Uusien toivojat ja odottajat <3

Tytsy mun piti tuonne meidän yleiseen keskusteluun tullakin sanomaan että jos yhden haaveen saisitte nyt aluille niin jos muut sit tulis perässä:wink nyt se täti kurvaa kaukaa teidän osoitteen ja huomenna pissatikusta kuvaa:wink sormet ja varpaat ristissä!!!
 
Mä oon nyt vähän pihalla. Mikä ihmeen täti?

Mutta... ostin testin! Aamulla tikutan, jos ei ala yön aikana. Turha toivo kyllä varmaan tämäkin.
 
Tytsy aunt flow eli menkat :D sorkkis epäselvä ulosanti:wink toivomme huomenna tupla viivoja:wink oih kun jänskättää...
 
Kattoko kukaan mutten tänään tota arman täällä pohjantähden alla kätilöt jaksoa? Katsoin ja tulva portit aukes... taas:D aivan ihana jakso!
 
Mä katoin kans ton Armanin jakson. Aivan huippu ihana jakso, kyl tuli kyyneleitä ja kyllä kätilöt tekee niin arvokasta työtä. :Heartred
 
Talvitintti niinpä! Sama koske muutakin terveyden huollon ammattilaisia ja vieläpä paskalla palkalla/arvostuksella!
Mitenkäs teillä menee toukokuisen kanssa? Vauvavuosi lähestyy päätöstään:eek: nyt jo? Siiri tossa eilen seisoi ilman tukea jotain 30 sekkaa ja mä pidätin henkeä koko sen ajan:D tukea vasten kanssa kävelee tosi hienosti :wink me ollaan kans aloitettu maitoon siirtyminen, jugurtti/rahka tms maistuu neidille ja tavan maitoa ollaan tilkka jo lisätty korvikkeen joukkoon... masua ei näytä haittaavan, onneksi:)
Kylläpä vuosi meni nopsaan:wink
 
Äippä kiitti kysymästä hyvin menee. :) Meillä otettu pari kolme askelta ilman tukea mut ei vielä pysy pystyssä ilman tukea. Ärsyttää vaan tää vaihe kun kaikki kielletty kiinnostaa ja koko ajan saa olla kieltämässä/siirtämässä paikasta toiseen. :joyful: Ja joo, ihan uskomatonta et kohta eka vuos taputeltu, missä mun vauva? :eek:

Ollu kyllä ihan hirvee viikko, meille iski noro. :hungover: Maanantaina mies alko oksentaa, tiistaina illalla joulukuinen kesken unien alko oksentaa ja oli hiuksiaan myöten oksennuksessa ja koko sänky. Toukokuinen alkoi ripuloimaan ja mä oksentelemaan, hyi helvetti, ihan kamala tauti. Tänään uskalsin vihdoin syödä leivän, tiistaina viimeks syöny. Kyl tästä aletaa parantumaan, toukokuinen edelleen välillä ripuloi mut kohta tauti selätetty.
 
Voih kamala Talvitintti:eek: onneksi teillä jo suunta parempi:) vatsatauti on itsessään ihan kamala tauti mutta lapsiperheessä se on yks helvetti...
mitä luulette onko teille luvassa jossain kohtaa 3 pikkusta?:)
 
Meille tulee vauva :Heartred !!!
(Jos kaikki menee hyvin)

(Ja tämäkin on varmaan joulukuinen, ja jos tulee samalla lailla vähän etuajassa ku eka joulukuinen, niin todennäköisesti vietetään joulu synnärillä :/ onko teillä muilla raskauksien kesto ollut suht sama vai vaihdellut ihan miten sattuu?)
 
Ihanaa tytsy, onnea hirmuisesti :Heartred Toivotaan todella että kaikki menee hyvin!

Meillä ensimmäinen syntyi 2 päivää yli lasketun, keskimmäinen 9 päivää ja joulukuinen 12 päivää, nelosta ei lähetä kokeilemaan se ei tulis ulos ikinä :D
 
On ollu puhetta ettei meidän lapsiluku tässä oo, kolmas (ja ehkä neljäskin) halutaan ehdottomasti mut just nyt tuntuu ettei vielä oo uuden vauvan aika. Tykkään kyllä tästä pienestä ikäerosta mikä meidän pojilla on ja välillä tulee mietittyä et olis pitäny yrittää samaisella ikäerolla, mut tällä hetkellä hyvä näin että meitä on neljä. :) Joskus tulevaisuudessa sitten. :)

Tytsy onnea plussasta! :) Mun on paha verrata raskauksien kestoa kun esikoinen käynnistetty 38+3 (syntyi seuraavana päivänä), toukokuisen synnytys alkoi itsekseen 41+2.
 
Talvitintti kaikki aikanaan:wink
Tytsy mahtavaa!!!! Onnea:) pikkuselle paljon vauva liimaa mukaan:Heartred
Yhtä lukuun ottamatta (joka synty rv 38) tytöt on syntynyt ihan siinä rv 40 tuntumassa:)
 
Lievää hormonihirviöyttä jo havaittavissa :D Tai lähinnä surulliset asiat itkettävät ja tulee muisteltua kaikkia menetyksiä :sad001 Ja mietityttää kovasti, että miten selviää kahden lapsen kanssa ja miten taas menee elämästä ja työelämästä vuosi pari vauvavuoteen. Vauvat nyt kuitenkin on musta vähän tylsiä :D Ja pelottaa että tälläkin on koliikki, koska sitä me ei enää jakseta. Tai että lapsi ei ole terve koska mun ikä. Voivoi, kyllä yhden kanssa vaan on elämä helppoa ja halpaa. Mutta kun silti haluan joulukuuselle sisaruksen elämään tueksi ja turvaksi ja olisi niin hauska tutustua toiseenkin omaan lapseen :) Elämä on täynnä ristiriitoja.
 
Takaisin
Top