Valitusketju

Varpunen78

Näppärä viestien naputtelija
Tällainen ketju meillä ainakin täytyy olla. :) Tosin juuri nyt mulla ei oo kyllä mitään valitettavaa, mutta sikälimikäli tämä raskaus tästä lähtee normaalisti etenemään, niin matkan varrella sitä valitettavaa varmasti tulee eteen.
 
Äääääh ärsyttää kun väsyttää eikä pysy tuon taaperon menossa mukana.. Se oppi just seisomaan tukea vasten, joten tuskin meno ainakaan hidastuu..
Ärsyttää kun ei saa unen päästä kiinni päivällä (pari vk sitten pystyi nukkumaan tuntitolkulla), mutta laiskottaa muuten niin paljon ettei jaksaisi liikkua :sad001
Onneks, ONNEKSI mies on vielä lomalla niin voin ottaa vähän iisimmin.
Jotenkin nää päivät kun ollaan vaan kotona on pahimpia, jos on menoja niin ei oikein ehdi laiskotella.
 
Itselläni tuntuu just kotipäivinä et seinät kaatuu päälle kun on niin tylsää muttei kuitenkaan jaksa tehdä mitään. Muksut vetää kokoajan hihasta et kato kato kato ja oksennus tuntuu kurkussa ja haluais vaan olla hiljasessa ja pimeässä. Menis nää ekat viikot nyt vaan äkkiä...
 
Ärsyttää, kun joutuu valehtelemaan läheisille suoraan päin naamaa ("ei, ei oo vieläkään onnistanu...") :sad001
 
Kirjotanpa tähän ketjuun sitten masentavasta päivästä..
Mä näin viime yönä varmaan monta tuntia samaa unta. Menin ultraan, lääkäri alko ultraamaan eikä sitte millään löytäny sydänääniä. Ei vaikka kuinka toivoin... ja tämä uni alkoi aina alusta ja toistui monta kertaa.. unessa sikiö vastasi viikkoja, ja lääkäri totes et oli varmaan tyyliin eilen lopettanut elämästä.
Arvatkaa vaan ajattelinko aamulla että tämä oli enne uni huomisesta ultrasta. :'( Tuntui niin pahalta, itkin vaan aamulla miehelle et nyt tämä tais olla tässä. Ja koko päivän on masentanu sekä pelottanu. Hävisi ne viimesetki positiiviset ajatukset tuohon maailman hirveinpään uneen. Huomenna kuullaan tuomio. Itkettää. Enpä taida saada unta ens yönä...
 
Oi Eveliina23!
Koeta pitää lippu korkealla-pidetään peukkuja että kaikki on hyvin. Tsemppiä ja koeta jaksaa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eveliina, toivottavasti kaikki on hyvin pikkuisella!
Tuollaiset unet on kyllä inhottavia. :sad001
 
Myötätunnosta taisin katsella myös ikävää unta. Aloin vuotamaan verta. Piti heti herättyä juosta katsomaan, oliko se enne.. Joskus unet on vaan niin todellisia.
 
Kiitos. Peukkuja tarvitaan! Reilu neljä tuntia vielä. Mä en kyllä kestä sitä, jos käy niinkuin unessa. :sad001 Onneks mies pääsee mukaan..

Gartsu, onneks sulla ei tullu verta! Ei saa olla tommosia unia :sad001
 
Ärsyttää!!! Pitäs olla onnellinen kun oma kämppä käytännössä myyty, mutta kun ei hemmetti löydy uutta! Ollaan asuttu isossa kämpässä ja nyt kun perheenlisäystä toivottavasti tulee, ollaan muuttamassa pienempään :).
Miksi ihmiset asuu niin kauheissa luukuissa, ettei meille löydy mieluisaa uutta kotia :sad001??


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Aaargh. Millä hemmetin oikeudella anoppi soittaa tänään 10min sitten) ja kertoo, että ovat tulossa huomenna kahdelta käymään. Voi ilo ja riemu. Nyt sitten menee sunnuntaiaamu kun pitää paakelsit ja muut vääntää gluteenittomana ja laktoosittomana. (Toki kaupan kautta, mutta silti.) Kuka normaali ihminen ylipäänsä soittaa tähän aikaan lauantai-iltana. Mä välillä kauhulla odotan huhtikuuta.. Kiitos ja anteeksi.

Sent from my C6503 using Vau Foorumi mobile app
 
Tsemppiä zinaida! Meillä ei onneksi kovin usein kyläile miehen vanhemmat... mutta sitten ku kyläilee nii sitäkin ärsyttävämpi ku tulee ilmoittamatta, sen kun vaan astelee ovesta sisään yllärinä ja appiukolla pää pyörii ku kattoo meidän siivoa :wink kuhan ei nyt tule yllättämään mua halailemasta pönttöä! :O

Ja onnea kihlauksesta. :)
 
Meillä ei oo sitä pelkoa että miehe vanhemmat kävisi.Ei asu täälläpäinkää. Mutta ärsyttää kun omat tunteet heittelehtii sen minkä kerkee. menkkamaiset jomotukset jatkuu..

Sent from my HTC One_M8 using Vau Foorumi mobile app
 
Koiralla ripuli, esikoisella nielutulehdus ja itellä koko ajan paha olo, närästys ja ihan jäätävä väsymys = loistava kombinaatio. :sad001 Mieskin totes tänään, että kyllä tää on varsinainen hullujen huone: yks paskoo lattialle, toinen huutaa ja kiukkuaa kipeää kurkkuaan ja kolmas halailee vessanpönttöä tai makaa muuten vaan raatona sohvalla.
 
Hitto mikä päivä! Aamulla piti hermostua miehelle ja töissä vastoinkäymistä toisen jälkeen. Koska en ajanut töistä tullessa rekan eteen, niin en tiiä heittäytyäkö nyt hakkaamaan päätä lattiaan. Itkettää & väsyttää, mies ärsyttää. Jos tuolla mahassa ei ole perjantaina eloa, niin voi vee. Tällä hetkellä mennään sen voimalla, että pääsee maaliskuussa mammalomalle... Nyt on vaan erityisen huono päivä :sad001


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hitto mikä päivä! Aamulla piti hermostua miehelle ja töissä vastoinkäymistä toisen jälkeen. Koska en ajanut töistä tullessa rekan eteen, niin en tiiä heittäytyäkö nyt hakkaamaan päätä lattiaan. Itkettää & väsyttää, mies ärsyttää. Jos tuolla mahassa ei ole perjantaina eloa, niin voi vee.

Onneksi toisesta ketjusta saatiin lukea sinun hyviä uutisia :grin
 
Vaatteet! Tajusin sunnuntaina että vain yhdet farkut menee päälle, niiden lisäksi vain ulkoiluhousut. Ja viikkoja vain 10+5! Painoa ei ole tullut lisää, joten mistä toi vatsa on ilmestynyt ja näillä viikoilla? Itse ongelma on se, että uusia housuja ei löydy. Ostanko normi housut, mut kokoa isommat, vai äitiyshousut jo nyt? Kokeilin sitte eri kaupoissa sekä että, mutta kaikki ovat niitä perkeleen pillifarkkuja. Hyvä jos menevät päälle, ja kun menevät niin ahdistavat niin pirusti sääristä! Ja bmi on 22.
 
Osta sellasia farkku legginsejä joustavia kuminauha vyötäröllä... Oon ainaki ite todennut hyväksi. Ku vielä mamma housut on jotenki nihkee ku ei oo vie kunnon mahaa sille retorinen joka tulee mahan päälle.. :)
 
Mä otin äitiyshousut käyttöön jo rv6+.. Esikoisenkin kohdalla vissiin 9+..
Omat eivaan enää menny päälle..
Nyt paljon mukavampi.. Leggingseillä pitkälti nytkin oon, toki mammamallia, kun normaalit puristaa mahaa :sad001 nyt 13+4.
 
Takaisin
Top