Valitusketju

Jos ne tosiaan luulee että sulla on muuta... ja on tosiaan ne hormoonit saa pinnan lyhentyy...
 
Hermot alkaa olemaan tiukilla.
Tuntuu että ystävät on jättänyt, vain muutama kyselee vointeja muista ei ole kuulunut kuukauteen mitään.
Saisi lapsi tulla ulos yksiöstään, en jaksaisi enää yhtään näitä kipuja ja huonoja unia. Olisi ainakin jotain tekemistä kun puuhailisi lapsen kanssa.
 
LeeAnn mä niin komppaan sua. Täällä kans pipo alkaa kiristää huolella ja osa jättäny rauhaan kokonaan :wink
 
Meillä oli joka hemmetin aamu kylmä puuro, en mä viittiny ensimmäisenä sinne syömään rynnätä tai siiw nakata tyttöä tissiltä heti kun se aamupala tuli. Vajaata puolta tuntia myöhemmin, usein vasn vartti, puuro oli niin kylmää, ettei voisilmä edes yrittäny sulaa. Samaten jos päivällä olit pöperön tullessa imettämässä sai monta kertaa huomata, että safkat meni jo. Tuumasin pari kertaa, että ollaanko täällä nuita ruokatyyppejä varten vai oisko niiden tarkotus olla meitä potilaita varten. Vissiin ovat käyneet asiasta joskus keskustelua, kun muutama hoitsu tuumasi, että niinpä.
 
Mä ainakin tykkäsin kovasti olla Hyvinkäällä. Toki kokemusta muista ei olekaan,niin verrata en osaa.
 
Jorvissa oli ihan hyvä sapuska ja siellä ne säilytti sitä ruokaa tosi pitkään. Monasti piti juuri ruoka-aikaan imettää, niin siellä se ruoka oli edelleen tunninkin päästä. Ei kyllä enää kovin lämmintä, mutta kyllä sitä söi. Ihmeen pienet annokset vaan!
 
Mulle sattui kättärillä ihan hyvät ruoat, tosin syön töissä kouluruokaa, että kriteerit eivät ole kauhean korkeat ;-) Mutta tosiaan sen huomasin aamiaisella ja iltapalalla, että piti ehtiä ekojen joukossa hakemaan jos halusi saada muutakin kuin leivänkäynttyjä ja margista!
 
Mä en oo huomannu ruuan loppumista ja annokset on hervottomat. Tänä aamuna ehin 10 minsaa ennen loppumisaikaa syömään ja ihan oli kaikkee tarjolla (ei kyllä tainnut olla puuroa ollenkaan tai en nähny). Mut eilen tuntu, että kuoken nälkään ja pyysin miestä tuomaan tonnikalasubin. Toihan se, mut sai ite syödäkin yön tunteina kun mulla oli kovat supistukset jo käynnissä siinä vaiheessa kun mies ehti pelipaikoille. Ei ollut ruoka ekana mielessä :)
 
Mä vaan valitan kaikesta... Nyt vatuttaa omat vanhemmat. Kiva kun pinna on kireällä jo ekan ja tokan illan jälkeen. En viitsi avautua julkiselle puolelle, enkä oikein osaa kirjoittaa niin ettei tulisi romaania. Sanotaan nyt vaikka että kommunikaatio kusee. Positiivista on se, että uusi mies (lapsen isä) on auttanut mua näkemään asioita uudella tavalla ja nyt myös näen mistä tietyt omat käyttäytymismallit tulee. Helpottavaa nähdä etten yksin ole syypää joihinkin asioihin, eihän sitä voi oppia järkevää tapaa reagoida jos omassa lapsuudenkodissa ei olla näytetty esimerkkiä.
 
Grr.. Mrr.. Yläkerran valittaja taas vauhdissa.

Mulla oli kaveri kylässä jolla 3 ja 1,5v pojat. Ne leikki täs olohuoneessa - olivat olleet meillä n 30 min (klo 18 aikaan..) - ni johan alkaa yläkerrasta kuulumaan pauke lattiaan et olkaa hiljaa. Että ottaa aivoon.
Mitähän meinaavat ku vauva tulee ja itkee yms.. Huoh. Miten tollanen valittaja viitsii ees asua kerrostalossa??? Jos tulee taas valituskirje ni soitan kyl isännöitsijälle/hekaan et laittavat mamman hiljaseksi, että saa kai asunnossa elää. Niiltäki kuitenki kuuluu ääniä, mut en mä hyvänen aika valita niistä.
 
Ei tommosten kuuluis asua kerrostalossa jos ei kestä kuunnella päiväsaikaan elämän ääniä. Voi tulla naapurille tosiaan kovat ajat kun kehtaatte kohta häiritä heitä vauvan äänillä jatkuvasti.. :/
 
ARGH! Mulla menee niin hermo täällä sairaalassa. Tytöltä piti ottaa sama verikoe kolme kertaa kun ensin otettiin väärään putkeen ja seuraava näyte päästettiin hyytymään! ja tietenki ne tuli aina just kun tyty oli nukahtanut. Ja äsken sain likan nukkuu nii eiköhän pari hoitajaa tuu huutaen ja ovet paukkuen auttaa huonekaveria.. vituttaa melko paljon. Me haluttais nukkuaki joskus.
 
Se "läheinen ystävä" ei vastannut mitään kahteen viikkoon. Somessa päivittää aktiivisesti. En nyt oikein osaa lähettää sille mitään kun en tiedä onko se unohtanut vai loukkaantunut jostain vai mikä on.

Mua aina ahdistaa nää sosiaaliset tilanteet joista tulee sellainen olo että oon missannut jonkun tärkeän säännön tms. Etten osaa "leikkiä oikein" :p
 
Takaisin
Top