Uskomuksia ja testejä vauvan sukupuolesta

Mä tein ton soodatestin ja tyttö olis sen mukaan tulossa :D Kiinalainen syntymäkalenteri näyttää puolestaan poikaa ja oma fiilis pistää veikkaamaan tulokasta tytöksi. Ota tästä nyt sitten selvää :wink
 
Onko kukaan teistä tutustunut nub -teoriaan?
Mä löysin sen eilen ja tutkin sitä lähes koko illan Googlen avulla :D
 
Meillä ultraaja puhu kans tuosta, ja yritti kattoa kumpi tulossa. Eka näytti kuulemma pojalta ja sit tytöltä. Selitti siitä "nubin" asennosta, et jos on yli 30° niin poika ja jos alle 10° niin tyttö. Tais sanoa et siinä on varmuus n. 70%.
 
Mä kyllä kiinnostuin tästä ja kääntäjän kanssa ahmin tietoa :D Nyt sitten vain jännityksellä kuukausi odotellaan, mahtaako ne tietäjät tietää. :)
 
Ei aiota rakenneultrassa kysyä sukupuolta mutta oli pakko tsekata tuo eka ultrakuva ja varsin pintapuolisella perehtymisellä sanoisin että mun fiilis / meidän arvaukset ovat oikeassa ja tyttö olisi tulossa :p
 
Meilläkin näyttäs tyttötulevan ton teorian mukaan. 2,5vkoa ultraan, miten sitä jaksaa oottaa!
 
Millaisia testejä olette tehneet? Ja onko pitänyt paikkansa edellisten aikana? [emoji4]
Ihanaa ku kaikkea hömppää voi tehä raskaana :-D
 
Kiinalainen syntymäkalenteri on näyttänyt mulla jo kolmen lapsen kohdalla tytöt pojiksi ja pojan tytöksi. Niin myös nyt. Tyttöä ennustaa mutta ru todisti intuitioni oikeaksi ja poikahan siellä :) eli neljä kertaa käänteisesti ennustanut nuo tulokkaat :D
 
Kiinalainen syntymäkalenteri on näyttänyt mulla jo kolmen lapsen kohdalla tytöt pojiksi ja pojan tytöksi. Niin myös nyt. Tyttöä ennustaa mutta ru todisti intuitioni oikeaksi ja poikahan siellä :) eli neljä kertaa käänteisesti ennustanut nuo tulokkaat :D

Jostain just luin että kun kiinalaista kalenteria katsoo niin pitäs osata huomioida se että ne laskee iän ja vuodet eri lailla kun me. Tai kun se niiden vuosi vaihtuu eri aikaan jne. En jaksanut siihen sen enempää perehtyä mutta ei meilläkään se ole pitänyt paikkaansa.
 
Minulla kiinalainen näytti ensimmäisestä tyttöä ja toisesta poikaa, nyt näyttäsi poikaa. Kumpikohan nyt on kun molemmat on poikia...
 
Kiinalainen syntymäkalenteri on näyttänyt mulla jo kolmen lapsen kohdalla tytöt pojiksi ja pojan tytöksi. Niin myös nyt. Tyttöä ennustaa mutta ru todisti intuitioni oikeaksi ja poikahan siellä :) eli neljä kertaa käänteisesti ennustanut nuo tulokkaat :D

Joo, mulla sama. On 1 tyttö, 2 poikaa ja nyt tyttö fiilis. Kalenterin mukaan mulla ois 1 poika, 2 tyttöä ja poika tulossa. Saas nähdä :)
 
Mulle kiinalainen kalenteri on näyttänyt kaksi ekaa ihan oikein ja nytkin näyttäisi osuvan oikeaan melko varmasti (kaksi poikaa ja nyt pitäisi olla tyttö) [emoji4] Soodatestin tein ja sekin näytti tyttöä,itsellä tosi vahva tyttöfiilis ollut alusta asti. [emoji4]
 
Täällä syntymäkalenteri, oireet, soodatestit ja fiilikset kaikki näyttää tyttöä mutta poika silti tulossa...
 
Kuinkas tuo soodatesti tehtiinkään. Muistan lukeneeni sen ohjeen täältä, mutta en nyt löytänyt.
 
Ruokasoodaa purkkiin ja pissitään päälle. Jos kuplii/kuohuu on poika jos ei tapahdu mitään on tyttö.
 
Takaisin
Top