Uusien toivojat ja odottajat <3

Onnea Tytsy! :) Tohon koliikkiin voisin sen verran sanoa, että sen taustalla on monesti ihan hoidettavat asiat, kuten refluksi tai allergia, ei kannata vain tyytyä helppoon diagnoosiin, koska ei vauva huuda turhasta.

Raskaudet kestäneet sinne laskettuun aikaan 2kpl, esikoinen 38+1 ja neljäs tuli joitain päiviä ennen laskettua aikaa.
 
Tytsy kyllä te pärjäätte uuden vauvan kanssa vallan hyvin:) eikä se ole selviö että teille tulis uusi koliikki vauva tai että vauva olisi sairas... meidän esikolla oli koliikki eikä näillä muilla oo ollut mitään muuta kuin ajoittaisia mahan väänteitä johtuen millon mistäkin... toivottasti en just manannut itselleni koliikki vauvaa:wink
Mut tosiaan pointtina että koita olla luottavaisin mielin ja aika näyttää mitä sillä on teidän varalle:wink voithan sä käyttää vaikka tulevan vauva ajan niin että mietit näitä sun työ asioita kun sulla toisi olla myös se uuden työn haave... jos vaikka seuraavan äitiys vapaiden jälkeen pääsisit sen haaveen kimppuun :wink
Mitä sun mies oli mieltä uudesta vauvelista? Hän taisi olla jossain kohtaan kovinkin vastaan...
täällä myös tota samaa itku herkkyyttä millon mistäkin asiasta, esim tänään täytettiin eskarin kehityskeskustelu lappusta typyn kaa kun se fakta iski tajuntaan että piru sentään mun vauva lähtee oikeasti kouluun:eek: se on tuntunut niin kaukaiselta eskarista huolimatta ja nyt tuntuu niin pahalta kun miettii että kohta tulee päivä kun mun vauvat alkaa lentämään pois pesästä, löytävät itselleen kumppanit,
perustavat omat perheet ja musta tulee mummo:eek: voi apua!!! Niin ja telkka ohjelmat/ tietyt biisit aiheuttaa ihan hirveitä itku kohtauksia... Huoh!!!
 
Mies on vielä enemmän huolissaan että jos on koliikki tai muuta ongelmaa. Mutta muuten kyllä onnellinen.

Joo warheart, ei vauvat kyllä turhaan itke. Paskempi homma vaan, kun ei lääkärit tai neuvolat ota asiaa vakavasti. Ja siinä väsymyksen tilassa ei ole kyllä itselläni ainakaan ollut voimia tehdä asian eteen mitään ja taistella tutkimuksia tai jotain, kun kaikki lääkärit on vaan et koittakaa jaksaa ja onpa äiti nyt turhaan huolissaan. Ehkä seuraavan kanssa olisi edes sen suhteen sitten viisaampi, jos käy niin huono säkä, että olisi koliikki.

Kiitos kannustuksesta äippä ja w :)

Ja äippä, sittenpä sulla vasta niitä lapsia ympärillä viliseekin, kun alkaa lapsenlapsia tulla :)
 
Toivotaan ja uskotaan että siellä sun masussa kasvaa ”kiltti” vauva joka ei turhia huutele ja selviätte nyt ilman vaivoja:)
 
Tytsy, joo, tuttu juttu! Jos olisin nyt tän neljännen kanssa ollut neuvolan/lääkäreiden ohjeiden varassa, niin kyllä varmaan olisin jo itelleni jotain tehnyt :/ On kyllä hirveää paskaa kun ei äitejä kuunnella vauvan oireista ja tuo koliikki lyödään diagnoosina ja sanotaan vaan, että voi voi, koittakaa kestää... ”Onneks” jo toinen muksu tätä lajia, niin tajus heti kerralla karsia oman ruokavalion, nostaa sängyn päädyn ja pitää vauvan kantoliinassa/manducassa päivisin. Ihan kamala stressi oli sillon esikoisen kansaa kun jatkuva painostus oli johonkin suuntaa neuvolasta ja se väsymys oli aivan tappavaa! Nyt joka kerta oon suoraan sanonut, että en noihin pelleilyihin lähde, mulla on kokemus kuitenkin yhdestä moniallergisesta ja kahdesta normaalista lapsesta, joten mennään sen lapsen ehdoilla. Neuvola onneksi suhtautunut hyvin, lääkäri allergiapolillakin ihan ok, mutta niitä terkkareita ja lääkäreitä tosiaan on ja paljon, jotka eivät kuuntele äitejä ja voivottelevat vain :sad001 Onneksi vauvalle ei diagnoosia mihinkään tarvita ja itse voi päättää mitä suustaan sisään laittaa, että sikäli itsellä oli ihan onnekas tilanne kun saanut itse selvitellä mikä sopii ja mikä ei :) Jos jotain ongelmaa ilmenee niin Facebookin imetysdieettaajat ja allergialasten tukiryhmät on todella kullanarvoisia ryhmiä! Kaiketi nuo saa täällä mainita. Mut nyt varmaan kannattaa keskittyä mahan kasvatteluun ja elää tässä hetkessä, stressaa sitten tulevaisuudessa jos sille aihetta.
 
Onkohan tää ollenkaan oikea raskaus, kun ei ole mitään oireita?

Kyllä muuten ottaakin päähän nää raskausruokavaliorajoitteet, kun ollaan lähdössä etelään. Salaattejakin pitäis vältellä ja jätskiä. Ja kaikki ihanat pehmeät juustot ja kalat. Ja viinilasillisesta joulukuisen nukahdettua voi vain haaveilla :/ En muista et ekalla kerralla olis harmittanut yhtään, olin vaan niiiiiin onnellinen.
 
Tytsy, mullakin ollu tää raskaus hyvin vähä oireinen ja todistettavasti raskaana ollaan:)
Voih kun pääsis itsekin jonnekin! Noh keski Suomeen ja Suomen Turkuun heinäkuussa mut jonnekin ihan täysin vieraaseen ja uuteen... ehkä joskus!
 
Mitäääää äippä, lueskelin muita ketjuja, onko teille tulossa POIKA??!!???!!!??? IIIIIKKKK :Heartred oliko ihan selvä poika? Mitä mies sanoi??
 
Äippäää, etkö oo meitä käyny inffoomassa!!!????
 
Onnea äippä! Tämä oli kyllä niin tarkoitettu! Vahinkoraskaus ja nyt vielä poika tyttökatraan jatkoksi :Heartred Eipähän niin paljoa haittaa, että oot laittanut vauvajutut eteenpäin :wink
 
Niinpä, paitsi että oon hankkinut jonkun verran pinkkejä vaatteita o.O ku en uskonut että meille poikaa tulee mut onneks ne on yö vaatteita suurimmaks osaks :p
 
Muuten, kukaan kuullut mistään vallimaisesta istukasta? Et niinku reunat paksummat kun keskeltä... Mulla kuulemma sellainen ja pääsen elokuun alussa bonus ultraan vauvan kasvun seuraamiseksi... nyt kun asioita sulateltu niin rupes miettimään että mitäköhän se nyt niinku meinaa... mut ei se kuulemma vaarallista ole:/
 
Ovat kuulemma vasta nyt (2 viiikon aikana) ruvenneet niitä seuraamaan...
Et tääkin aika uus tuttavuus tässä seurontojen listalla:/ diabeteksenkin sain riesakseni jo ekassa rasituksessa :sad001
 
Timbe mitä mieltä mies on uudesta vauvasta? Oletteko asiasta keskustellut? Vauvat on kyl vaan ihania :wink
 
Kyyyl oon aina sillon tällön koittanu vähän vinkata vauvasta, mutta totaalinen EI on tullu vastaukseksi :D
 
Takaisin
Top