Vältä tv draamaa raskaana!

Chimichanga

Näppärä viestien naputtelija
Huhtikuiset 2022
Olen huomannut olevani herkkä tv-viihteelle ja erityisesti väkivallalle, murha ja kauhu leffoista puhumattakaan! Ihan pahaa tekee. Ajattelen, että odottavan äidin tulee olla varovainen mitä katsoo ja mitä mielessä pyörii. Onhan pieni lapsi altis aistimaan äidin tunnetilan vaihteluita, stressiä yms. Hiljattain katsoin yhden pitkän turkkilaisen sarjan loppuun. Vikat päivät katsottiin varmaan 9 jaksoa päivässä jotta siitä päästäisiin eroon. Sarja oli täynnä jatkuvaa draamaa, uhkauksia, tunteita ja väkivaltaa. Odotettiin innolla että se loppu olisi onnellinen päähenkilöiden osalta, mutta päinvastoin. Kaikkea muuta. Siinä sitten meni pari päivää toipua ettei enää ajattele koko hömppää.

En tiedä pystyttekö te katsoon tv:stä mitä vaan? Usein uutisetkin on tosi ahdistavia ja ikäviä, niin mielummin jättää välistä.:banghead:
 
Ennen katoin mitä vaan eikä haitannu, mutta sit aloin huomaamaan miten esim. kirosanat tarttuu ja agressiivisuus. Sit jätin kaikki pois ja katoin oikeestaan vaan lasten leffoja:grin Nyt vähän kattonu muutakin mutta jos on yhtään ”liikaa” väkivaltaa/ verta tai huonoa kielenkäyttöä niin skippaan. On vaan vaikea löytää sellasia! :confused:
 
En ole kyllä huomannut mitään tuollaista koskaan. Mitään yliluonnollista en katsokaan, mutta esim. murhasarjat kuuluu suosikkeihin. En kyllä raskaana ollut muutenkaan herkempi millekään asioille.
 
En ole huomannut, kun en ole tv:tä katsellut pariin vuoteen kun se jäi muutossa eksälle :grin Uutiset kuitenkin luen normaalisti päivittäin, enkä niistä ainakaan tietoisesti skippaa yhtään normaalia enempää.
 
Ennen katoin mitä vaan eikä haitannu, mutta sit aloin huomaamaan miten esim. kirosanat tarttuu ja agressiivisuus. Sit jätin kaikki pois ja katoin oikeestaan vaan lasten leffoja:grin Nyt vähän kattonu muutakin mutta jos on yhtään ”liikaa” väkivaltaa/ verta tai huonoa kielenkäyttöä niin skippaan. On vaan vaikea löytää sellasia! :confused:
Joo mä kestän parhaiten lastenleffoja... niitä voi kattoo rennosti eikä tarvii jännittää :happy:
 
Ei mulla tee kyllä lainkaan pahaa väkivalta tai muu kauhu. Mutta onnesta itken, vaikka kyseessä olisi mikä tahansa älyvapaa ohjelma. :D Peleistä oon miettinyt, että voiko olla haitallista, kun niihin uppoutuessa välillä oikeasti säikähtää ja joutuu jännittämään. Tunteet on suuria.
 
Takaisin
Top