Valitusketju

Jaa-a, ne on niitä omia valintoja haluaako että tapahtuu heti vai viidestoista päivä. Siinä odotellessa saattaa se himoittu auto vaihtaa omistajaaki...
 
Eikö toi lumen tulo voi jo loppua!:disgust oli niin ihanaa ku rupes nurmikkoa näkyy ja tuli esiin kevään merkkejä...ja nyt sitte takatalvi:cussing
 
Ei meillä ainakaan toistaiseksi näy lunta :O aurinko vaan yrittää tuolta pilvien välistä pilkistää. Sainpa itselleni jälleen kerran kunnon flunssan, toivottavasti tähän päälle ei nyt tule noroa...
 
Lillukka, niinpä. Ei onneks ole ongelmia vaihdokin löytymisestä, meille valittua kun näyttää olevan tarjolla 13 tusinassa.. farkku bmw ja tarvittaessa kelpaa jopa mb. :P
 
Flunssa ottaa nyt tosi paljon aivosta :D tässä onnellisessa tilassa ei oo montaa valitusta päässy suusta, mutta pari viikkoa ennen laskettua aikaa ei ois tarvinu tulla flunssaa :/
Saisin varmaan sydänkohtauksen jos nyt alkais synnytys. Uudet verenpainelääkkeet ei pidä pulssia kurissa ollenkaan. Jatkuvasti tulee kohtauksia, missä pulssi nousee äkkiä yli 100, ja se on tosi inhottavaa ja pelottavaa :sad001
 
Otan osaa Sussu. Mulla ei paljoo valitettavaa mutta flunssa muuttuiki poskiontelontulehdukseksi ja sain antibiootin. Onneks. En muista koska olisin syöny kuuria mut nyt tuli tarpeeseen. No, työterveys mittasi paineet ja ne oli 131/83 ja nyt niitä sitten suren ku edellisessä alkoi just näillä viikoilla nousta. :-( huomenna soitto neuvolaan. Soitin jo Jorviin ja ne sano vaan että aikaista neuvola ja tod.näk. johtuu tulehduksesta mut kyllä silti heti huolettaa. :-(
 
Mulla oli viime viikolla verenpainelääkkeiden kanssa 132/104 eikä kuulemma oo vielä turhan korkeat.. Olo oli kyllä hirveä. Nyt on tasaisempaa ollu 134/87. Sain ne pissaliuskat kotiin niin voi seurata myrkkyjä.
Sohvaperuna vain sitten levähtelee tässä :D
 
Möttönen, sehän on sit hyvin. Minä oon niin ronkeli autokaupoissa, että pitää olla sitä, tätä ja tuota ja sekään ei riitä, jos ei tuu sitä tunnetta ni se jää sitte kauppaan. Mun autokaupat on tapahtunu hyvin pitkälle intuitiolla ja tunteella, kertaakaan en oo nuita kauppoja katunu ne ns. Järkikaupat on harmittanu sitte enempi.
 
Lillukka.. juu. Mun kaikki vaatimukset on lähtökohtaisesti näissä suht uusissa kohillaan.
Tää on vaan tätä mun kärsimättömyyttä :D Tosin ei edes vaihettas farkkuun jos ei tulis perheenlisäystä, että ei se nyt sinänsä ole edes tämän hetken asia eikä ole reissujakaan ennen kesää tiedossa. Se on tiiäkkö vaan se kun jotain saa päähänsä niin piti olla jo :D mut en mä niiiin paljon sitä halua, että liikkeeseen vaihdan monta tonttua vähemmällä.
 
No sehän se ruoja on, ku keksii sen kuumeen ja se on saatava. 500-sarjan bemsuako ootte laittamassa e61 vai uudempi? Minä kattelin muutama vuosi sitten e60 sedania, mutta olivat vielä turhan hyvissä hinnoissa, paljon ajettuja tai diisseleitä. tarttu sitte e90 kaupasta matkaan. En kyllä olisi sitä raskinut nyt vaihtaa, mutta vaunut ei sopinu konttiin ja kakrut takapenkille + maatalouspuoli laajeni.Sydän palasena hylkäsin kuukausi sitten rakkaimpani, viime viikollako olisin katsonut niin oli saanut autorakas uudes omistajan,toivottavasti sekin rakastaa ja arvostaa sitä autoa yhtä paljon.
 
Kyllä meille 300-sarjalainen riittää & 2010/2011 vm sais olla ettei tartte olla heti uusimassa. Mulle ei nuo eet kerro mitään, mutta kai joku ysillä alkava oli mitä katellaan. Nyt muistuukin mieleen kun kerroit, että sydän vuotaa verta vaihdon takia :).
 
Sussu, soitin neuvolaan. Rauhoitteli ettei oo pahat ja voi johtua poskiontelotulehduksestakin joka mulla nyt on päällä. Sanoi että loppuviikosta voi voinnin parannuttua mennä omahoitopisteeseen mittaamaan. Harmittaa kun se työterveyslääkäri iski mittarin käteen ovesta päästyäni niin voihan se olla että sekin vaikutti. Oon kamalan hermoheikko noiden paineiden kans ku viime kertomuksessa lukee kohtalainen pre-eklampsia.:-/ no lepoa nyt vasn ja sit loppuviikon mittaus ja ens ma neuvola... Onneks vauva liikkuu paljon niin se on se paras kunnon merkki :Heartred
 
Ääääääähhh!! Mä en kuulkaa naiset enää jaksa. En vaan jaksa tätä oloa. Oon niin loppu. En pysty kävelemään. Selkä särkeee, lonkat paukkuu, nivuset on helvetin kipeet ja toi perkeleen häpyluu tuntuu siltä, että olis murtunut. Tän lisäks jäätävä paine koko alakerrassa ja aivan turvoksissa. Ja nää vitun supistukset. Hengittäminenkin sattuu. Tää on aivan käsittämätöntä. Ja koko yö meni taas vessassa, jeejee. Sit pitäis perjantaiks saada yks kirja luettua ja essee palautettua :'D Mikä idea oli taas alottaa opinnot just nyt. Tekis mieli hakata päätä seinään. Ja perjantaina on tulossa se helkutin perhetyöntekijä mikälie kotikäynnille, kun se on täällä kuulemma käytäntö kaikkien ensarien kohalla... hirvee stressi siivoomisesta ja kaikesta. Ihan ku ei olis tarpeeks muutaki mietittävää. Ugh, olen puhunut :D Anteeksi taas hirvee valitusvirsi. Ei vaan kehtaa koko aikaa miehelle valittaa, niin hyvä purkaa johonkin muualle välillä :D
 
No voi raasua. Koetahan jaksaa ja kysy sieltä neuvolasta jotain viisaampaa apua ihan oikeasti!
 
Samaa mieltä ku lillukka!!! Vaadi sieltä jotaki apua.. Kyllä kai ne jotaki keksii... Ei kukaa jaksa tollasta vaikka sä oot kyllä sitkeästi jos pitkään sinnnitelly!!
 
Pakkohan niiden on oikeasti ruveta asiaan puuttumaan. Eihän tuossa oo enää järkeä. Tympeetä se ratkuttamimenki on, van pakkohan se on apua jo saada.
 
Maatuselle tsempit tosiaan ! Kyl täs alkaa hermot menee ite kullakin ! Ei saa luettuu mitään kun tekstit hyppii päätä särkee mahaa särkee selkä kipee.. oksettaa. Närästää. Voi kun helpottais oloo..
 
Maatunen tsemppiä!

Tähän tästä viä puuttu! Meijän auto sitten päätti levitä... Noo onneks ei oo synnytys ihan ovella (koputtaa puuta). Miten voikaan vituttaa, just vuosi sitten vaihdettiin ja kaikki huollot ym tehty. Voin vaan arvella kuinka paljon miestä vituttaa...
 
No kyllä täällä porukkaa nyt koetellaan... jospa universumi koittaa nyt saada sellasen multivitutuksen päälle, että synnytyskin on ihana ja helppo kokemus, oli se kuin vaikea vaan ja maailman itkuisin ja kipeinkin vauva tuntuis helpolta :D
 
Mua ärsyttää kun mun viesteihin ei vastata :sad001 Toinen on läheinen ystävä, ja siksi ärsyttää ettei vastaa yhtään mitään vaikka ehdotin tapaamista tälle viikolle, toisella taas usein kestää vastaaminen, mutta nyt on mennyt kohta kaksi viikkoa viestistäni.
Tulen vainoharhaiseksi ja mietin oonko nyt ilmaissut itseäni jotenkin kökösti, vai mikä on... :/ Enkä viitsi koko ajan olla viestittelemässäkään. Mietin kans et miten sitten vauvan kanssa jos tää mun sosiaalinen elämä on tällaista jo nyt. Pelkään että jään yksin, tai että mut sivutetaan koska mulla "kuitenkin on niin paljon muuta".
Ah, hormonit tekee kaikesta vielä ihanampaa...
 
Takaisin
Top