Uusien toivojat ja odottajat <3

Voihan seulontatulokset. Riskiluvut ab 100x isommat ku ekan joulukuisen kanssa (mutta silti ikään nähden ihan ok, kai...). Mutta aloin katsoon labroja tarkemmin ja se joku pappa-arvo on tosi alhainen, mikä lisää vaikka mitä riskejä downista kohtukuolemaan :sad001 Koko päivän vaan googletellu ja yrittänyt saada mielenrauhaa siinä onnnistumatta. On just sillä rajalla et jos ois alle, niin tulis jossain maissa lisätutkimuksia. Suomessa näitä ei ilm erityisesti seurata, kun on rakenneultra kaikille kuitenkin. Voihan huoli. En tod yritä enää tätä vanhempana toista jos tämä menee kesken, enkä kolmatta jos kaikki ok.
 
Koita tytsy olla stressaamatta, mäkin noita liikaa tutkineena olen tullut siihen tulokseen että noita seula labroja kannata kattoa... menettää vaan mielenrauhan ja yö unet:sad001
Luottavaisin mielen vaan etiäpäin!
Mäkin sain itseni pieneen paniikkiin kun menin googlettamaan tota mun istukkaa mutta olen vahvasti päättänyt että en vaivu paniikkiin (ainakaan kovin suureen:wink ) kun enpä minä voi itse siihen vaikuttaa tai voi estää mitään tapahtumasta... kaikki hyvin kunnes toisin todistetaan! Jännällä odotan seuraavaa ultraa joka 2.8! Mutta sitä ennen nautin tästä ihanasta kesästä:)
 
Joo, sitä mäkin yritän just takoa päähäni, et turha murehtia jotain tulevaa, mille ei mitään voi. Onneks muut arvot oli vissiin ihan ok, niin se vähän parantaa mieltä. Milloin äippä sun la taas olikaan? Laho pää...

Ootteko te muut nähneet raskausaikana koko ajan jotain ihme unia ja painajaisia? Mulla on joka yö niinku leffaan menis ja harvemmin mitään komediaa :D viime yönä mm kosmetologi irroittikin multa 2 hammasta. Mitähän sekin sit tarkoittaa? :D
 
Ja äippä, mikäs sun istukassa on? En muista et olisit siitä puhunut? Toi pappa-arvo just voi kertoo et mullakin on istukassa jotain ongelmaa.
 
Mulla on la 26.9 menossa rv 28:) toi mun istukka on vallimainen joka tarkoittaa sitä että vauva ei välttämättä saa tarpeeksi ravinteita, istukka saattaa irrota ennen aikojaan ja saattaa altistaa kohtukuolemalle/keskenmenolle... että tämä lisättynä tähän radiin niin hiukan meinaa ressiä pukata:sad001 onneksi jäppinen on kova liikkumaan niin voi olla huoletta ku tuntee muljuamiset:wink
Unet on kyl melko mielenkiintoisia, joko kauhua tai seksiä:D siis mikäli nukkuisin, tänäänkin heräsin klo 5 enkä saanu enää unta o.O
 
Hyvillä viikoilla siis ollaan jo, vaikka joutuisikin tositoimiin etuajassa istukan takia. Aika erikoinen. Onko sulla ekat labratulokset lähellä, paljo sun pappakMOM oli? Heh ja joo, taisinpa mäkin pari seksiuntakin onneks nähdä :wink
 
Mun uus Th piilotti mun kaikki labrat joten ei mitään käsitystä! Ei voi auttaa:sad001mulla tää istukka homma huomattiin rakenne ultrassa...
Tuntunnetko sä jo liikkeitä? Mulla me ainakin helpottaa pahinta ressiä, ainakin tietää että elossa ollaan:wink
Mut joo, onneksi alkaa olla hyvät viikot niin jos kaikki menee päin persettä niin on jotain tehtävissä:)
 
Mulla näkyy Kannassa kaikki. Kai sulla nyt pitää olla oikeus sun omiin tietoihin! Se Kanta on kans kyl niin hankala käyttää...

En oo varma tunnenko liikkeitä. Tänään vähän mietin et olisko voinu olla. Lähinnä varmaan ilmaa mahassa :D
 
Sitäpä minäkin oon ihmetellyt että aikasemmin nämäkin nähnyt mutta en nyt... kaikki sikiöseulat, labrat ja sokrurasitus tulokset on piilossa... tai ei ainakaan puhelimen kautta selatessa näy:/
Aikaisemmat labrat näkyy kyl jotka ei oo neuvolaan lähettämiä :eek:
 
Meille tulee toinen poika :Heartred Taisin kovasti toivoa tyttöä, kun ensifiilis oli pettymys. Nyt en koskaan saa omaa tytärtä, musta ei tule koskaan äitiä tytölle, jolle voisinjakaa omaa naiseutta :sad001 Pienet pojat ovat aivan ihania ja olen ihan in love myös tähän pieneen myös kuitenkin. Mutta jää varmaan ainiaaksi haikeus myös :sad001
 
Onnittelut poikalupauksesta tytsy! Hyvä kun ihan ääneen kerrot pettymyksestä ja käsittelet asiaa :Heartred Mut mietippä jos sulle olis sattunut samanlainen tyttö mitä meidän joulukuinen, eli käytännössä poika :D Joo, yritän vaan lohduttaa sua, onneksi se sukupuoli ei ole se tärkein asia ja varmasti asian kanssa opit elämään, vaikka haikeaa olisi!
 
54A693C3-7242-4863-A4A7-99C7CE81B102.jpeg

Tänne tämmöstä! Vasta viikon päästä pitäs menkat alkaa, mut oireita ollut niin testasin kun sopisi siihen mökkireissuun hedelmöitysajankohta... Mies siis silloin sanoi, että jos tulee niin tulee, no nyt näemmä tulee huhtikuussa jos kaikki hyvin menee :Heartred Olo on onnellinen, mutta samalla jotenkin huolissaan, että voiko vielä viidennen terveen lapsen saada. Hulluahan tämä on ja niin kuin mieskin sanoi, että meillä on jo neljä, että ei mitään järkeä, mutta samaan hengenvetoon lisäsi, että eihän näitä asioita voi pelkällä järjellä miettiä, lähinnä vituttaa vaan raskaus ja imetys kun menee pari vuotta, että ollaan samassa tilanteessa kuin nyt :D
 
Tytsy onnea poika lupauksesta :) samaistuin tohon sun viestiin... mulla pari kertaa tullut pettymys että ei myö sitä poikaa aikaseksi saada ja kun saatiin tietää että tämä meidän ”vanhinkolaukaus” on poika niin olin siitäkin hiukan pettyny... mut sanoisin että hyvä näin:) kunhan on terve ja vauva:wink
Warheart onnea tuhannesti :) kyllä tekin sieltä vielä terveen vauvan saatte! On muuten hyvin selkeä plussa :eek: kaksoset? :wink
 
En mä kyllä kaksosiin jaksa uskoa kun joulukuinen sai alkunsa kans samaan tyyliin, että oireiden perusteella vahva plussa jo viikkoa ennen oletettuja menkkoja ja sillonkin sopi hyvin kun laskeskeli mahdollista hedelmöittymistä :) Kaksoset vois olla lievä shokki, mut kyl siitäkin varmaan selviäisi, kerralla auto täyteen :D
 
Meillä olis 6+8 kuljetuskapasiteetti, mut jos sen toisen auton jättäisi täyttämättä :D
 
Meillä ois 9+4, miehellä on pikkunen pirssi alla ja mä ajan tolla ilmaston lämmittimellä... ihan hävettää miten paljon mennyt bensaa tässä kesän aikana:eek:
 
Eipä se yks iso lämmitä sen enempää kuin kaks pientä, jopa vähemmän :wink Jos siis puhtaasti miettii CO2-päästöt/hlö :D Mehän tuhotaan tämä maailma vaan lisääntymällä... Jospa sitä sais opetettua jälkikasvulle jotain järkevää, suurin osa mun tuttavista ei esim kierrätä, mikä on mun mielestä aivan vitun itsekästä! Ite kierrätetään kaikki ja mietitään ilmastoasioita. Auto tosin voi vaikuttaa siltä ettei meitä kiinnostaisi yhtään, mut me ei lennetä lentokoneella, sillä saa jo noin 7 vuotta päästellä autolla jos yhteen lentoon vertaa. Menipä taas totiseksi :D
 
Takaisin
Top