Vaippajuttuja

:) Aivan, istuvimmat ja toimivimmat vaipat ovat Tättäränkin suosittelemat Nupsukat. Harmittaa hiukan kun tuli ennen niitä kokeiltua kaikkea muuta mutta onpahan nyt kokemusta useammasta erilaisesta. Eikä niitä täysin toimimattomia sentään tullut hankittua ollenkaan. R&R tuplaläppäkin toimii taas, taisin oppia asettelemaan läpät neidin muodoille sopivasti. :)

Kannattaakohan tässä enää vaippoja hirveästi haaliakaan. Kuinka kauan tätä vaippaikää siis mahtaa olla jäljellä?
 
Hurti: Arvasin mistä vaipoista on kyse, kun mainitsit tuon valmistajan äitiysloman.

Riippuu lapsesta kauanko vaippoja tarvii. Kyllä minä sanoisin, että hyvin vielä kannattaa uusienkin vaippojen hankinta, kun keskimäärin n 2,5v niitä tarvii... Meillä juuri 2,5v oppinut yölläkin heräämään pissalle. Vaippoja käytetään vielä öisin ja päivällä jos mennään pidemmälle reissulle (varmuudeksi, kuivia ovat yleensä aina). Mutta on meillä yksi oppinut vasta nelivuotiaanakin... 
 
Mä oon ihan samaa miettinyt, että ei hirveesti viittis enää panostaa vaippojen ostoon. Meillä Mette käy kuitenkin jo yleensä vähintään nelisen kertaa päivässä potalla pissalla ja kakat tulee lähes aina pottaan. Tietysti voi olla, että vaippaan tulee taas enemmän välillä kun vauhti alkaa tästä kiihtyä. Saapa nähdä. Välillä Mette tosiaan vaan itkee niin kauan, että vien potalle. Ei halua vaippaan pissiä. :)
 
Miehellä on ihana työkaveri. Toi taas säkin kestoja ilmaiseksi (palautetaan kun ei enää tarvita). Tosi hyviä ja hyväkuntoisia vaippoja. Tällä kertaa oli FuzziBunz taskuja, BumGeniuksen taskuja, R&R taskullisia läppävaippoja (sisävaippoja), sitten jotain Tuhinatupa sisävaippoja (mulle outoja, mutta hyvältä näyttää). Lisäksi PUL kuoria. Nyt onkin sitten kivasti sisävaippojakin. Ostin just uudet villahousut Metelle kun tuolla FaceBookissa oli se Vaippojen yö ja sai tosi halvalla kestoja. :) 
 
Sain käyttöön Ronjan&Roopen sisävaippoja. Niissä kiinteä imuosa ja tasku johon saa lisätä tarpeen mukaan imuja. Täytyy sanoa, että ovat jopa Nupsukoita parempia. Kuivuvat nopeammin ja istuvat ehkä hitusen paremmin. Ja niissä on ihanan kirkkaat kuosit näin ankean sykyisen ilman keskellä.
 
Mä oon kanssa tykännyt noiden R&R sisävaippojen istuvuudesta ja muutenkin ovat tosi kivoja. Mutta tosi paljon tykkään myös Tuhinatupa sisätaskuvaipoista. Ne on käteviä kun voi mahallaankin pukea ja imukyky on hyvä.

Sinänsä vaippoja meillä harvemmin kotosalla käytetään. Ollaan siirrytty ihan pikkuhousulinjalle, kun pottailu sujuu niin hyvin jo. Kyllä mä esim. manducaankin yleensä otan ihan ilman vaippaa uloskin jos on ensin pottaan pissattu. Öisin käytetään vaippaa ja jos ollaan kodin ulkopuolella niin yleensä on vaippa. Mutta ei niitä kyllä kauheesti enää nykyään mene. :)
 
Onnikkaan Toivo-taskut ovat myös ihania! Oikein passeleita meidän neidille. Ja sivuneppikiinnitys helpottaa vaipan pukemista huomattavasti.
Pottailu sujuu meilläkin hyvin mutta vaippoja käytetään silti koska pissin tuloa en osaa vielä aavistaa ollenkaan, enkä ole ryhtynyt käyttämään neitiä esim. tunnin välein potalla.
 
Takaisin
Top