Uusi äitiyspakkaus

Kyfi0003640

Oman äänensä löytänyt
Tämän vuoden äitiyspakkauksen sisältö julkistettiin alkuviikosta. Mikäli et ole vielä tutustunut siihen, onnistuu se esimerkiksi täällä http://www.kela.fi/aitiyspakkaus-2018

Mitä mieltä olette pakkauksen sisällöstä? Aiotteko valita sen vai taloudellisen avustuksen? Me valitsemme pakkauksen (ensimmäinen lapsi). Tuotteet yllättivät minut todella positiivisesti: valtaosa vaatteista on kivanvärisiä ja niitä oli hämmästyttävän paljon! :)
 
Minusta pakkaus oli ihan jees. Kyllä itse ainakin odottaa että saisi paketin :) eka lapsi kun tulossa nii ei siinä oo kahta puhetta ottaako paketin vai ei :)
Pakkauksen kuvitus ehkä muistuttaa liikaa lapsen käsialaa, en siitä oikein tykkää :/
 
Mä tykkäsin. Ihana paketti. Ne huopatossut oli supersöpöt! Ja kuosit oli mun mielestä kivoja. Voi kun tänä vuonna saataisiin sekä paketti että ennen kaikkea vauva! Niin monena vuotena on toivottu. Kyllä kiitollisuudella pukisin leggareita ja bodyjä, jos vaan saataisiin elävä vauva kotiin.
 
Mä tykkäsin kovasti ja otetaan pakkaus vaikka toista vauvaa ootellaan.
 
Neutraalin väriset vaatteet oli kivoja, collegepuku ja raidalliset vaatteet ei miellyttäneet omaa silmää. Ja pakkaus otetaan kun ensimmäinen vauva tulossa :)
 
Me otetaan pakkaus, vaikkakin osa oli semmosia mistä en tykännyt. Mutta ne huopatossut [emoji7] aivan ihanat!
 
Mekin varmaan otetaan, jos ei muuten, niin siksi, kun pakkauksessa on niin paljon tunnelmaa. Isojen lasten vaatteet on tullut lainattua tutuille, ja vaikka aina olen vannottanut, että palauttakaa, niin eipä vintistä enää montaa vaatetta löytynyt. No, se on vaan maallista...
 
Mä ensin olin ihan varma et haluan ottaa mut nyt oon alkanut miettii et 170e on niin iso raha et saisin sillä paljon enemmän vielä mielekkäämpiä vaatteita ja ennen kaikkea sopivan kokoisia. Esim se toppahaalari on varmaan huhti-toukokuussa tyylii sopiva tai ihan alku syksystä ja sehän on varmaan arvokkain pakkauksessa
 
Otettiin ekan kohdalla pakkaus enkä käyttänyt siitä yhtään vaatetta. Ne on isoja pitkään ja hassun mallisia. Lahjoitin kaverille. Kaikki muu oli kyllä enemmän tai vähemmän tarpeellista. Toppapuku oli ruma ja muutenkin väärän kokonen ja nyt en saa sitä edes lahjoittamalla eteenpäin. Ei oteta tätä pakkausta nyt vaan mieluummin ostan jotain järkevää sillä rahalla kun kaikki muu pakkauksesta on vielä käytössä ja toimivaa.
 
Me otetaan tuo, esikoinen tulossa ja muutenkin, onhan noi nyt ihania! Ja laatikko on kätevä, pieni mahtuu sinne nukkumaan tarvittaessa, myöhemmin siihen voi laittaa pieneks jääneitä vaatteita tms :)

Mun vanhemmilla on kaikki viis laatikkoo meistä lapsista tallella :D sisältöjä ei, mutta siis laatikot on varastointitarkoituksessa niillä :)
 
Ihania oli pakkauksen tavarat ja vaatteet suurimmaksi osaksi ja varmasti käyttöön tulevat jos vaan mahtuvat oikean sesongin aikaan. En ole turhan tarkka väreistä tms. Lähes kaikki menee oikein yhdistelemällä. Otetaan siis pakkaus, jotta molemmilla lapsilla olisi omat. Niihin sitten kerään heille muistoksi vaatteita, leluja, piirustuksia ja muita muistoja. Niin ja mielestäni oli hyvä, että Kestovaippa jätettiin pois pakkauksesta, sillä kun en tehnyt yhtään mitään...möin kirppiksellä. Vanhaa perinteistä paapun hymy-helistintä jäin kaipaamaan, mutta sain hommattua sen muita reittejä .
 
Miksei näissä vaatteissa voi olla kokoja? Tuommoset ulkovaatteet ja muut, niin koko olis aika oleellinen, jotta tietää pääseekö käyttöön..
 
Minulla oli kesä-ja talvivauva vuosina 2002-2004 ja käytin heillä molemmilla saman pakkauksen vaatteita. Ensimmäisen puoli vuotta vaavi on niin pieni, että vaatteen koko on aika yhdentekevä. Ainakin minä vaan käärin nyytin isoon haalariin, eihän sen käsiä edes silloin tarvitse laittaa hihoihin. :joyful: Mutta eihän ne siinä vaiheessa ole mitään sieviä vierailuasuja. Pääosin vaatteet oli tuolloin 60-80 cm. Onko sama linja pysynyt? Lapseni oli aika pienikokoisia, ja haalari meni vielä 1-vuotiaallakin.
 
Miksei näissä vaatteissa voi olla kokoja? Tuommoset ulkovaatteet ja muut, niin koko olis aika oleellinen, jotta tietää pääseekö käyttöön..

Olikai niissä kun klikkaa kuvan auki? Ainaki haalarissa...
 
Takaisin
Top