Vaatteet?

Tinsku TS

Jostain jotain jo tietävä
Tyhmä kysymys mutta, kysympähän kuitenkin. Missä vaiheessa olette alkanut pesemään vauvan vaatteita ja muita vauvan tavaroita? Itsellä nyt on täynä 29viikkoa ja tekisi jo kovin mieli alkaa niitä pesemään ja silittelemään. :)
 
Kauan aiemmin jo, olikohan edes ensimmäinen kolmannes täynnä... :) Kahdenkymmenen viikon korvilla taisin jo raivata niille kaappiinkin hyllytilaa.
 
Itsekkin olen miettinyt että pitäisikö pikku hiljaa ruvea niitä jo pesemään. Kun ei kummiskaan tiedä miten se loppu sitten menee että jaksaako tehdä mitää.
 
Niin eihän sitä ikinä tiedä. Ei niillä mikään kiire ole jos on vaan helposti esille otettavissa. Ite oisin ainakin jaksanut ja tarvinnut lisääkin tekemistä yhä että sais ajatukset pois vain tästä jatkuvasta odotuksesta :) Nyt sit vaan järjestelen noita tavaroita uudelleen ja uudelleen ja on pullot ja tutit keitettynä ja kun on vauvalle ollut periaatteessa kaikki valmiina joulukuusta asti niin keittiötäkin pistetty uusiksi...
 
Mä aloitin osan pesemisen ja viikkaamisen suunnilleen raskauden puolessa välissä. Nyt viimeinen kolmannes meneillään, ja ajattelin että loputkin vaatteet pesen ja viikkaan jahka jään tästä kesälomalle ja sen jälkeen äippälomalle.
 
Tilaa oon kaappeihin raivannut jo muutama kuukausi sitten, mutta ei oo vielä mitä pestä :) ekat käytetyt ihanaiset pitäis saapua postissa ensiviikolla niin eiköhän niitä sitten heti tuu pestyä :P nyt 20+6 :)
 
Mulla oli esikkoa odottaessa tosi pahoja ennenaikaisia supistuksia 2kk ennen äippälomaa. Pahimpina päivinä vain 10min jalkeillaolo laukaisi supistelut. Niitä käytiin useaan otteeseen sairaalassa lääkkeellisesti lopettamassa. Ja olin siis 2kk vuodelevossa - onneksi kotona!

Tuosta samaisesta syystä kaikki hankinnat ja touhuamiset jäi äitiysloman alkuun, siis siihen asti kun vauva oli täysiaikainen ja sitä ei enää oltais pyritty pitään sisällä jos supistelut olis alkanu. Eli ihan äitiysloman alussa alkoi sitten se hulina! Ostettiin sitteri, vaunut, turvakaukalo, pinnasänky oheistuotteineen ja kaikki loput vaatteet, siis mitä äityspakkauksessa ei ollu. Voin kertoa että tuntui aika mahtavalta päästä nypläämään niitä! Sit pesin, silitin, viikkasin ja järjestelin aikalailla, sairaalakassinkin pakkasin ainakin 20kertaa! Mutta hyvin ehdin kaiken siinä vajaassa kuukaudessa mikä mulla oli aikaa.
 
Takaisin
Top