Uudelleen raskaaksi.

Moi Mamma84. Mitäs kuuluu? Mulle ihan hyvää.. pahoinvoinnin oon saanu jollain kuriin sillä et syön joka aamu sängys pari voileipäkeksiä ja lasin appelsiinimehua ja pitkin päivää syön jotain pientä mutta kyllä sellasta pientä kuvostusta on kokoaika :sad001
Ja joka aamu juon haudutettua inkiväärijuomaa :)
Eli tuoreesta inkivääristä teen lastuja kuppiin ja kaadan kiehuvaa vettä päälle ja juon ku on jähtynyt :) Sekin voi auttaa:) Eikä se niin pahaa ole kun on tottunut siihen :wink Tänään viikkoja kasas 8+1 ja 13.5 mul on eka neuvola. Ja neuvolan laskujen mukaan la olis 14.12. Mut selvii sit tarkemmin alkuraskauden ultras siä neuvolas.
 
Eikös inkivääri ole vähän niinkuin kiellettyjen listalla raskaana... ? :)
 
Moikka Mammaksi86. Tänne kuuluu kans ihan hyvää. Oireita ei ole ollut juuri lainkaan, väsymystä välillä ja vilu on ollu kans välillä.
Mulla on nt-ultra samana päivänä kun sulla on neuvola. LA on edelleen sama 30.11.2015 ja viikkoja nyt 10+0. Aika paljon jännittää ultra, kun tuntuu, ettei siellä mikään enää ole elossa.:sad001

Mää komppaan susannee, kun oon kans lukenu et inkivääriä pitäis kai rajoittaa/välttää raskauden aikana.o_O
 
Joo luin kans tosta inkivääristä mut sillä tarkoitetaan kaikkia pillereitä jne..koska niitä ei oo jotenki tutkittu :) Tuore on ihan sallittua. Moni muukin käyttää sitä pahoinvointiin, toisilla auttaa ja toisilla ei :) Voi jännittävä aina se nt-ultra. Mua ainaki pelottaa jo tuo neuvola kun siel ultrataan et onko siä mitää. Ja seuraavaks saa pelätä nt-ultraa ku viimeks sai huonoja uutisia :sad001
 
Pakko vaan toivoa, että tällä kertaa kaikki menis hyvin. Ei sille pelolle silti vaan voi mitään.
Tsemppiä neuvolaan.:)
 
Heippa. Täällä luin teidän viestiketjun läpi kun painiskelen aikalailma samojen asioiden kanssa tällä hetkellä. Mielenkiinnolla siis odotellaan alkaako menkat 5-6 pvn päästä. Oireita on (jo), mutta en jotenkin uskalla uskoa että raskaana olisin. Saattaa keho ja mieli tehdä tepposia vain. Kuukautisten tulevasta alkamispäistä en voi olla ihan varma, kun takana on keskenmeno. Eli varmuutta ei ole kiertopäivistä viel...

Mites teidän raskaudet on edenny?
 
Heippa Mammu83 ja pahoittelut keskenmenosta. Toivotaan, ettäi ne sun menkat ala.:smug:
Saako kysyä, että millä viikolla sulla meni kesken?

Täällä raskaus on edennyt hyvin, ei oireita juuri lainkaan (ekan kanssa oli sama juttu). Keskiviikkona olin nt-ultrassa ja LA muuttu siellä vähän aikasemmaksi.
Pelottaa vaan melkein koko ajan. Välillä saa mieleen myös positiivisia ajatuksia ja luottoa tähän raskauteen.
 
Kävin lääkärissä 6+4 verenvuodon takus ja ultrassa löyty 5+5 vkoa vastaava sikiö. Pääsin lääkäristä kotiin ja sitten alkoi kova verenvuoto.
 
Mammaksi86 miten sulla meni neuvola ja miten on muuten raskaus menny?

Mulla nt-ultra meni hyvin ja siellä kaikki näytti normaaalilta ja nt oli 1,0mm. LA siirtyi aikaisemmaksi (25.11.2015), koska pikku viikari oli vähän isompi.
 
Moi. En oo oikein kerenny tännekkää :sad001 Raskaus on menny hyvin. Ekassa neuvolassa kaikki ok ja sydän sykki mut vastas viikkoo pienempää..olis pitäny olla 9+3 mut oli 8+3 mut ei muutettu LA:ta ku kattovat sit nt-ultrassa. Ja se olis mulla huomen aamulla..jännittää ja pelottaa ihan kauheesti :sad001 Tuun sit kertoon huomenna miten meni! :)
 
Jokos tässä ketjussa on kaikki raskaana vai onko vielä yrittäviä mukana? :) Liityin tänne foorumille vasta viikko sitten ja vertaistuen tarve on kova mutta en nyt oikein meinaa löytää oikeeta ketjua johon liittyä. Kaikissa on hirveän paljon porukkaa ja hengästyttävä tahti tai sit keskustelun sävy tai otsikko ei vaan oikein vastaa omia tunnelmia.

Eli siis reilu puolitoista vuotta on lasta yritetty ja vihdoin viime viikon torstaina sain plussan tikkuun. Clomit on olleet mukana kuvioissa muutaman kuukauden. Tän viikon torstaina se sitten meni kesken. Olihan se tosi perseestä ja hirveä pettymys, mutta nyt alkaa olla jo aika toiveikas olo, koska kerran saatiin se plussa vihdoin aikaiseksi ja keskenmenon jälkeen raskautuminen on ilmeisesti tosi helppoa.
 
Pahoittelut keskenmenosta. On täällä vielä yrittäviäkin, itseni mukaan lukien ainakin :) Keskenmenneiden salaisessa ryhmässä ollaan puhuttu hyvin paljon kaikkea laidasta laitaan ja vertaistuki on ihan huippua.
 
Täällä yksi yrittäjä kans. Kkm 4/15. Nyt kp 4 menossa ja uutta yritystä tällä kierrolla. :) Plussatuulia kaikille!
 
Pyysin myös päästä siihen salaiseen ryhmään. Plussatuulia teille, mä tässä odottelen että vuoto lakkaa ja pääsen hcg-mittaukseen ensi viikolla ja katellaan sitten jatkoa.
 
Täällä vielä yksi yrittäjä. Tilanteeni on sellainen, että sain keskenmenon hieman yli viikko sitten raskausviikolla 12. Raskautta ei ollut varsinaisesti yritetty, mutta olin todella innoissani tulevasta perheenjäsenestä. Raskaana oleminen ja keskenmeno laukaisi varsinaisen vauvakuumeen, ja päätin, että haluan yrittää pian uudelleen, onhan ikääkin jo 30 vuotta. Nyt vain odotellaan yhdet menkat tässä välissä ja sitten aloitetaan yrittäminen toden teolla :)
 
Pahoittelut Sophie, varmasti kahta kauheampaa kun noinkin myöhään sait keskenmenon. Ollaan sitten varmaan suunnilleen samoissa lähtökuopissa, tai riippuu nyt tietysti koska menkat alkaa. Vieläkö sulla on vuotoa?
 
Kiitos Radioboca. Keskenmeno oli suuri pettymys, sillä olin jo suunnitellut kaiken vauvan varalle.
Nyt olen toipunut fyysisesti tuosta keskenmenosta ja pystyn taas tekemään kaikkea normaalisti sekä urheilemaan. Vuotoakaan ei enää ole. Mukavaa, että voi jakaa tunteensa muiden vauvakuumeisten kesken täällä palstalla, sillä ystäväni ovat niin erilaisessa elämäntilanteessa, ettei tästä puhuminen oikein tunnu luontevalta. Onnea yritykseen kaikille :)
 
Hyvä että jäi vuoto noin lyhyeksi niin voi pian jatkaa normaalia elämää ja yrittämistä. Mä jo luulin että se olisi sunnuntaina loppunut, mutta eilen alkoi taas vuotaa vähän enemmän. Ootko käynyt tai menossa ultraan että näkee onko kaikki poistunut? Mulla on gynelle aika kahden viikon päästä, sitten näkee.

Mulla sama kavereiden kanssa, eikä olla edes yrityksestä kerrottu juuri kenellekään. Toisaalta olen iloinen ettei olekaan kavereita ihan samassa elämäntilanteessa, koska olisi tosi raskasta jos kaikki kaverit poksahtelisi ympärillä raskaaksi. Nyt ei ole siitä pelkoa.
 
Takaisin
Top