Uusien toivojat ja odottajat <3

Eilen päästiin vihdoin kotiin :happy: huomenna olisi jo eka neuvolakin niin pääsee näkee miten paino on lähtenyt kehittymään. Kakkaa ainakin tulee jo kovasti, melkein joka vaipassa. Että kyllähän sitä maitoa sinne menee :)

Ja tänään vauva vietti ensimmäisen seurusteluhetkensä. Tähän asti on vain nukkunut ja syönyt. Ja isosisko on edelleen vaan ihan haltioissaan vauvasta :Heartred

Mut oikeesti, kyllä nyt sais vauvakuume jäädä väliin tämän jälkeen. Nyt ois aika hyvä.
 
Oonkohan muistanu/ehtiny onnitella? Onnea Nupulle ja jos muitakin ketä saa onnitella :)

Täällä ollaan 2 päivää myöhässä, pitäkää mun puolesta peukkuja!

Kättärin vika vauva on nyt syntynyt. Aika kurjaa ja hurjaa ajatella, et mihin ne kaikki tulevat synnyttäjät täällä pks mahdutetaan! Ja kun muissakin sairaaloissa kaikenmaailman sisäilmaongelmia.
 
Tytsy peukut pystyssä josko olis tärpänny. :wink

Mä en itse asu pääkaupunkiseudulla, mutta mulla tuli jostain syystä silti jotenkin tosi haikea olo kun luin että se Kättäri suljetaan. :sad001 :p
 
Niin joo olihan meillä tänää 5kk neuvola. :) Kaikki ok, kuukauden päästä sitä ollaanki jo melkein 6kk ja saa syöttötuoliin istuttaa. :nailbiting:

Paino 6695g (6410), pituus 69.7 cm (66.0) & py 43.0 (42.4). Suluissa 4kk mitat. Tuon painon takia saatiin lupa aloittaa lihat jo viikon päästä, ja nyt pitääkin ottaa puurot kehiin kun ei olla maisteltu.
 
Hitsi sentään tytsy:sad001 toivotaan että tässä kierrossa tärppäsi!
Talvitintti, toivotaan että puuro maistuu ja lihatkin jahka ne aloitatte! Meidän neito ei oikein noista soseista välitä, syö n 1rkl mut sit menee suu niin tiukasti kiinni että sinne saa mitään sisään! Odotan innolla että saadaan syöttö tuoliin istumaan jos vaikka sormiruualla olis parempi menestys:/ meillä olis 5kk neuvola ens viikon to, jännä nähdä miten on typy kasvanut, vai tuleeko noottia pituus kasvusta...
 
Tänne vähän tarkemmin/kattavammin neuvola kuulumisia:)
Eli tosiaan Siirillä oli tänään 5kk neuvola ja kaikki kivasti, kasvaa omalla käyrällään tasaisesti. Mitat on 6.9kg ja 63 cm, pieni suuri tyttö:)
Saatiin lupa aloittaa toinenkin ateria ja viljat/lihat, eka testataan hedelmät/marjat ja siitä sitten puuron kimppuun... muutenkin kasvu ja kehitys oli kohdillaan, istuttaa kuulemma saa jo sylissä jos vaan jaksaa/haluaa, eipä toi muutenkaan halua makoilla kun se on vauvojen homma:p
rokotteet sai ja nyt ollu illan todella kiukkunen:sad001 mut sitähän ne teettää... onneksi tää ei kestä kun tän 1 illan!
 
Onnea uudesta taidosta Talvitintti :) siitä se maailman valloitus lähtee :wink
Kovin meilläkin yritetään liikkeelle lähtöä mutta ei onnaa vielä...
 
Joka päivä tulee ihmeteltyä miten tää aika meneekin näin nopeesti. Toisaalta tuntuu että synnytyksestä on jo ikuisuus, mut kohtahan meidän toukokuiset on 6kk! :eek: En edes muista niitä ensimmäisiä viikkoja ja kuinka pieniä silloin oltiin... :sad001

Täällä ei meinaa vauvojen lelut kelvata ollenkaan, isoveljen autot on huomattavasti kivempia ja niiden luo rynnitään koko ajan. Kaipa ne vauvojen lelut on ihan liian lällyjä meidän pienelle miehelle, onhan hän jo niin ”iso”. :p
 
No joo, todellakin aika juoksee niin nopeasti :eek: jotain on tapahtunut meidän vauvoille toukokuun lopun ja tämän päivän väliin, nämähän oli tosiaan niin pikkuisia tuhisijoita ja nyt ovatkin jo soseita syöviä ja liikkumaan opettelevia "isoja" muksuja:,) vauva vuos alkaa olla taas kerran taputeltu!
Siirin lempilelu on ehdottomasti paapu helistin, sitä heiluttelee ihan innoissaan! :) mut kyllä riittää myös siskojen touhujen katseleminen, niille on kiva naureskella :Heartred
 
Täällä oli tänään taas äippäpolin kontrolli. Vauva edelleen rt ja painoarvio noin 2,5kg, himpun yli keskikäyrän, muttei mitään hälyttävää. Kohdunsuu takana, pehmentynyt, ulkosuu raottaa ja kaulaa jäljellä 2,5cm, senkin puolesta asiat kunnossa. Sokerit taas tasapainossa ja taas kahden viikon päästä uusi käynti. Ihanaa ja huojentavaa :) Viikkoja siis 34+0. Saa loppuajan varmaankin jo olla huoletta, että syntyisi liian aikaisin :)
 
Air ihanaa että siellä kaikki mallillaan:) voimia loppu rutistukseen, ei oo enää kauaa kun saat parhaimman palkinnon syliin:Heartred
 
Eipä tärpännyt täälläkään kertaa. Meinaa alkaa masentaa. Kai mun toimivat munasolut on jo loppu :sad001
 
Tytsy, harmi:sad001 toivotaan että siellä vielä se tärppi kävisi! Saanko kysyä että ootteeko te nyt kauan yrittänyt? Muistaakseni joskus lueskellut että "parhaimmillakin" kestää semmoinen 6kk ennenku nappaa:wink
Oi että kun niin toivon että vauvasta haaveiliat sais toivomansa!:Heartred
Ps me ollaankin sun kaa kiertokamut, mulla pitäis huomenna alkaa menkat ja kyl on semmoinen olo et kyl on alkamassa:/ mahakin kun 6kk raskaana :eek:
 
En edelleenkään halua ajatella et yrittämällä yritetään, mut kai se on aloitettava. :) Ehkä 4-5 kk nyt annettu tulla jos on tullakseen ja oon omista tuntemuksista tunnustellut ovista... joulukuisen kanssa kun tärppäsi pelkästä ajatuksesta, niin ei oikein osaa suhtautua. Ja kun ei haluis olla yli 40 vee äiti kun aina lyhyemmäksi käy aika et on elossa lapsen tukena sit isompana :sad001 ja haluis lapset muutenki suht pienellä ikäerolla, että olisi seuraa toisistaan jo lapsena.
 
Voithan sä kokeilla että jos tikuttelisit ovista? Ainakin vois löytää ne täsmäpäivät:wink mitenkäs muuten vieläkö imetät? Sekin kuulemma vaikuttaa tohon raskaaksi tulemiseen?! Joku varmaan osaa senkin selventää et miten ku mä en tiedä o.O Jossain kohtaan oli puhetta mun maca addiktiosta ja joku hihkas et sillä olis positiivinen vaikutus hedelmällisyyteen, se kyl selittäisi tän meidän tilanteen:wink vhuuuvhuuu puhaltelen lempeitä plussa tuulia sulle tytsy:Heartred
 
Joo tota imetystä mietin kyllä, mut sit jos ei ikinä saakaan toista lasta, niin olis turhaan lopettanut :sad001 Ja macaa sun muita ei viitti ku imettää :) Ei oo helppoo tää naisen elämä :)
 
Takaisin
Top