Uusien toivojat ja odottajat <3

Äippä, asenne kohdillaan! Uuteen yritykseen ja eiköhän jossain vaiheessa tärppää ja pikkuinen pysy tiukasti mukana. :)
 
Kertokaas te jotka olette kokeneet keskenmenon niin onko teillä vuoto yltynyt nopeastikin? Mun aikasemmissa keskenmenoissa vuoto ollut runsasta alusta asti ja mahaa krampannu, noh nyt sit vaan vähän vuotelee siis jää vaan paperiin... Eikä kipuja minkään moisia... Mahassa vaan sellainen olo niinkuin olis menkat alkamassa...
 
Mulla alkanu keskenmenot (2) ihan niukalla vuodolla, seuraavana päivönä tullu kunnolla verta. Yhdessä km jouduttiin lääkkeillä käynnistämään.
Mutta mietin että jos sulla nyt kroppa "pihtailee" vuodon kanssa, kun just oli sitä vuotoa? En tiiä..
 
Mulla alkoi tiputtelulla ja tais seuraavana päivänä alkaa kunnon vuoto. Viikkoja tuolloin jtn 6+
 
Kiitos Timbe kokemuksen jakamisesta:) jospa tää nyt lähtis kunnolla käyntiin niin pääsis taas yrittämään... Noh pitää katella tonne maanantaille jos ei oo kunnolla käynnistynyt vuoto niin kaipa sitä pitää lääkärille soitella:/
 
Mutta jos se on ollu pelkkä kiinnittymisyritys, niin voi olla että sulla alkaa vuoto vasta sit kun seuraavien menkkojen pitäis alkaa. Koska veikkaan että et tietäis ees koko raskaudesta jos et ois just tuossa välissä testannut? Kun se hcg oli niin vähän aikaa koholla :/
 
Niin... Kaipa täs voi alkaa sänkyä tampaamaan kun toi vuoto kokonaan loppuu? Tuskin siitä mitään haittaakaan oo... Nyt kun toi ukkokin on herkistynyt uuteen vauvaan:wink
 
Äippä, kannatan :-* ja joskus se vuoto voi käynnistyä siitä seksistäkin, ei siitä haittaakkaan ole :)
 
Tääl on ovisfiilikset täysillä päällä :) nyt on verkot ns. vesillä! Jännä kun on sama fiilis kun ykkösen kohdalla että niin kovasti haaveilee vauvasta mutta samalla on kauhusta kankea että miten se elämä tulisi muuttumaan :D ja jännittää koko raskaus, et oisko yhtä raskas ja varsinkin synnytys kun se meni persiilleen. Tikkuun kun pissi viivat ni oli kyllä varsin sekava olo viimeksi. Onnellinen ja kiitollinen olo mutta samalla tuli pieni paniikki että oma elämä oli nyt tässä xD onneksi se ei ihan niin mene ja jospa toisella kertaa ei tartteis panikoida. Mutta jotenkin tuntuu että on väärin esikoista kohtaan kun tulee toinen huomion viejä vaikka tiedän kyllä miten ihana oma sisarus on. Samoja fiiliksiä muilla? :)
 
Kyllähän se toinen lapsi on aina esikoiselta pois huomiosta ja kolmas taas edellisiltä jne, mutta kyllähän sisarus tuo niin paljon enemmän elämään, hyvässä kuin pahassa! Mulla on joka kerta ollut fiilis raskausaikana, että mihin helvettiin sitä taas on sitoutunut, mutta kyllä siihen ajatukseen kasvaa ajan kanssa ja kaikille muksuille löytyy aikaa. Mua lähinnä hirvittää tuo koulutuksen hinta tulevaisuudessa, että onko lapsille varaa tarjota kaikki mahdollinen, mutta onneksi ainakin nykyisellään opiskelua tuetaan ja saa käytännössä ilmaista opintolainaa nostaa halutessaan :) Mun lapsuudessa vanhemmat keskittyivät töihinsä, mä haluan panostaa aikaan lasten kanssa ja lapset saavat olla kiireettömästi lapsia ja kehittyä rauhassa ilman hoppua ja repimistä joka suuntaan vauvasta asti. Rutiinit luovat turvaa koko porukalle ja on itellä helpompi pitää pakka kasassa :) Kyllä sitä aikaa ja rakkautta löytyy, kahden kanssa ei välttämättä vielä niin kovasti edes tarvitse suunnitella ajankäyttöä.
 
Faline toivottavasti tärppää ja sintti pitää tiukasti kiinni:)
Kyl sitä plussan jälkeen ajatukset vetää sellasta vuoristo rataa, sama oliko se ensimmäinen vai viides muksu:wink ainakin mulla, pääliäisenä on kuitenkin suunnaton ilo ja rakkaus pikku "möhkälettä" kohtaan❤️
 
Takaisin
Top