Uskossa olevat odottajat ja äidit

Keskustelun 'Äitien kohtauspaikka' aloitti pinguliini:), 4 maalis 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. omppu15 Ihastunut foorumiin Toukomammat 2018

Tervetuloa kaikille uusille:)
  2. marsupilami Rakastunut foorumiin Toukomammat 2017

Meillä jäänyt seurakunta elämä taka alalle kun ei ole jaksanut vaivautua muuttamaan pojan rytmiä kokous aikoihin sopiviksi :sad001 poika on kohta vuoden vanha ja pari kertaa käyty... Onhan se keskittyminen saarnaan vaikeampaa kun on poju siinä, mutta vaikkei ihan joka lausetta ymmärtäisi niin olisi hyvä käydä.
  3. Saararebekka Peruskäyttäjä Elokuunmammat 2015

Hei! Nyt vasta tällaisen ketjun löysin. Olen uskossa oleva luterilainen ja perheeseen kuuluu lisäkseni mies ja lapset 08/2007,08/2009 ja 08/2015. Ollaan miehen kanssa 38vuotiaita molemmat.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. omppu15 Ihastunut foorumiin Toukomammat 2018

Niinku aiemmin mainihin ni itellä kokoukset menny aikalailla sivu suun, mut yks henkireikä varsinkin itselleni ollu solu. Isäntä kävi jo ennen mua siinä solussa ja mä liityin siihen myöhemmin. Aluks siin oli vaan pariskuntia n.5kpl, sitten niille rupes tulemaan lapsia ja sitämyöten rupes olee jo aika vaikeeta keskittyy itse asiaan kun kaikki oli lapsineen paikalla. Sovittiin solun vetäjien kanssa et ruvetaan pitää 2 viikon välein miesten ja naisten soluja erikseen. Toinen saa ns. Laatuaikaa solussa ja toinen huolehtii lapsista. Välillä sit kokoonnutaan koko porukalla.
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. MariaEliisa Uusi käyttäjä

Heippa! Olen 26 vuotias luterilainen. Kolmatta odotellaan saapuvaksi maaliskuussa :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  6. Adelheid Aloittelija

Mahtavaa, että tällainen ketju on olemassa! Täällä uskova, luterilainen (mutta hyvin yhteiskristillinen) esikoista odottava!
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Regina Uusi käyttäjä

Liitynpä minäkin tähän keskusteluun. Näin tämän jo aiemminkin, mutta en huomannut silloin laittaa suosikkeihin en sitten löytänyt uudestaan.

Kuulun helluntaiseurakuntaan ja oon ollut lapsesta asti uskossa.
    Täytän nyt syksyllä 29v, mies täyttää 37v. Meillä on reilu 3 vuotias poika ja nyt alkukesästä mies antoi luvan, että toinen saa tulla. Ollaan molemmat yrittäjiä joten mies ollut vähän huolissaan aikasemmin taloudellisesta tilanteesta ja omasta jaksamisestaan.

Pillerit lopetin kesäkuun alussa ja silloin tuli tyhjennysvuoto, sen jälkeen ei ole tullut kuukautisia, mutta raskaustestit negaa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Regina Uusi käyttäjä

Missä päin te muut asutte? Me asutaan Pohjois-Savossa. Itse olen syntynyt ja lähtenyt Etelä-Pohjanmaalta, mies on täältä Pohjois-Savosta.
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. marsupilami Rakastunut foorumiin Toukomammat 2017

Me ollaan Etelä-Pohjanmaalta :) tosi kiva kun tänne keskusteluun löytyy lisää porukkaa! :happy:
  10. Adelheid Aloittelija

Mä oon Helsingistä.
  11. Adelheid Aloittelija

Ps. Outoa kun en saa tällä puhelinsovelluksella hymiöitä ollenkaan teksteihin!
  12. omrA Tuttu foorumilla Elokuunmammat 2015

Voii!!!! en ole käynyt täällä ketjussa pariin vuoteen esikoisen syntymän jälkeen! :sad001 Mukava että täällä on ollut näinkin vilkasta keskustelua! :)

Pari vuotta on tosiaan hurahtanut lapsen kanssa touhutessa. Ja nyt olisi toinen lahja tulossa huhtikuussa 2018 :Heartred Jos Herra näin suo tapahtuvan :) Olemme yrittäneet käydä seurakunnassa ja nyt olemme melko hyvin päässeetkin. Poikamme viihtyy vaihtelevasti kirkossa :D alttarille ja saarnastuoliin on mukava rynniä kesken kaiken... Kuulumme vielä helluntaiseurakuntaan mutta olemme alkaneet käydä Ev.lutin junalanpalveluksissa ja Kansanlähetys illoissa :) etsimme vielä kotiseurakuntaa, mikä on Jumalan tarkoittama meille :Heartred Hyvin yhteiskristillisiä ollaan muuten. perhekerhossa olen käynyt pari kertaa lapsen kanssa mutta en oikein välittänyt siitä... Uskovaisia ystäviä ei juuri ole. Niitä voisi olla toki enemmän :Heartred

Herran siunausta kaikille!
  13. omppu15 Ihastunut foorumiin Toukomammat 2018

Meille olis Omra tulossa kolmas toukokuussa :)
    Hienoa että ootte löytänyt paikkanne kansanlähetyksestä, mullakin monta sukulaista ja ystävää siellä. Ihan vireää toimintaa :wink

Ja enpähän enää muista oonko maininnut, mutta Etelä-savossa asustellaan.
  14. omrA Tuttu foorumilla Elokuunmammat 2015

Omppu15, luin ensin että vihreää toimintaa! :hilarious: joo siellä kyllä on elävässä uskossa olevia ja muutenkin ylistettiin Jeesusta ihanasti :Heartred

oi, teillekin tulossa jo kolmas pieni :) hulinaa varmaan jo kahden pienenkin kanssa? Hui, itseäni vähän jänskättää miten elämä tulee muuttumaan kun uusi tulokas syntyy :D Mutta eiköhän se siinä omalla painollaan^^

Minä asun Pohjois-Savossa maalla :)

Jaa tämä sivu