Uusien toivojat ja odottajat <3

Ja haamutkin on plussia.
Itse tein haamutestin näistä kaksosista kun menkat oli 5pv myöhässä ja kaikki seuraavat 4 testiä, kaikki haamuja. Ei yhtään puhdasta plussaa ja nyt kuitenkin 23+5 ja 2x500g pötkylät masussa jumppailee :wink:grin
 
Siis ootteko yrittäneet? Mitä nyt tapahtuu? Eikä teidän lapset pitäneet olla tässä?
MÄÄKIN HALUUUUUUUN!!!! :D
 
Timbe ei olla yritetty, piti olla joo ja olin asian kaa ihan Ok! Kuumekkaan pahemmin oo vaivannut... 1 kerran seksii tässä kuussa ja laskennallinen varma päivä ( kyllä tiedän että ei ole olemassa varmoja päiviä)
Meille on sit vissiin tulossa vauva numero 6 la vissiin on 25.9 joten ollaan rv 4+1... kyllä tässä ollaan mietitty vaikka ja mitä ratkaisua mutta ei tässä voi muutakaan kun pitää vauva, aborttiin ei pystytä kumpikaan...
mies oli kyllä tosi ihana kun tulin tikun kaa vessasta itkien ja näytin tuloksen, totes ihanan jörösti että mitä sinä siinä vollotat, meille on tulossa vauva. Sit se halas mua ja mä itkin enemmän:,)
Mut voihan elämä mä sanon! Olin ihan tyytyväinen elämääni 5 tytön äitinä mutta jahka tästä tokenen niin olen varmasti tyytyväinen elämääni 6 äitinä:wink Siirin ja toukan ikä ero 1v3kk...
voi elämä!
 
Onnea Äippä! :Heartred Meillä on nuorimmaisten ikäero 1v3kk :) Mä varmaan vetäisin itteni jojoon jos olisin raskaana :D
 
Onnea Äippä! :Heartred Meillä on nuorimmaisten ikäero 1v3kk :) Mä varmaan vetäisin itteni jojoon jos olisin raskaana :D

Ei kaukana käynyt :wink kyllä tässä pikkuhiljaa jo tottunut ajatukseen mutta silti, voi elämä! Eka neuvola varattu kun kävin äsken Siirin 8kk neuvolassa jossa muuten kaikki on 8kg ja rapsut päälle ja 67.1 cm pitkä! Sain hyvät hoito ohjeet siirin ihon hoitoon ja luidan reseptejä:)
 
No sama se kyllä täällä olisi, että jos vahinko kävisi niin kyllä se lapsi pidettäisiin :) Todella kuormittavaa vaan tämä arki tuon tissiposken kanssa, onneksi jo alkanut uppoamaan ihan ruokaakin ja päivisin enää lähinnä ruuan päälle hörppii tissin. Yöt sitten menee joko ihan päin persettä jatkuvalla tissittelyllä tai sit melko rauhallisesti parilla tissittelyllä. Tähän joku raskaus olis kyllä pahinta mitä voi kuvitella! :D Onhan meillä autossa 8 paikkaa, että mahtuisi niitä pentuja vielä pari lisää :D
 
Äippä whaaat? :eek: Onnea plussasta! :happy:

Meilläkin 8kk neuvolalääkäri takana, paino 9kg ja 75cm. Poika otti 7kk iässä kunnon kehitysaskeleita, oppi istumaan ite, nousemaan tukea vasten ja nyt välillä käveleekin tukea vasten. Missä se mun vauva on? :arghh:
 
Talvitintti teidän jätkähän on oppinut uutta:eek:
Täällä vasta ryömitään ja sitäkin vaan jos on lattialla jotain todella mielenkiintoista... muuten liikutaan taaksepäin käsillä työntäen!
Niin ja kiitos:)
Kyl on vaan niin epätodellinen olo? Onko tämä tottakaan, vaikka etoo ihan ”kivasti”:p
 
Kyllä kelpais mulle pelkkä ryömiminen, kauhun hetkiä välillä kun pää meinaa kolista milloin missäkin. :p

Varmasti aika sekavat fiilikset, etenkin jos päässä käsitelly jo niin ettei enempää lapsia tule. Toivottavasti raskausaika sujuis suht kivuttomasti sulla. :) Mitäköhän sun miehen vanhemmat mahtaa tuumia kun uutisen kuulevat... Eikös ne ollu vastaan teidän lapsilukua, muistanko oikein..? o_O
 
Talvitintti, juu muistat oikein:) pakko kyl sanoo että ei mitään käryä että miten reagoi, tuskin järin hyvin o.O
Mä kerroin jo omalle äidille (ja isälle) ja siskolle (sillä olis la toukokuussa, 2 vauvaa sukuun kerta laakista:) ) ja nää otti uutisen hyvin vastaan, sanoivat vaan että eipä yllätä et meille taas vauva tekee tuloaan... olivat kyllä iloisia, pelkäävät vaan mun kropan kestämistä (se jännittää muakin) mut eipä sitä passaa vielä ajatella, kaikki aikanaan!
Nyt kyl tää etominen ja palelu alkanut ennätys aikasin, näkökin sumee toisesta silmästä :eek: kellään kokemusta näkö ongelmista alkuraskaudessa?

Mulla ei kyllä oo vielä mitään suurta kiirettä että Siiri nousis 2 jalalle, meinaa olla hiukan vauhdikasta muutenkin tää meidän elämä:wink
 
Takaisin
Top