Vaavi vuokrattava ensisänky - kokemuksiä?

Emmy'

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Löysin netistä (vaavi.fi) sivut, josta voisi vuokrata ensisängyn vauvalle. Kyseessä on tuollainen vauvasänky, jossa on rullat alla. Tällaisia oli ainakin naikkarilla esikoisen syntymän aikoihin. Mietin, että pitäisiköhän vuokrata tuollainen. Saisi vähän 'lisäaikaa' lastensängyn hankkimiselle, kun pinnasänky vielä esikoisella käytössä (kylläkin ilman sivulaitaa). Vastasyntynyt kuitenkin nukkuu paljon, niin häntä olisi nukkuessa helpompi siirrellä, kun sänkyä vaan rullailee ympäri kämppää.. :D

4 kk:n vuokra maksaa 85€ (sis. Kotiin kuljetuksen, uuden patjan ja postimaksut palautusta varten) . Onko kellään kokemukia tällaisesta? Mitä mieltä olette tästä? Mielelläni kuulisin mielipiteitänne. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun ystävä kertoi, että hänen lastensa syntymien aikoihin (n. 8 vuotta sitten) tuo vaavi-sänky on ollut oikea hittituote. Hän kehui sitä paljon!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Triina: Etsiessäni kokemuksia vaavisängystä, niin löysin kyllä vain positiivisia kokemuksia. Kiitos, kun jaoit ystäväsi kokemuksen sängystä tänne. :)

Onhan tuo 85€/4kk tietysti 'suht' arvokas vuokrahinta. Mielestäni tuollaista sänkyä ei kuitenkaan kannata omaksi ostaa, kun sen käyttöaika on justiin sen korkeintaan 6kk.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Juu samaa mieltä! Jos meillä ei olisi jo kehtoa ja pinnasänkyä, harkitsisin itsekin vaavi-sängyn vuokraamista ☺


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä mietin myös pitkään tota vuokrausta mutta päädyin sittenkin pinnasänkyyn ettei tarvitse kahta kertaa maksaa :) oon lukenut vaan hyvää tosta sängystä ja on kyllä tosi kätevä palvelu! Kiva just että voi liikutella ympäri asuntoa tarpeen mukaan :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä ei ole niin paljon pinta-alaa liikutella vauvan sänkyä, joten meille ei tarvita sitä ominaisuutta. Meillä siis ei ole kauhesti eroa sillä, nukkuuko vauva makkarissa vai olkkarissa vai keittiössä ja kovin kauas en itse silloin sisätiloissa pääse kuitenkaan. On kyllä varmaan kätevä toisenmallisissa taloissa. :) Meillä vauva tulee varmaan ihan pikkuisena nukkumaan äitiyspakkauksen laatikossa, jos pinnasänky tuntuu alkuun liian isolta. :grin
 
Joo toi mullaki kävi mielessä ettei meiän 48 neliön kaksiossa kovin kauad pääse vaikkei pystyis liikuttelemaan sänkyä :D isommassa asunnossa tulee varmaan enemmän tarpeeseen.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meinasin tämän kyllä vuokrata, kun se on niin kehuttu ja onhan se kätevä. Meillä on siis rivari kolmella makkarilla ja yhdessä tasossa. Tuo vaavisänky on meidän kodissa ihan elementissään. Voin ottaa vaavin sängyssään ihan viereeni nukkuessani makkarissa ja heiata tarvittaessa sänkyä edes taas nousematta sängystä itse. Eikä vauvaa tarvitse herättää siirtyessä tilasta toiseen. Niin kätevää! Ainoa mikä vähän arveluttaa on jos esikoinen päättää vähän kyydittää pikkusisartaan, mutta eihän heitä nyt voi keskenään jättää juuri muutoinkaan. :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kuulostaapa kätevältä jutulta! Ja tosiaan ei kannata sen kaltast sänkyy omaksi varmaankaan ostaa varsinkaan jos ei kovin monella lapselka tuu olemaan :) Meil kiertää miehen suvussa semmonen pieni rottinkisänky, joka menee just joku 3-4 ekaa kuukautta :) On kyl kiva ettei tarvi pistää heti valtavan kokoiseen pinnikseen pientä nyyttiä:)
 
heinukka: Katselin itsekin niitä rottinkisia vauvasänkyjä. Ne ovat aivan ihania! ♡ Esimerkiksi tuolta
Annansilmät-aitasta tuo Vaavi- vauvan sänky on iiihana. Se näytti maksavan n. 240€. Tuokin on totta, että monelle lapselle se sitten on käytössä, niin kannattaako ostaa.
Toisaalta mistä sitä voi tietää kuinka monta lasta sitä itselle suodaan? Ei mistään. Tuollaisen saa varmasti toki myytyäkin suht hyvään hintaan. :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top