Valitusketju

miuk

Seurustelun sensei
Syyskuunmammat 2015
Marrasmammat 2017
Ahdistaako, ärsyttääkö, potuttaako? Tänne saa avautua oikein luvan kanssa. :wink
 
Ei sais valittaa, mutta mä en jaksa tätä hellettä! Tykkään kyllä lämmöstä ja auringosta, mutta muutama aste vähemmänki riittäs.
 
Joo kyllä on pakko myöntää että tää helle on ihan hanurista, syö energiaa liikaa ja aiheuttaa pahoinvointia... Pari välipäivää helteestä olis enemmän kuin tarpeen :sad001
 
Olipa mukava tulla pitkän työpäivän jälkeen eilen ensimmäisenä kotiin, kun koira oli repiny roskiksen ja levitelly roskia ympäri kämppää :mad: Vielä tänä aamunakin ottaa päähän!!
 
HAnsu: Mites teillä esiteinin elämä? Meillä tyttö tuntuu olla uskomatta jokaiseen pyyntöön/käskyyn mitä pyydetään. Hermot alkaa olla aika riekaleina

JA SAIS TÄÄ HELLE LOPPUA
 
Heh Lissu :) Meillä on käytössä "ihan sama"-fraasi koko ajan. Eikä poika ees kuule, kun jotain pyytää sitä tekemään. Kesäloma on kyl menny ihan mukavasti, mutta sit ku koulu alkaa, ni sieltä sängystähän sitä pitää kammeta aamusin ylös. Nyt nukkuu jo puoleen päivään ihan helposti ja se meinaa kyl välillä ärsyttää..
 
Meillä kans sama homma. Ja ei saa herättää kuulemma. No en mä herätäkkää, mut saatan imuroida ja kolistella et hän herää eihä se oo tarkoituksen mukaista herättämistä :grin Tänää oli kaveri yötä nii heräsivät jo jopa klo11 :eek: ainii ja jos vauva itkee nii hän kuulemma tarttee korvatulpat
 
Hammas särkee. .. :sad001 huomenna olis vasta aika. Panadolia naamaan ja takas sänkyyn. Ei musta ollut töihin tänään. ...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Oma laiskuus ja nukkuminen.. Kämppä on kuin kaatopaikka ja mää vaan nukun.
 
Plus miksi musta tuntuu, että oon ainut joka lihoo raskaana? Kun lukee näitä juttuja, niin kaikki tuntuu vaan laihtuneen! Plus ystävät kertovat samaa tarinaa! Argh, kohta alkaa ahdistamaan..
 
  • Tykkään
Reaktiot: DT
Samaa oon mieltä sun kanssa Äm85 mulla tää maha vaan paisuu ja tänää ku shorsit jalassa istuin ruokapöydässä ihan ällötti nää mun jalkoihin tulleet selluliitit :sad001 Eile just ja just sain imuroituu keittiön ku meil on keittiön kautta kulku takapihalle ja se on aina niin hiekkanen :mad: Joku sata kertaa oon sanonu et eiks helteellä voi jättää kenkiä terassille mut eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Sori avautuminen :oops:
 
Mua potuttaa se, että vasta eilen "löysin" mun pakastimesta laatikollisen villevallattomia :wink Siis oon jossain vaiheessa ostanut ja unohtanut. Ei varmaan ois yhtään näillä helteillä maistunut jo pari viikkoa sitten.... Kostoksi itselleni aattelin syödä tänään useemman - eikös se oo lähes vettä ja maitoa ja helteellä pitää juoda.....
 
Kiloja satelee vaikka syön normisti! Joka raskaus tehnyt saman. Edellisestä kesken menneestä raskaudesta oli tallessa 5 kg ja nyt on tullut 7 kg ja viikkoja on 16. Maha on kuin viikoilla 25 ainaki ja mahtavia ilmeitä tulee ainaki kun kerron, että tammikuussa tämä vasta tulee. Normaalisti olen ihannepainon keskimailla. Liikun semisti ja teen kaikki ruoat ite koska perheessä on paljon ruokarajoitteita, joten minulla on hyvä käsitys siitä paljonko energiaa päivän aikana menee. Liikuntaa on tullut harrastettua enemmän alku raskaudessa ihan jo sen takia että pahaaoloa helpotti ulkoilu. Eli en herkuttele liikun syön tervettä kasvispainotteista ruokaa ja kiloja tulee!! Jeejee! Oon kohta valas, mutta koitan asennoitua siihen että ennenkin olen vuoden sisällä saanut liikakilot pois, nii jos nytkin sitte. Olo on vain nii turha ku ei mahu mihinkään vaatteisiin!
 
SaMa, kiva kuulla että jollain toisellakin olo helpottui liikunnalla/ulkoilulla.

Itselle ei ole painoa tullut, mutta just ihailin peilistä miten läskiksi vatsa on muuttunut. Ennen se oli pyöreä navasta alaspäin, mut näin raskaana ollessa se on turvonnut jo palleasta lähtien. Muumityyliin, eli ihmiset sitten vaan luulee että olen kesälomalla juonut vaan alkoholia tai syönyt jäätelöä.

Kuumuus vaivaa nukkumaan mennessä, mutta yllättävästi lämmin suihku on helpottanut oloa.

Mut olen vain hirveän laiska nyt. Mies tuntuu vähän kyllästyneeltä meikäläisen makoiluun...
 
Ihanaa Lissufin että joku tietää mun tuskan! Nämä selluliitti reidet ja allit käsissä on vähemmän kesäisiä.. Ihanaa kun maha kasvaa, mutta pitääkö muidenkin paikkojen levitä??
 
Klo tuli 4 ja meikä heräsi jälleen kerran kesken unien. Lähes joka yö hillun pystyssä, joskus kahdelta, joskus vasta 4 jälkeen. Eikä ole välttämättä edes karmee vessahätä. Nyt kävin sitten vessassa, pari lasia vettä ja porkkanaa itselle sekä karvakorvalle. Nekin loppu, höh! Nyt sitten arvon, että yrittäiskö vielä nukkua, vai ottaisko työkoneen tekis töitä. Taidan yrittää ykkösvaihtoehtoa....
 
Argh! Joku lintu ulkona alotti mesoomisen joskus puol6 ja sut ku se rauhottu ni puol7 rupesivat työmiehet sitten kaivamaan naapuritontille rivitalon pohjia. Aaaaaaaargh!

tipunen
Onko sinulla pupu vai koiruus joka syö porkkanata? Mä haluan pilku pupun jossain vaiheessa taas :Heartred

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla kans hermot menee kun joka yö herään 4-6 välillä vähintään tunniksi.. Yks yö meni jopa niin että menin nukkumaan 22:30, heräsin 00:00, pyörin sängyssä sinne 03:00 saakka kunnes meni hermot ja nousin ylös.. Lähin siivoilemaan ja tekemään sämpylöitä sun muuta mukavaa.. 06:00 kävi sit väsyttämään ni menin pariks tunniks 'päikkäreille' :angry1


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top