Uudelleen raskaaksi?

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2017' aloitti Rauha80, 7 huhti 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. HuliVili Tuttu foorumilla Lokamammat 2017

Meillä nämä lokakuiset on nyt 1v 2pv:n ikäerolla (tulin uudestaan raskaaksi kun esikoinen oli noin 3kk) ja aikaisemmin vannoin etten enään ikinä haluaisi kolmatta, mutta kyllä se kieltämättä on ollut hetken aikaa mielessä jo, että josko sittenkin.... Kolmatta alettaisiin kylläkin yrittämään vasta ens vuoden puolella! :D
    • Tykkää Tykkää x 5
  2. Kutjalaura Tuttu foorumilla Lokamammat 2017

Meille tuskin enään tulee lapsia ja nyt alkaa itsestäkin tuntumaan että meidän perhe on tässä :Heartred meillä tosin on nämä 5 lasta. Meil tosin on 4 lasta 5vuoden sisään (ja yks erityinen) ja nuorempien kohdalla on se 4v ja3kk ikäeroa.

Mutta en sano ei koskaan.
    • Tykkää Tykkää x 4
  3. Aaria Addikti Lokamammat 2017 Syyskuunmammat 2015

4 lasta 5 vuodessa kuulostaa hektiseltä menolta! Mutta sulla vissiin kroppa ei oo muuttunut vihamieheksi raskaana ollessa? Ois ihanaa kun saisi viisi.
  4. Martta:) Ihastunut foorumiin Lokamammat 2017

Joka kerta kun tähän ketjuun tulee uusi viesti odotan että joku kertoo olevansa pieniin päin :D
    • Hauska Hauska x 4
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Anila Peruskäyttäjä

Meillä mieheni potee kovaa vauvakuumetta :D Jos häneltä kysytään niin uusi saisi olla jo tuloillaan :D Ja meillä siis jo kolme lasta...
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Hauska Hauska x 2
  6. Rauha80 Peruskäyttäjä

Niin minäkin :D
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  7. Miitu Addikti Lokamammat 2017 Marraskuunmammat 2015

Ja minä! :grin
  8. Miitu Addikti Lokamammat 2017 Marraskuunmammat 2015

Samaistun, meillä myös näin! Tää on niin hyvä kun mies sitä kuumetta potee ja ois niin valmis jo uuteen vauvaan. Mm, hänkö sen meinasi kantaa ja synnyttääkin ihan o_O
  9. Tupu85 Aloittelija

Minä ajattelin aiemmin, että seuraavan lapsen aika olisi vasta vuonna 2020. Syyskuussa tuli kuitenkin ovulaation aikoihin kova vauvakuume, ja ajattelin että olisi kiva olla raskaana kun vielä imettää edellistä. Silloin ei vielä tärpännyt, mutta nyt tuli testiin plussa.
    • Tykkää Tykkää x 12
  10. KaarinHa Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2017

Onnea Tupu plussasta, toivottavasti kaikki menee hyvin! :)
  11. Siiru Ihastunut foorumiin Lokamammat 2017

Onnea Tupu :)
  12. Miitu Addikti Lokamammat 2017 Marraskuunmammat 2015

Onnittelut Tupu! :happy:

Täälläkin ois mahdollinen toive kolmosesta joskus 2020, vaan saapi nähdä mihin elämä vie :joyful:
  13. Anila Peruskäyttäjä

Täällä ollaan raskaana :) Yritystä viime syyskuusta ja nyt tärppäsi. Ihan mieletön fiilis :)
    • Tykkää Tykkää x 9
  14. KaarinHa Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2017

Oi, ihana uutinen Anila! Onnea matkaan!
  15. Miitu Addikti Lokamammat 2017 Marraskuunmammat 2015

Ihania uutisia Anila, paljon onnea! :happy:

Jaa tämä sivu