiin niin paljon verikokeita että oli ihan kantapäät ruvella:sad001

Käpynen, oon ainakin itse niin heinähattu, että välillä kokonaan unohtuu ihmisten lähettämät viestit. Ehkä kannattais hätyytellä uudelleen! :)
 
Mielipidekysely näin vaalien alle :) Mulla on muutama kaveri, tai en tiiä olisiko nykyään tuttu kuvaavampi termi, joiden kanssa yhteydenpito on aina ollut lähinnä mun aloitteesta kiinni. Kun tavataan, niin kaikki on ihan normisti eli väleissä ei sinänsä hierrä mikään, ainut että muutettiin välillä pariksi vuodeksi peräti 15 km päähän aiemman 2 km sijaan ja tietty tää raskaus on vaikuttanut menemisiin. Mutta toista näistä en oo treffannut koko raskausaikana. Hän aikoi tulla käymään ennen joulua uudessa kodissamme (kun muutettiin takas lähemmäksi), mutta eipä ole näkynyt :)
Toinen kävi kylässä ihan tämän vuoden puolella ja ollaan tavattu pari kertaa raskauden aikana muutenkin.
Kummastakaan heistä ei ole kuulunut synnytyksen jälkeen. Molemmat kyllä tietävät milloin la oli ja toinen joka on naamakirjassa, on nähnyt uutisen varmasti myös siellä, mutta ei ole edes päivitykseen viitsinyt laittaa onnitteluja. Eli nyt mietin, että pitäiskö mun ilmoittaa heille erikseen tästä iloisesta tapahtumasta vai ei? Jotenkin tuntuu, että jos asia kiinnostaa, niin voisivat itse kysyä kuulumisia. Tällä toisella, jota en ole aikoihin nähnyt, on itsellä vauvahaaveita, mutta pitkä parisuhde päättyi about samoihin aikoihin kun meillä tärppäs raskaus. Eli tuo voi toki vaikuttaa kun on varmasti ollut muutakin mielessä... mutta silti. Miten te tekisitte?
 
No ehkä sille toiselle joka ei ole facessa, ilmoittaisin. En sille toiselle varmaan viittis ruveta ilmoittelemaan erikseen. Toki saattavat pidättäytyä kyselemästä, jottet ärsyyntyisi liiasta kyselemisestä...
 
Mää en alkais erikseen ilmoittelemaan. Joskus ne kaveruussuhteet vaan kuolee hiljakseen, varsinkin jos on eri elämäntilanne kaikilla menossa. Siihen voi olla monta syytä miksei he ole pitänyt yhteyttä, mutta itse en ainakaan koe että minun pitäisi erikseen alkaa ilmoittelemaan jokaiselle. Varsinkaan jos se toinen ei ole pitänyt kummoistakaan yhteyttä tai osoittanut kiinnostusta yhteydenpitoon. Mut jokainen tuntee kaverinsa parhaiten.

Mulla menee järki ja hermot, rv 40+3 ja edelleen yhdessä kasassa....
 
Niinpä. Laitoin tälle toiselle, joka ei ole facebookissa, viestin kuvan kera eilen illalla. Ilmeisesti oli jo nukkumassa ja tänään hyvin kiireinen töissä, saa nähdä kuuluuko illemmalla. Uskoisin kyllä, että soittaa ajan kanssa kun nyt sai tiedon. On se silti ärsyttävää kun kaikki ei ole yhtä ajattelevaisia ku ite :D

Eipä ole varmasti eka kerta kun toisen onni on toiselle liikaa :) Uskoisin että se on syynä taas tän toisen suhteen.

Koitahan alkaa yllärinä vaikka jakautumaan :wink Olis hieno aurinkoinen päivä syntyä...
 
Olinpas ihan oikeassa tuon em. tilanteen suhteen. On se jännä, että ei osata iloita toisen puolesta vaikka tietää mitä ollaan käyty läpi ja vihdoin saatu lapsi. No eipä se mua estä olemasta onneni kukkuloilla valvottujen öiden, likaisten vaippojen ja miljoonien puklujen keskellä ❤ :)
 
Onko muilla ollut vaivoina kuivat kädet ja kantapäät? Mulla on kädet ihan kuivat ja karheat, varmaan kun joutuu jatkuvasti pesemään käsiä,hirveästi ei viitsi käsiä kuitenkaan rasvailla, ettei vain vauvan suuhun mene sitä, kun imettää yms. Kantapäät ovat myös tooosi kuivat, eikä mikään rasvailu ja hoitaminen tunnu auttavan :arghh: jos jollain olisi hyväksi havaittua vinkkiä, niin otan vastaan kiitos. Ikävää kun välillä tulee syviä halkeamia kantapäähän, niin se sattuu todella paljon. Kesäkin tulossa, niin eipä paljon nappaa tämmösiä kuivia koipia esitellä missään sandaaleissa.
 
Jos mitenkään mahdollista, olis hyvä saada hoitola alkuun. Tai jos hoitaja pääsisi kotikäynnille...Sit Bodyshopilla on hyviä ja täyteläisiä rasvoja ja puuvillasukat kylvetyksen, raspauksen ja rasvauksen jälkeen yöksi jalkaan. Kädet kuivuu täälläkin. Aqualan-L apteekista. Sillä kun voi vauvaakin pestä niin hyvillä mielin voi käsiinkin laittaa.
 
Ok kiitos vinkistä. Pitää varmaan koittaa saada järkättyä jalkahoitoon aika. Iltaisin aina rasvaan jalat ja puhtaat puuvilla sukat jalkaan, mutta ei oo kyllä auttanut. Pitäisi varmaan koittaa jotain toista rasvaa.
 
Valittelin tuossa pari kk sitten kuivia kantapäitä. Löysin apteekista helosan jalkarasvan kuiville jaloille. Muutaman käyttökerran jälkeen jalat todella pehmeät ja halkeamista ei tietoakaan :) jos joku sattuu kärsimään kuivista jaloista niin kannattaa kokeilla.
 
Hienoa! Tässä on Vimpa yksi sellainen! Aina tuo ongelma! Täytyy kokeilla siis.
 
Kannattaa ehdottomasti kokeilla jos auttaisi sinullakin. Itse olen kärsinyt kauan noista kuivista jaloista ja kokeillut kaikki mahdolliset rasvat ja jalkakylvyt yms. Alle viikon käytön jälkeen jo huomasin ison eron.
 
voi myös käyttää samaa kokosöljyä mitä käyttää vauvan hierontaan
 
Hyvä vinkki tuo helosan. Oon sitä sinistä käyttäny ihan yleisvoiteena :)
 
Minä ja mies molemmat kipeenä. Mulla kuumetta, miehellä ei... Kumpi hoitaa vauvaa 24/7...
 
Meillä oli kanssa viime viikolla sellainen tilanne, että mies kuumeessa, mulla nenä vuoti ja puhti poissa. "Ihaninta" mitä voi lapsiperheessä kuvitella, on se, että sekä aikuiset että lapset on samaan aikaan oksennustaudissa :-/
 
Mieluummin tosiaan ottaisin sen et kaikki kerralla kun se et yks kerrallaan ja jotkut ois viä uusinta kierroksella.... Mut mulla oli tossa se ajatus että huomaa miten naisten ja miesten sairastaminen eroon toisistaan.
 
Naisten ja miesten sairastaminen menee samalla tavalla kuin dagen efter... nainen eli äiti hoitaa lapsen molemmissa, ainakin meillä näköjään :/ hmph

Lisäys: tämä työnjako tulee oletuksena, siksi paheksuva hmph.
 
Jep Möttönen... Kun olen itse ollut hieman myöhempään iltas viettämässä, herään 8-9aikaan ja olen normaalisti mukana ulkoilemassa jne. Kun mies on ollut ulkona, hyvä kun häntä saa puolilta päivin vielä ylös sängystä...

No ehkä nykyisin vähän aiemmin mieskin jo pelikunnossa kun olen uhkaillut ettei ole asiaa illanviettoon jos ei kykene toimintaan hieman aiemmin seuraavana päivänä. Kesti kyllä muutaman vuoden miehellä tähän oppia :-)
 
Takaisin
Top