.

Ihanaa lukea vauva uutisia täältä :) Ja oikein paljon onnea kaikille odotukseen.Meillä nyt kaks lasta ja mä topakasti sanoin tahtovani vielä sen kolmannen.Alkujaan oli että kaksi saa riittää mut nyt asiassa on päästy siihen että se kolmaskin joskus tulee.Meillä kummatkin lapset olleet huonoja nukkujia.Esikoinen on jo kauan nukkun yöt läpeensä mut Tino harvoin nukkuu yöt kokonaan.Joskus 1 tai kork.2 heräämistä yöllä.Ja päikkärit nukkuu pikku pätkissä,aivan kuten esikoinenkin.Kun toinen ei vaan malta ku ois niin paljon tekemistä.Kunhan nuo kaks kasvavat hiukan niin katsellaan sitten uutta tulokasta :)
 
Onnea kaikille uutta pienokaista odottaville ja tsemppejä yrittäville! :) On se vaan niin ihana asia nuo pikkuiset. 

Mäkin olen nyt vahvasti sitä mieltä että kolmannen haluan, VARMASTI! Ja eipä tuo mieskään ole kovin hanttiin laittanut, meillä ei ehkäisyä ole nyt käytössä eikä tuo ukko ole yrittänyt edes estää vahinkoa tapahtumasta. :D Mutta kieltämättä en haluaisi itse ihan vielä raskautua, nää on niin pieniä vielä ja pienellä ikäerolla. Mutta iloinen vahinko on jos niin käy. :) 
Että semmosta täältä päin! 

Rakastan kyllä näitä lapsia sydämeni pohjjasta ja ne on ihaninta mitä mulla on elämässä miehen lisäksi. :) 
 
Onnea täältäkin kaikille uudelleen raskautuneille!

Itsellä on pieni vauvakuume,mutta nyt kyllä täytyy kasvatta nuo kaksi ihanaista vähän isommaksi ensin ennenku lisää tehdään.Ihan siksi että tuntuis hurjalta vaikkei ehkä mahdottomalta kolmas pienellä ikäerolla ja täytyisi mennä töihin välillä että saadaan lainaa maksuun.
Mutta ei nuo ehkäisyjutut nyt ihan vielä täysin kunnossa(kortsulla vain)että eipä sitä ikinä tiedä jos vahinko tulee.ei olis maailmanloppu ja iloinen asia olisi mutta ehkä kuitenkin nyt kierukan tai jotain pitkäaikaisempaa hommaan pillerit kun ei sopinu.Jos kaikki hyvin menee ja pääsen oppisopimuskoulutukseen niin odotetaan ainakin se 3 vuotta minkä se kestää,ennenku seuraavaa yritetään.Mutta ehdottomasti toiveissa on vielä ainakin yksi lapsi ehkä enemmänkin;) Miehellä myös samat ajatukset että ainakin vielä yksi.
 
kiva kuulla Hemppa, että teilläkin on tullut hiljainen hyväksyntä kolmoselle. tuotahan ei pysty mitenkään ennustamaan, miten vauvoja tulee, tai joillekin se on kai helpompaa kuin toisille. tietty varmasti parempi, jos ennemmin kuin myöhemmin :)

meillä mennään edelleen rauhalliseen tahtiin yrittelyn kanssa. menkkoja ei näy edelleenkään, tuntemuksia siihen suuntaan on ollut, mutta ei vain näy. raskaanakaan en ole, tein testin viimeksi pari viikkoa sitten ja negahan se. yrittelyltä vie vähän voimia hampaidentulo, minähän ne valvomiset hoidan, vaikka valvoo täällä muutkin, kun tyttö huutaa kuin palosireeni :/
 
Mä varmaan saisin slaagin jos tajuaisin nyt olevani raskaana. Mä en kertakaikkiaan jaksaisi toista samanlaista nosteltavaa ja vahdittavaa. Nytkin tuntuu että välillä ei kestä psyyke eikä kroppa, silmien täytyy olla selässäkin kun poika konttaa jatkuvasti vaaranpaikkoja päin. Tai oletettavia vaaranpaikkoja (sormet laatikoiden välissä, pää kaiteen pinnojen välissä, noustaan tukea vasten ylös ja rojahdetaan alas takaraivo edellä jne jne...) Mitään ei ehdi tehdä kun poitsu on hereillä, ei yhtään sovi selkäänsä kääntää tai menee sekunti ja kuuluu KOPS ja tajuton itku. Tai sitten pikkumies konttii mun perässä ja itkee kun en juuri sillä sekunnilla ehdi ottaa syliin kun herra haluaa.
Ehkä olisin eri mieltä jos mun miehellä olis normi 8-16 työ, eikä mun tarvis olla yh montaa päivää putkeen viikossa.
 
Tämä yksikin verottaa niin mukavasti äitin voimavaroja, eikä ikääkään oo kun vasta se 8 kk :)

Mutta silti, vilpittömästi onnea uudelleen raskautuneille ja uudelleen raskautumista yrittäville!
 
:) mä oikein ootan sitä kun kerrotaan tästä ja muiden mielipiteitä asiaan. Vaikkei se todellakaan kenellekkään kuulu enkä mä aio muiden 'herjaavia' mielipiteitä kuunnella jos niitä tulee.. :p kahden viikon päästä nt ultra! jänskäää.
 
Onnea SennuS poikalupauksesta. <3
Ja heidh tsemppiä ultraan!!

Ja kaikille yrittäjille plussatuulia paljon!
 
onnea oikein paljon kaikille uutta pienokaista odottaville :)

mä ite henk.koht olisin jonku sydänkohtauksen/hermoromahduksen partaalla, jos toinen lapsi olis tulossa.. ei siinä, haluan kyllä toisen lapsen, mutta vielä ei ole oikea aika :) tyttö on niin helppo tapaus, et haluan nyt vain nauttia tästä, vaikka hoitoon meneekin.. alkuviikosta tein negatiivisen testin, menkat myöhässa ja teki häjyä aamuisin ja muutenki outo olo.. ollaan kyl ehkäisyä joka kerta käytetty, mut jostain sain päähäni, et kortsussa on ollu joku minimaalinen reikä :D kivi pomppas kyl sydämeltä ku negatiivista näytti :) alotin nyt sit e-pillerit, tuttua ja turvallista :)
 
Mutta eikö se SennuS olis aika hauskaa että sisarukset olis samalla luokalla, muttei kuitenkaan kaksosia :)
 
Takaisin
Top