Uskotko yliluonnolliseen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Uskotteko te yliluonnolliseen? Onko jollekin sattunut jotain yliluonnollista?

Itse olen aika skeptinen, mutta ihan kaikkea yliluonnollista en tyrmää. Enneunille ja "ensi viikkosi/vuotesi on tällainen" horoskoopeille korkeintaan hymähdän. Eiköhän ne unet ihan sieltä omasta alitajunnasta tule ja tähdillä ei taida olla mitään tekemistä meidän sairastumisten ja ihastumisten suhteen.
 
En usko. En kissojen tienylittämisiin enkä perjantaihin 13.

Eikä ole tapahtunut koskaan mitään yliluonnollista, sattumia korkeintaan.

Löysin 2 vuotta sitten elämäni ekat ja ainoat neliapilat (3kpl parissa pvässä). Ja heti tulin raskaaksi, vaikka oltiin vuosi jo yritetty. Eli ihan sattumaa, mutta jäi mieleen.
 
Yliluonnollinen on ihan luonnollista. Siinä on vain kyseessä yliaistilliset energiat joita kaikki vaan ei tunne eikä hiffaa, ja se on ok. Mulle on olemassa koko ajan toinenkin maailma joka on ihan luonnollista mulle. Ja universumin tietoisuus ja ja ja ....
 
Mulle on tapahtunut yliluonnollisia asioita, mutta ne ovat niin henkilökohtaisia juttuja, etten halua jakaa niitä edes anonyymisti. Sanotaan näin, että aiemmin en uskonut tuonpuoleiseen, mutta nyt en enää voi olla uskomatta.
 
Yliluonnollinen on jotain meille tuntematon. Minulle se on kuin horoskooppi. Kuitenkin joka päivä luin tämän sivuston ja seuraan elämääni.

Olen oppinut paljon asioita elämässäni. Ja useimmat ihmiset sulkea silmänsä totuuteen. Lue astrologia ja ymmärtää, mitä tarkoitan.
 
Last edited by a moderator:
Uskon, koska omassa elämässä on ollut useita kohtaamisia yliluonnollisiin asioihin. Jo lapsesta asti niitä asioita kokenut ja aikuisiällä ollut enemmän.. Eli en oikein voi olla uskomattakaan.. Mihinkään horoskooppeihin en nyt usko, mutta jonkinlaiseen kuoleman jälkeiseen elämään kyllä.
 
En ole varma uskonko. Ehkä johonkin. Enemmän silti kuitenkin uskon sattumaan. Kieltämättä joskus on mukava ajatella että kaikella olisi jokin tarkoitus..
 
Takaisin
Top