Uskomuksia ja testejä vauvan sukupuolesta

Mielenkiinnosta tutkiskelin veriryhmiä ja niiden perimä tekijöitä. Törmäsin myyttiin, jos molemmat vanhemmat ovat rh+ niin syntyy todennäköisemmin pelkkiä poikia ja taas jos toinen vanhemmista on rh- on todennäköisesti ensimmäinen lapsi tyttö. Onko teille kenellekkään sattunut näin? Minä ja mieheni ollaan B+ ja O+ ja yksi poika on jo ja nyt kuitenkin erittäin vahva tunne että olisi tyttö tulossa tästä toisesta.
 
Aika mielenkiintoista!:) en oo koskaan tuommoiseen myyttiin törmännyt. Harmi kun miehen veriryhmä ei ole tiedossa.
 
Meillä sama ongelma ettei miehen veriryhmä ole tiedossa. Minä olen O+ ja meillä on vain tyttöjä :wink
 
Meillä mies (AB )/B+ ja itte oon O- niin eka oli tyttö B+ :)
 
Meillä ennestään 3 lasta, joista kiinalainen kalenteri näyttää kaikista just päinvastoin :happy: ennestään siis 1 tyttö ja 2 poikaa, joten nyt, kun näyttää poikaa niin kai tässä melkein uskaltais tyttöä odotella :joyful:
 
Mulla kiinalaisen kalenteriin mukaan tulis tyttö ja on tosi vahva tyttöfiilis. Raskausoireet myös ollut tosi samanlaisia kuin viimeisessä tyttöraskaudessa :) Tytöt vauvona tutumpia myös niin olisin tyytyväinen kun itselle tulis ensimmäiseksi tyttö :D
 
Kiinalaisen mukaan olisi tulossa tyttö. Tietäis sitten, vielä ei ainakaan itsellä ole vahvaa fiilistä kumpaankaan suuntaan. :)
 
Oletteko nähneet unia mikä viittaa sukupuoleen? Itse näin unta että miehelle suostuttiin kertomaan ultrassa kumpi tulee mutta minulle ei. Sitten ihan viimeisilläni minulle oli järkätty baby showerit ja siellä oli marjainen kermakakku, kun siitä leikkasi palan valui sen sisältä pinkkiä vanukasta :think005
 
Meille kiinalainen syntymäkalenteri anto ekan kohdalla pojan - tyttö tuli. Ja tokan kohdalla pojan, joka osu oikeaan. Nyt povaa tyttöä. Mielenkiinnolla seuraan, että mikä on lopputulema.
 
Mä alan olla jo ihan 100-varma et tää on tyttö. Hieman rasittavaa kun enhän sitä oikeasti _voi_ tietää ja hyvin mahdollista et rakenneultrassa paljastuukin jotain ihan muuta. Tosin esikoisesta olin kans ihan varma et on poika ja olin oikeessa, et kai se joku vaisto on olemassa. Mut hitsi on vaikeeta yrittää ohjata ajatuksiaan muualle ja koittaa olla silleen neutraalina asian suhteen ettei sit "pety". Rakas hän on joka tapauksessa tietenkin. Mut mun on kyl aina pakko saada tietää, oon vaan liian utelias luonne et kestäsin sitä jännitystä loppuun asti. Kaverille kävi just niin et hän oli 100-varma saavansa tytön eikä sit ees viittiny kysyä rakenneultrassa ku oli niin selvä peli hänen mielestä, synnärillä "tytöllä" oliki sit jotain ylimäärästä jalkojen välissä ni meni vähän pasmat sekasin hetkeks :D
 
Mä alan olla jo ihan 100-varma et tää on tyttö. Hieman rasittavaa kun enhän sitä oikeasti _voi_ tietää ja hyvin mahdollista et rakenneultrassa paljastuukin jotain ihan muuta. Tosin esikoisesta olin kans ihan varma et on poika ja olin oikeessa, et kai se joku vaisto on olemassa. Mut hitsi on vaikeeta yrittää ohjata ajatuksiaan muualle ja koittaa olla silleen neutraalina asian suhteen ettei sit "pety". Rakas hän on joka tapauksessa tietenkin. Mut mun on kyl aina pakko saada tietää, oon vaan liian utelias luonne et kestäsin sitä jännitystä loppuun asti. Kaverille kävi just niin et hän oli 100-varma saavansa tytön eikä sit ees viittiny kysyä rakenneultrassa ku oli niin selvä peli hänen mielestä, synnärillä "tytöllä" oliki sit jotain ylimäärästä jalkojen välissä ni meni vähän pasmat sekasin hetkeks :D

Sama juttu! Paitsi, että oon ollu alusta asti ihan varma, että on poika masussa kasvamassa. Uskon varmuuteeni niin vahvasti, että näen nt-ultrasta saadussa 3D-kuvassa pippelin alunkin jo! :hilarious::angelic: Vaikken tiiä, voiko se ees vielä näkyä... Joku napero siellä jalkojen välissä anyhow näkyy.

Ja olipa tyttö tai poika, niin erittäin onnellisina ja odottavin mielin häntä odotetaan! :) Yllätyn ehkä hieman, jos näin vahva ja selittämätön tunne osuu vikaan.
 
Sen vissiin voi jo siitä nt-ultran kuvasta nähdä jos tietää mitä kattoo, mutta ne värkit on siinä vaiheessa vielä niin samannäköset et virheen mahdollisuus on liian iso et ne alkais veikkailemaan :D jos googlaat ni varmaan löytyy se artikkeli miten sitä kuvaa voi yrittää tulkita (yritin esikoisen kohdalla syynätä mut oli niin huonot kuvat etten kyl saanu mitään tolkkua...)
 
Täällä on ihan tyttöolo, mutta joka tapauksessa ihan sama kumpi tulee kunhan on terve; tytöt olisivat itselle tutumpi maasto ja olisi ihana saada oma prinsessa :Heartred mutta toisaalta kummankaan puolelle ei poikia ole tullut, joten isovanhempiakin ajatellen poika voisi olla aikasta kiva. :)
 
Freechaper, mä olen unessa saanut tytön jolle annettiin meijän jo kauan sitten päättämä nimikin (:

Selittämätön tyttöfiilis täällä, eikä aiota rakenneultrassa kysyä :joyful: aion ostaa kivoja värikkäitä tai mustavalkoisia vaatteita jotka sopivat molemmille.
 
Mulla ei edelleenkään ole sinänsä tyttö- tai poikaoloa, mutta uskon jotenkin olevan tyttö, kun on niin vaikea uskoa että olis poika kun kaikille suvussa tuntuu syntyvän niitä tyttöjä.:D
Anopille näytin ultrakuvaa, ja se tokaisi että taitaa olla poika, kai sille vain tuli sellainen tuntemus kun näki kuvan.:)
 
Onko kukaan koskaan tehny sellasta koti testiä, missä näkis et onko tyttö vai poika? Siis niitä mitkä tehdään pissasta niinku raskaustestiki? :D
 
Onko kukaan koskaan tehny sellasta koti testiä, missä näkis et onko tyttö vai poika? Siis niitä mitkä tehdään pissasta niinku raskaustestiki? :D
Mä sain lahjaksi sallasen ja sain pinkin vastaukseksi eli tyttö. Vähän jännittää rakenne ultra saako tietoa pitääkö paikkaansa. Ja tein testin rv 10 :D
 
Mun tekis mieli koittaa sitä soodatestiä, mutta en oo saanut aikaiseksi :D Varmaan rakenneultra ehtii olla ennemmin kun tän testin teko xD
 
Muokattu viimeksi:
Mun tekis mieli koittaa sitä soodatestiä, mutta en oo saanut aikaiseksi :D Varmaan rakenneultra ehtii olla enemmän kun tän testin teko xD

Mä tein (sekopäistä) mut se näytti oikein, poikaa näytti ja poika tuli. Sormustesti näytti tyttöä ja kiinalainen kalenteri näytti poikaa :) Vaun testi näytti ekan kerran tyttöä mut sit kun vastasin totuudenmukaisesti niin tulikin poika :D
 
Takaisin
Top