Uudestaan raskaaksi kun edellinen on vielä pieni

Babuska

Oman äänensä löytänyt
Meillä alkaa olla ajankohtaista yrittää vauvaa numero 2 :) Esikoisemme reilu 6kk vanha. Koska teillä muilla on alkanut kierrot? Imetän vielä aika paljon vauvaa, se taitaa pitää minulla kuukautiset pois. Eilen olin tuntevinani ovulaation, mutta testit on olleet negoja. Testailen aina silloin tällöin pari kolme kertaa viikossa. Kuinka usein olisi järkevää tässä vaiheessa testailla? Esikoista yrittäessä testasin kp8 alkaen kunnes plussa tuli, mutta nyt kun ei ole kiertoa, niin on vähän hankala ajoittaa testaamiset oikein.
 
Itsellä alkoi kuukautiset siinä 5-6kk paikkeilla ja kun ekasta kierrosta ei tärpännyt ja tuli toiset kuukautiset ja sitten päädyttiin hiljalleen siirtymään osittain korvikkeeseen. Kun kolmansia kuukautisia ei kuulunut, niin sain pari negaa ennen kun sain testiin plussan. Tällöin imetin noin puolet ja puolet korviketta. Lopulta imetin noin 4krt/vrk sinne melkein vuoteen asti, jolloin lopetin imetyksen eli n. rv20 paikkeilla. Nyt siis toisen vauvan syntymää odotetaan ja olis se 1v 4kk ikäeroa tulossa. Itse en tehnyt ovulaatiotestejä, jos sitä tuossa myös kysyit, aika hyvin ovulaatio-oireita itsellä oli ja joka toisen päivän taktiikalla näinä aikoina oli petipuuhia. Tsemppiä! Näin omalla kokemuksella on ollut esikoisen kanssa aika rankkaa, mutta selvitty yllättävän hyvin. Mahan kanssa ollut hankaluuksia mm. kantamiset ja pyllynpesut ja perässä on välillä vaikea pysyä, kun jo esikoinen juoksee. Esikoinen täyttää 1v 4kk 16.8. Ja nyt la 18.8. Olen kyllä onnellinen että meidän kohdalla onnistui näinkin pienellä ikäerolla, rankkaa kyllä esikoisen kanssa on ollut, mutta varmasti myöhemmin on ihanaa seuraa veljistä toiselleen :). Tsemppiä yritykseen ja toivottavasti kiertosi palautuu pilan!
 
Mulla todettiin 4,5viikkoa synnytyksestä ultralla ovulaatio ja sieltähän ne kuukautiset myös heti sitten alkoivat. Poika täysimetyksellä.
Meille ei siis ole lisää tulossa joten minipillerit tuli sitten aloitettua.
Tsemppiä teille yritykseen!
 
Esikoinen 7kk ja nyt yk2 menossa. Tätäkin odoteltiin 2,5v ennen ku ilmoitti tulostaan, niin ei kamalasti jaksa uskoa nopeaan plussaan. Mut oishan se kiva, jos olis suht pieni ikäero... heillä sit olis yhteiset jutut jo pienestä asti :)
 
Kiitos vastauksista ja tsempeistä :) Jatkan oviksen testailua sillointällöin. Kai se kierto joskus alkaa, ilman testejäkin :grin
 
Moikka! Tuol on myös ryhmä ”lmettävät kuumeilijat” jos haluut mukaan!
Mut kysymykseen:. Mulla oireet alkoi monta kk ennen ku kierto alkoi. Ovisplussia sain (sekä kakkosen että tämän 3. Kanssa) muutamaan otteeseen mut menkat ei viel alkaneet. Sit 10kk kohdalla rysähti kun yöimetysväli piteni :) . Kakkosesta sain ovisplussia ajoittain 8kk kohdalla ja menkat alko 1,5v kohdalla :hilarious::coldfeet:
 
Takaisin
Top